Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 158

Offtopic 158

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 16 maart 2011 - 18:47:
Yeah. Sorry, als iemand anders hem wou aanmaken.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:08:
Niet meegaan op reisjes is stom, want dan is iedereen weg en ben je super eenzaam.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:12:
Ja, maar ik bedoel wanneer je te jong bent om mee te gaan, en je later nog gaat. Dan ga je zelf nog, en heb je wel het voordeel van uitvallende leraren. Ik ga niet mee op ardennentocht denk ik zo, en dat vind ik niet zo erg... Maar echt niet meegaan naar Griekenland, dan zou ik echt balen...

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:15:
Ja maar, het gaat er toch niet om waar je heen gaat? Deels wel maar, mij ging het ook grotendeels om de mensen waarmee ik (daar) ben. Of het dan ergens in Nederland of Griekenland is.

Maar Griekenland is wel superawesome <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:15:
Oh zo, ik snap 'm. ^^
Ik ging vorig jaar niet mee op ski-reis. Ben nu drie keer met school naar Engeland geweest en een keer naar Hannover.
Dit jaar naar Berlijn (en er zijn nog drie Duitsland reizen, maar ik ga niet mee. En Frankrijk/België maar ik heb geen Frans). Volgend jaar weer naar Engeland. En nog naar Rome. En verder ga 'k allemaal niet mee.
School doet echt niet normaal veel reisjes.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:16:
Ja, misschien wel. Maar in mijn klas zou het wel meer zijn waarheen dan met wie, want met een klas die ik haat opgescheept zitten in Griekenland heb ik liever dan met een klas opgescheept zitten in de Ardennen terwijl ik een week zonder douche en wc moet doen en 120 kilometer moet lopen. Yak, ik ben echt geen survivalpersoon

En ja, iknow, daarom heb ik er ook superveel zin in. Nu al ':'D

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:18:
Hmm tja.


& Survival is ook niks voor mij :3 Al zijn sommige dingen wel oké.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:20:
Maar survival is toch juist cuwl? Eigenlijk. Niet een hele week lang, maar toch. Op zich is het toch wel cuwl?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:21:
Het idee wel. Maar niet voor mij. Ik heb niet echt een goede conditie. En als ik dan toch survival besluit te gaan doen, ooit van mijn leven, dan in Noorwegen of zo. Dat lijkt me dan weer wel geweldig...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:22:
Oh haha, boks. Ik heb ook geen conditie.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:23:
Ik heb wel conditie, en het 'harde werken' en sporten lijkt me awesome.

Het is meer het natuur idee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:26:
Ik wil ook conditie hebben, en meer sporten. Ik weet alleen niet wat. Ja, zwemmen. Maar dan kom je uit bij wedstrijdzwemmen, en dan moet je vroeg in de ochtend naar het zwembad en dat is echt niets voor mij.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:26:
Ik houd niet echt van sporten, ik vind het niet echt goed van mezelf dat ik geen conditie heb. Maar ik ben meer een denk persoon. Denk ik. nietgrappig
En het natuuridee is juist wat ik wel leuk vind :'D Maar toen ik hoorde dat je er tweehonderd euro voor moet betalen, en dan ook geen douche en wc hebt. Oké, ik ben gewoon een meisjemeisje met dat soort dingen andersweerniet, toen knapte ik er dus nog meer op af...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:27:
Nou ja, mannen kunnen toch ook waarde hechten aan persoonlijke hygiëne? ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:29:
Ja, dat :'D
Ik wil ook wel conditie, ik vind Lacrosse echt een megacoole sport en ik zou dat wel graag willen doen, maar die meisjes die daarop zitten zijn vast wandelende moordmachines, en ik ben bang om in een groep te komen van mensen die elkaar al heel lang kennen, en die dan misschien ook nog wandelende moordmachines zijn die elkaar slaan met sticks
jaiknowikstelmeeenbeetjeaanmaartoch

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:29:
Als je bij me in de buurt woonde ging ik met je mee. ;D
Maar dat woon je zeker niet?
Of atletiek. Stiekem vind ik dat ook nog steeds leuk, maar niet in m'n eentje.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13