Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 158

Offtopic 158

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 16 maart 2011 - 18:47:
Yeah. Sorry, als iemand anders hem wou aanmaken.



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:31:
Nee, ik woon in Groningen. Bij Groningen.
Atletiek vind ik ook wel leuk, rennen en hordelopen, dat is het enige wat ik ook wel een beetje kan...

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:34:
Ja, dat :'D
Ik wil ook wel conditie, ik vind Lacrosse echt een megacoole sport en ik zou dat wel graag willen doen, maar die meisjes die daarop zitten zijn vast wandelende moordmachines, en ik ben bang om in een groep te komen van mensen die elkaar al heel lang kennen, en die dan misschien ook nog wandelende moordmachines zijn die elkaar slaan met sticks
jaiknowikstelmeeenbeetjeaanmaartoch


Ga gewoon een keer kijken?
Want het valt reuze mee.

Ik zit op hockey en ook al best lang met dezelfde mensen.
Tuurlijk is het soms minder als er iemand nieuw bij komt,
Maar het went wel. Dat gaat niet zo maar, dat is hetzelfde als er iemand nieuw bij je in de klas komt ;]

No cold-water fear!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:37:
Ja, het kan. Maar ja, die zijn dan allemaal goed enzo, en ik moet beginnen, terwijl ik echt onhandig ben en ook niet zo snel, met echt een heeel slechte conditie. Maar het is wel een goed idee.
Ik vond het zelfs stom om hier een account aan te maken, omdat iedereen elkaar hier ook al zo lang kent. En dan kom ik hier ineens van PATSBOEMHOI mag ik er ook bijhoren? Ja, weetje, dat voelt zo fout. Ik kan het niet echt goed uitleggen, ik heb dat altijd een beetje...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:38:
Atletiek is meer dan alleen rennen, hoor. Kogelstoten, discuswerpen, speerwerpen, hoogspringen, verspringen, polsstokhoogspringen, hordenlopen, noem maar op. Er is veel meer dan alleen rennen.

en @ Laure; dat heb ik ook met zwemmen. Ik zit daar al bijna elf jaar, geef nu zelf ook les, en merk ook dat het niet leuk is voor nieuwkomers in onze groep. Nieuwe instructieleden gaat vaak wel gezellig, en goed. Maar het probleem met nieuwelingen in onze groep is dat ze instromen, en er nog maar één groep boven ons zit [ik ben ervoor gevraagd, maar niet gegaan] en we dus een beetje vast zitten. De kinderen die erbij komen zijn met gemak jonger dan ik, en ik ben al één van de jongsten. Als elf-jarige hoor je gewoon niet thuis tussen de zeventienjarige, maar dat kun je dus moeilijk vergelijken met een andere sport, denk ik.

oh enen. Ja, ik voelde me eerst ook echt SUPER outsider hier. Maar steeds minder.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:38:
Dat had ik ook hoor, maar Yazz heeft een groot overtuigingsvermogen If that's even a word.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:39:
Maar Laure, jij bent er toch ook al vanaf zo'n beetje net na het begin?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:40:
Nee, dat weet ik, maar vooral het rennen trekt mij. Want dat is leeuk^^
maarvoorallacrosse
Maar als elfjarige bij zeventienjarige? Is dat normaal, want dat klinkt best vreemd eerlijk gezegd

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:41:
Maar Laure, jij bent er toch ook al vanaf zo'n beetje net na het begin?


Nee hoor! Totaal niet.

& NOUUUU ik zie dat ik mijn One year on FF - bday heb gemist.
Sadface

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:42:
Is ook vreemd. Maar kijk, je haalt je A-diploma, B, C, zwemvaardigheid 1, 2, 3, snorkelen 1, 2, 3. Daar ben je toch wel een paar jaartjes mee bezig. Dan willen kindjes door, Goed, dacht mijn vereniging, we creëren een groep voor reddend- en conditiezwemmen. Daar zijn er nu twee van. Maar daarna kun je niet meer doorstromen. Dat betekent dus dat iedereen, als die daar eenmaal zit, daar zit tot 'ie stopt. En langzamerhand raakt alles vol, en daarbij: de leeftijd van degenen die er al wat langer zitten is zeventien, bijna achttien. In mijn groep dan. De groep boven me is gemiddeld ouder.
Maar als je als elf/twaalfjarig kind door wil na je zwemvaardigheden/snorkelen, zul je toch bij ons aan moeten sluiten. Dus, ja.

en @ Laure; o.o maar jij was hier eerder dan ik. Naja, het duurde bijna een jaar voor ik actief werd. Maar toch. Ieeeeks.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:44:
Dat is op zich niet echt handig gedaan, en ergens ook weer wel. Want ja, dan kunnen de ouderen de nieuwe kinderen ook helpen.

Ik kende deze site al vanaf 2009 of zo, ik had er al bijna twee jaar op kunnen zitten als ik wilde. Maar ik heb nooit een account aangemaakt, stiekem heb ik daar nu heel erg spijt van...

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:45:
Ja maar dat is hetzelfde als bij Hockey.

Ik zit nu in Dames 3, wij hebben een nieuw team gemaakt omdat we niet bij Dames 1 of 2 wilde.

Maar hier blijf je ook zitten tot .. tja je stopt?
En Dames 2, daar komen dit jaar weer meisjes van 17/18 bij, Terwijl er mensen van 30 zitten.

Tja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:45:
Hoezo helpen? Ze zwemmen alleen maar in de weg. Met zo'n twaalf kiendjes in één baan zwemmen is echt niet leuk, zeker niet als ze twee keer zo langzaam zwemmen als ik, dan houden ze me op en kan ik niet doorzwemmen en BLUGH.
Sorry, maar 't is gewoon niet handig.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 17 maart 2011 - 11:46:
Tja, is het ook.

^^ Maar dan denk ik altijd, stel jí­j bent zo'n kind van 12 dat bij 17jarigen in de groep komt. Alsof zij dat leuk vinden. Waarschijnlijk vinden ze het nog eng ook, en toch doen ze het dan maar

Achja, zo kan je door blijven gaan (':

Ik vind het ook niet leuk dat er ineens een nieuw iemand in het team komt. Ik heb een paar vriendinnen die dan echt totally negeren of 'hardop over die persoon praten.' Prima, maar dan heb ik ook zoiets van, stel ik kom in een nieuwe groep, zou ik het fijn vinden als er iemand wél open/of gewoon gelijk uit respect, of you know, met je omgaat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2011 - 11:47:
Nee, klopt.Ik heb ook niets tegen hen als persoon. Alleen ik wil dat de groep splitst, zodat 'k weer normaal door kan zwemmen. (":

BTW. ik zat wiskunde te doen en kwam steeds uit op wortel acht is gelijk aan wortel twee. Dus ik snapte het niet. Maar ik had dus gezegd dat acht gelijk is aan vier gedeeld door twee. x.x Also, mijn intelligentie daaaalt. XD niet op mij letten.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 maart 2011 - 11:48:
Onee, dat is ja ook zo. Hm ja, dat is stiekem best wel kut, daar had ik zo snel even niet aan gedacht. Ik snap het, het is voor jongere kinderen vaak wel zo dat ze tegen oudere uh... kinderen? Nee, je snapt. Nou, daar kijken ze vaak wel tegen op, maar vaak vinden wij ze dan toch strontirritant

En nu ga ik een broodje eten, dan moet ik zo naar school. Yawk. See ya people^^ <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14