Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting 5.2

Meeting 5.2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 19:01:
Scheveningen


Scheveningen is een badplaats en stadsdeel van Den Haag [met dank aan Wikipedia] en we gaan er heen omdat een deel van Scheveningen 'Belgisch Park' heet. Nee jakkes, daarvoor gaan we niet naar daar, maar omdat het dus een badplaats is. Voor wie niet zo heel slim is: zon, zee en strand. En dat in combinatie met FanFic geeft een geniale dag.

Om naar Scheveningen te gaan, spreken we af op Den Haag Centraal. Daar zal onze gids, dé beroemde Bodine van Leeuwen ons staan opwachten om met ons de tram richting Scheveningen te nemen.
Eenmaal in Scheveningen aangekomen, is het volledig aan ons overgelaten om te zien wat we gaan doen. Natuurlijk zal zwemmen bij het programma zitten, net als zandkastelen maken [want dat moet, vind ik]. Wat we verder zullen doen, zien we dan wel, voorstellen kunnen altijd op voorhand gemaakt worden.
Misschien is het leuk om er ook een soort picknick aan vast te maken, iedereen neemt wat mee zodat we daar met z'n allen gezellig op het strand kunnen picknicken. Voor 's avonds misschien wel geld voorzien om daar iets te eten?
En dan 's avonds naar huis, afhankelijk van hoe laat iedereen thuis moet zijn.

Wanneer?

Hoe laat op Den Haag?
Ik stel tussen tien en elf voor?

Wie wil?
- Bodine
- Daniëlle
- Danique
- Dorien
- Emma
- Geesje
- Jess
- Julia
- Kayley
- Kol
- Martijn
- Mascha
- Natascha
- Rianne
- Suki
- Yara

Wie mag?
- Tessa



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 10:14:
Scheveningen, I'm so in.
Als er mensen op de baan tussen Oudenaarde en Den Haag wonen: ik kom sowieso met de auto dus ik kan in totaal 3 mensen meenemen.
-I'm thinking Gent, Antwerpen, de Kempen...-

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 maart 2011 - 11:06:
IK WIL OOOK MEE!!!!
Btw, ik woon ook heel dicht bij het strand, maar dat is echt super ver reizen voor de belgen enzo.
Dus okee, nvm.
Boo, ik kom ook C:
Scheveningen is THA BOM!! =D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 maart 2011 - 11:06:
Uhh, mijn broer zegt dat je alleen in de tram kan met een OV chipkaart.
Geen idee of het waar is, maar is het waar dan hebben we een probleem.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 maart 2011 - 11:07:
@Mars, je kunt uurkaartjes kopen. ^^ (in A'dam iig)

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 12 maart 2011 - 11:09:
Omg cuwl<3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 maart 2011 - 11:19:
Klopt: je mag alleen met OV-chip. Maar klopt ook: voor zover ik weet kun je gewoon uurkaartjes kopen.
En anders koop je voor tien euro toch gewoon een anonieme OV-chip? Kun je voor tien euro reizen, en daarna vervalt 'ie weer. Heb ik ook, no big deal. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 11:28:
Moatje, 10 euro?? o_o
Fuck dat, dan rijd ik wel gewoon naar Scheveningen en zie ik jullie gewoon daar Like, daar zijn toch wel parkeerplaatsen??

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 11:33:
Ik ben aan het twijfelen of ik met Do mee rijdt [want dat is eng, I mean, it's captain] of dat ik gewoon met de trein kom.
We moeten trouwens ons hoofd eens breken over de datum. Het moet wel na 25 juli, kwestie de meetings een beetje te spreiden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 maart 2011 - 11:39:
Er zijn wel parkeerplaatsen, maar het is héél moeilijk om er één te vinden. Ervaring. En voor mij is dat niet zoveel, want het is vijf jaar geldig en dan heb ik dus vijf jaar de tijd om 't op te maken. ^^
Auto moet kunnen, maar hou rekening met gedoe met parkeren, én betaalt parkeren.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 maart 2011 - 11:42:
Ooo, ik wil ook! Gent is voor mij maar een uurtje rechtstreeks met de trein, Den Haag is wel zo'n drie uur met de trein. Dus als ik afkom en als er plaats is, wil ik eventueel wel zo'n plaatje in Doriens auto (als dat uitkomt ivm trein/instappen in auto/ergens).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 11:43:
Ja, Natascha <3333333333 *happyface*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 maart 2011 - 11:43:
-superbrede smile-
<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 11:57:
Check allemaal even de beginpost.

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 12 maart 2011 - 11:58:
Tussen 10 en 11. Schat, het is voor mij minstens 2/3 uur reizen denk ik.. (aa) Weet het niet zeker, maar is dat niet een beetje vroeg?

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 12 maart 2011 - 11:58:
Dubbelllllll



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12