Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » I Have A Plan

I Have A Plan

1 2 3
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 9:54:
Het zit zo, ik zit al paar dagen ik denk zelf langer te denken over mijn eigen t-shirts te ontwerpen of ja ik ontwerp ze en iemand druk ze dan voor me af. en toen gister was het mooi weer * wat lente wel niet met je doet* kreeg ik dus post van De-eindhovense school dat ik intake mag doen en kreeg een super leuke opdracht! voor media-vormgever bevat tekenen en shit. en toen had ik al een soort licht gezien dat ik mijn Tumblr site kan kopen dat ik mijn eige domein heb. en dan.. zegma daarop mijn T-shirts kan verkopen. misschien is dit dromen en gaat dit zo hard falen maar ik wil dit o.o ik wil het echt ik wil zelf van die hardstikke leuke polsbandjes verkopen jou know net als die bij de Claire's die zwarte met Believe enzo erop ;] maar dan mijn eigen ding. mijn zus heeft een vriend. en ja die is zegma rapper en ja probeer het te maken in amsterdam en hij had ook zijn eige t-shirt *nietzomooimaja* en ik denk dat ik hem ook om hulp kan vragen. en dat zijn groep dan mijn t-shirts dragen voor reclame? but i have to buy my domain first en moet een leuke naam hebben voor mijn Producten. ik weet niet hoeveel dit ga kosten maar i gonna do it! en daar ben ik trots op. o.o en ene vanne manier heb ik zin in de exames en is het druk maar i like it. it's a great feeling. dat gesprek wat ik had met iemand heeft me geholpen. en dit verhaal word lang o.o dus. mijn
conclusie is:

- is it possible?
- do you know about this kinda stuff
- do you have fun or cute names i can use.
- wat lijk jij leuk op een armbandje of t-shirt of hoodie?



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 11:15:
ZIEEN. <3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 11:23:
uhm zal proberen geen kabel voor dat stommme telefoon xd

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 26 maart 2011 - 12:01:
Ik ben bezig met mijn eigen website te maken, (portfolio), en een domein hoeft niet zoveel te kosten. Bij ons op school hebben studenten een website, en dat kost 30 euro per jaar. (en dan .nl of .com, weet ik niet zeker.)

Dus dat lijkt me niet zo'n probleem, ik denk meer het commerciele marketing, etc, is zwaar. Het promoten, maar ook alle financiele gedachtes erachter, en een website moet het van zijn advertenties hebben! etc, etc.

En daarbij, je ontwerpen, copyright, etc. Dus ik zou niet zo snel al je ideeen open en bloot neerleggen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 maart 2011 - 12:17:
Ga voor namen naar Kay. (Ik geloof nog steeds dat het haar schuld was dat ik op tv kwam bij GDD, doordat dat ding de Dynamoeh heette)
Maar verder is het echt leuk, Soek! En ik weet zeker dat je het kunt! ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 12:20:
^^ ik ook, ik begin klein door een T-shirt voor mezelf te maken en xd het aan te trekken. of ik dwing me zus gewoon om het aan tetrekken.
en :o mijn domein kopen ;] misschien doe ik gewoon mijn Tumblr kopen ;'] dan kan ik bloggen en dat te gelijk.!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 12:23:
ENIK. IKWILJESHIRTSOOKDRAGEN. <3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 12:27:
ENIK. IKWILJESHIRTSOOKDRAGEN. <3

^_^ door jou is: Hello Carl ontstaan *it's the octopus*

;'] en door jou had ik nooit dat geweldige ontwerp getekend die k nog zal posten
dus natuurlijk verdien jij ereen!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 12:28:
mwhiihh. jijbentlief. ^^ <3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 12:38:
aawhdankjewel iloveyouu!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 maart 2011 - 12:53:
Ga voor namen naar Kay. (Ik geloof nog steeds dat het haar schuld was dat ik op tv kwam bij GDD, doordat dat ding de Dynamoeh heette)
Maar verder is het echt leuk, Soek! En ik weet zeker dat je het kunt! ^^



Maar ik kan alleen zíºlke namen bedenken als het avond is en ik heel vaag en moe ben.
En Suk, je weet dat ik je hier in steun, het is een awesome idee en ik denk dat het je wel gaat lukken. En dat T-shirtmetdieoctopus is stiekem echt een geweldig idee. (':

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 12:57:
een idee wat het ook gewoon word! om dat naast je opleiding te hebben is echt nice. als Stef iemand weet. en mij kan helpen om het waar te maken om mijn eerste t-shirt te hebben in juni/Mei ofzo. dan weet ik gewoon zeker dat iemand het wel wilt kopen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 maart 2011 - 12:59:
I'll buy it.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 13:11:
oh,trouwens. alsikjouwas, zouikwelzoopvallend-onopvallenddenaamvanje
siteopaldieshirtszetten. ^^

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 26 maart 2011 - 13:12:
Waaah. Ik heb te veel gemist. Maar eh. cuwl? ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 13:14:
oh,trouwens. alsikjouwas, zouikwelzoopvallend-onopvallenddenaamvanje
siteopaldieshirtszetten. ^^


iknow ik doe onder elk t-shirt of wat dan ook de naam onderaan :'D en de site miss in het labeltje ofzo. maar ik moet wel kijken of dat wel allemaal kan he



1 2 3