Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sleepover (GF-meeting)

Sleepover (GF-meeting)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 13:35:
Arr, me hearties!
Het is dan eindelijk zover, de FF-sleepover!


Wanneer?
Zaterdag 23 juli - zondag 24 juli

Waar?
Gent.
Afspraak op station Gent-St-Pieters, waar yours truly iedereen zal opwachten met toeters en bellen en ballonnen en hugs. Van daaruit gaat het naar mijn nederige stulpje, waar iedereen zijn/haar shizzle kan droppen, en dan trekken we naar het centrum van Gent, stad der steden, voor een dag van ongelimiteerde fun.

Wat?
En eens we daar zijn, wat gaan we doen? Simple comme bonjour, het zijn de Gentse Feesten, het jaarlijkse straatfestival dat tien dagen duurt en waar heel Gent voor op zijn kop wordt gezet. Allow me to present:
Ten tijde van de Gentse Feesten is het gehele centrum autovrij. Dit vormt het ideale toneel voor straatartiesten van over de hele wereld. Dans, muziek, theater, sketches, circus en acrobatiek, het is op iedere straathoek te vinden. Ook zijn er optredens van internationale artiesten.

De Gentse Feesten omvatten een aantal individuele festivals:
- Internationaal Straattheaterfestival: een straattheaterfestival op verschillende locaties in de Gentse binnenstad.
- Internationaal Puppetbuskerfestival: een festival voor poppenspelers met als vaste stek het Patershol (Trommelstraat) soms met een tocht door de feestenzone heen.
- Ten Days Off: (sinds 1995): een muziekfestival rond elektronische dansmuziek in de Vooruit.
- Gent Jazz Festival: (sinds 2002): een muziekfestival voor jazzliefhebbers op de Bijloke.
- Boomtown: (sinds 2002, werd niet georganiseerd in 2008): een muziekfestival met vooral aandacht voor de combinatie van muziek en videokunst op de Kouter en met een satellietlocatie in Waterfront-Gent aan de Watersportbaan.
- Jeugdcircusfestival: (sinds 2002): De circusvloer in het Baudelopark is uitgegroeid tot een volwaardig festival binnen de Feesten. Vier dagen jeugdcircus, aanstormend talent en internationale toppers op het vlak van hedendaags circus.
- One Day for another World: (sinds 2003): één dag muziekoptredens op de Sint-Jacobsmarkt ten voordele van Oxfam.
- Polé Polé Festival: voornamelijk Zuid Amerikaanse wereldmuziek op de Graslei/Korenlei, met een uitlopend podium op het Leiewater.

Dat alles, en nog veel meer. Onder mijn deskundige leiding, met een bende FF'ers om je heen. Het wordt gewoon niet beter.

Hoe?
Voor de Belgen: NMBS, voer "Gent" in bij bestemming en 23 juli bij datum, kies Gent-St-Pieters and Bob's your uncle. Gent is bereikbaar vanuit elke hoek van het land, dus kom gewoon.

Voor de Nederlanders: de meesten van jullie zullen overstappen via Antwerpen-Centraal, van daaruit is er een rechtstreekse lijn naar Gent. Als we tussen 12u en 13u afspreken op het station, kunnen jullie ofwel de IC richting Oostende nemen om 11.34, of die om 12.05 richting Kortrijk. Either way, na 50 minuten ben je in Gent.

BELANGRIJK: Gent heeft 3 stations: Gent-Dampoort, Gentbrugge en Gent-St-Pieters. Afstappen op Gent-St-Pieters!

Meebrengen?
- goed humeur
- pyjama (geen naaktslapers, sorry)
- andere onmisbare items (tandenborstel, make-up, knuffel, schone kleren, vlindernetje, bellenblaas, rolstoel, levensnoodzakelijke medicatie...)
- slaapzak & matje! Hoe graag ik het ook zou willen, ik heb geen twintig bedden. Ik heb een dubbel bed en een logeerzetel, en eventueel kan ik nog een extra matras voorzien, maar that's it. Als we met meer dan zes zijn -en daar ga ik stiekem wel van uit-, moeten we regelen dat de mensen die kunnen hun kampeerspullen meeslepen, en dat de bedden gereserveerd worden voor zij die daar echt niet toe in staat zijn. (te ver, ik heb geen slaapzak...)
- geld (voor je treintickets en eventueel andere uitgaven, Gent is shopping paradise)
- eten wordt voorzien! ('cause I'm nice like that)

Wie?
Duh. Jullie. Let me see a show of hands!
-en zeg er ook even bij of je een bed wil reserveren of je zelf je spullen meesleept.-

Ik kom. Sowieso.
- Kol (met slaapzak en luchtbed)
- Tessa (gaat toch niet slapen, dus boeit niet. blijkbaar.)
- YAS <3 (komt toch! bedbuddies forever!)
- Julia (met matching oranje slaaptoestand)
- Atkray (komt later)
- Renate (sleept slaapboel mee)
- en ik, duh. (en ik slaap in mijn eigen bed)

Ik wil, maar... ik ga het eerst vragen.
- Emma (brengt slaaptoestand mee)
- Suki (als ze mag komt ze met een driemansmatras)
- Geesje (brengt scoutingspullen mee, eerst sparen etc.)
- Sjaal (gaat vraagje doen)

Ik niet. Ik kan niet, ik mag niet, of ik wil niet.
- Kim (naar Duitsland)
- Angela (naar Frankrijk)
- Aysel (mag niet)
- Laura (mag niet)
- Marije (mag niet)
- Rianne (op vakantie)
- Jess (gaat naar Bo)
- Meike (mag toch niet)
- Mascha (mag niet)
- Sarita (mag niet)
- Anke (mag niet)
- Daan (mag niet)
- Yara (mag niet)
- Suki (mag niet)
- Natascha (moet werken)
- Kay (komt dan toch niet)

Vragen?
Stel ze maar!

- ik heb geen huisdieren op mijn kot.
- ik zweer plechtig dat ik jullie geen groenten zal doen eten.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 13:38:
Ik kom. Sowieso. Maar voor de zekerheid ga ik het toch maar even vragen. En ik neem een slaapzak mee, yo!
Btw, ik zal in Antwerpen ook overstappen, dus ik kan de mensen die niet zo gekend zijn met Antwerpen Centraal wel opvangen en meenemen. In mijn zak, tenzij ze liever zelf lopen, is mij al gelijk.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 maart 2011 - 13:41:
JAIK. IK. KIESMIJ. *zwaait* <3
-enikmoethetwelnogvragen. maarit'llbefine.-
-enikhebeenslaapzak. en. een. luchtbed?-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 13:42:
JAIK. IK. KIESMIJ. *zwaait* <3
-enikmoethetwelnogvragen. maarit'llbefine.-
-enikhebeenslaapzak. en. een. luchtbed?-

Als je dat luchtbed kan meeslepen op de trein, knock yourself out.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 maart 2011 - 13:44:
Ik! Maar ik moet het nog vragen enzo (:
En ik heb een luchtbed, als die nog niet lek is. & anders kan ik wel een matje of wat dan ook van een vriendin lenen. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 maart 2011 - 13:46:
@Do; papakennendebrengthijme, engaathijdaarblijventotmamazegtdatzenaarhuiswil, dus. nouja. hetpastvastwelachterin. ^^
allespastaltijdachterin. jezouheteensmoetenzienalsweopvakantiegaan.

ohen - MWHIIH. <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 13:48:
@Do; papakennendebrengthijme, engaathijdaarblijventotmamazegtdatzenaarhuiswil, dus. nouja. hetpastvastwelachterin. ^^
allespastaltijdachterin. jezouheteensmoetenzienalsweopvakantiegaan.

ohen - MWHIIH. <3

Maar. Als ze je brengen. Blijven ze dan in Gent? Of komen ze je de volgende dag weer ophalen?

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 12 maart 2011 - 13:55:
Ik kan dan niet , dan ga ik op vakantie naar Duitsland.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 maart 2011 - 13:58:
Oooh, ik wil komen *-*
(en als ik mag van ouders en shit, ik heb een slaapzak en een luchtbed (: )

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 maart 2011 - 14:11:
@Do; ehh. zeblijvenví¡stwel. weetjenog,vorigekeerinAntwerpen? toenblevenzeook. enmamaheeftnogergenszo'ntoeristen-info-boekjeoverGent. geloofik.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 14:15:
Nou, zolang je ouders maar niet verwachten dat ze ook blijven slapen... x)

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 maart 2011 - 14:27:
tuurlijkniet. o.o

[ikbedoel. ziejemijnvaderal- nee.]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 maart 2011 - 14:34:
IK WIL. ECHT. HEEL GRAAG.
Ik moet alleen kijken wanneer we op vakantie zijn (maar wss niet dan, want dat is de tweede week dat ik vakantie heb) en verder denk ik dat ik wel mag, want de vorige keer dat ik het vroeg mocht ik ook. + mijn ouders weten dat jullie geen enge pedofielen of zo zijn ^^
& ik neem mijn prachtige oranje slaapzak met matching zelfopblazend matje mee (en ja, dat ding ziet er gruwelijk oncomfortabel uit, maar ik heb er inmiddels zo vaak op geslapen dat ik het allemaal wel overleef ^^)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 14:35:
Ik slaap eigenlijk nooit op én een matje én een slaapzak, dat vind ik gruwelijk irritant. XD

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 maart 2011 - 14:38:
Op de grond slapen is ook geen ramp, ofweldan?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 maart 2011 - 14:39:
Nee, dat doe ik altijd. Naja, met slaapzak. XD



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10