Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » I Have A Plan

I Have A Plan

1 2 3
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 9:54:
Het zit zo, ik zit al paar dagen ik denk zelf langer te denken over mijn eigen t-shirts te ontwerpen of ja ik ontwerp ze en iemand druk ze dan voor me af. en toen gister was het mooi weer * wat lente wel niet met je doet* kreeg ik dus post van De-eindhovense school dat ik intake mag doen en kreeg een super leuke opdracht! voor media-vormgever bevat tekenen en shit. en toen had ik al een soort licht gezien dat ik mijn Tumblr site kan kopen dat ik mijn eige domein heb. en dan.. zegma daarop mijn T-shirts kan verkopen. misschien is dit dromen en gaat dit zo hard falen maar ik wil dit o.o ik wil het echt ik wil zelf van die hardstikke leuke polsbandjes verkopen jou know net als die bij de Claire's die zwarte met Believe enzo erop ;] maar dan mijn eigen ding. mijn zus heeft een vriend. en ja die is zegma rapper en ja probeer het te maken in amsterdam en hij had ook zijn eige t-shirt *nietzomooimaja* en ik denk dat ik hem ook om hulp kan vragen. en dat zijn groep dan mijn t-shirts dragen voor reclame? but i have to buy my domain first en moet een leuke naam hebben voor mijn Producten. ik weet niet hoeveel dit ga kosten maar i gonna do it! en daar ben ik trots op. o.o en ene vanne manier heb ik zin in de exames en is het druk maar i like it. it's a great feeling. dat gesprek wat ik had met iemand heeft me geholpen. en dit verhaal word lang o.o dus. mijn
conclusie is:

- is it possible?
- do you know about this kinda stuff
- do you have fun or cute names i can use.
- wat lijk jij leuk op een armbandje of t-shirt of hoodie?



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 26 maart 2011 - 13:16:
Niet al te groot denkik. Realfogs. [stomspelQpang] heeft ook een grote fail gemaakt met dat soort dingen. x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 maart 2011 - 13:19:
Hm, ik denk dat het jou wel zou lukken om zoiets op te zetten.
En ik zou de shirts zeker kopen.

En de naam... stop je eigen naam erin, of iets dat echt bij jou hoort, anything. Als de naam maar bij je past. (En daarom kan je hem dus eigenlijk zelf beter bedenken, dan dat wij dat doen.)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 26 maart 2011 - 14:52:
Inderdaad, over die naam moet je denk ik echt zelf nadenken. Natuurlijk kunnen anderen je wel helpen, maar het moet wel iets zijn waar jij van vindt dat je erbij past.
En verder denk ik dat je het heel goed kunt. Je moet het gewoon goed uitvoerbaar op papier zetten (en uitvoeren) en vooral zorgen dat je het financiële deel goed voor elkaar hebt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 16:19:
de naam is voor nu nog Misses Jane [ mijn oma Hete Jane ] she was very important to me. dus koos ik dat ;'] ma ik twijfel nog enzo.

en financiële deel gaat nog moeilijk worden. maar het word geen echt bedrijf ofzo.
het word misschien wel gewoon exclusief. dus dat er ma 10 shirt's van dat iets is ofzo. ;]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 maart 2011 - 17:22:
Suuk, je bedoelt dan dus Mrs. Jane, right? Misses zou 'mist', dat je haar dus mist.

En, nou ja, als je t-shirts verkoopt dan is het technisch gezien een bedrijf(je). ;'

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 26 maart 2011 - 17:32:
Oh, oh. That be awesome!
En ik wens je heel veel succes, want dit is niet zomaar iets. Je moet eerst zorgen dat je een hoop geld spaart, daarna in je 'bedrijfje' steken en er voor zorgen dat je niet failliet gaat, want uiteindelijk moet winst maken, right? En je dromen waar maken.
Never say never before you've tried!<3

En ik vind dingen met muzieknoten altijd heel leuk en teksten voor op arbandjes. Een beetje stoer, maar dat het toch ook lief is?:3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 17:32:
Suuk, je bedoelt dan dus Mrs. Jane, right? Misses zou 'mist', dat je haar dus mist.

En, nou ja, als je t-shirts verkoopt dan is het technisch gezien een bedrijf(je). ;'


Ja Oke, maar niet dat ik een keer failliet ga bedoel ik

Yah Misses Jane als zegma dat ik haar Mis en Misses als ook in Mevrouw ;o dus soort van 2 in een ;']

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 18:01:
en mijn allerliefste zus weet mensen die het voor mij kunnen doen <3 ;D

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 27 maart 2011 - 11:39:
Als je het plan door gaat zetten, dan koop ik een shirt bij je!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 maart 2011 - 13:40:
OHMEINGOTT <3 ikbenechttrotsopje enen ik word sowieso je grootste klant <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 maart 2011 - 9:20:
Maar waar ik aan dacht net,
als je er songteksten op wil zetten, zit je dan niet met copyright enzo?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 28 maart 2011 - 16:48:
Uhm Yah iguess so. maar ik doe niet songteksten hoor o.o of ja het kan wel maar ik denk meer van die leuke zinnetjes youknow.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 maart 2011 - 16:50:
Oh, oké. ^^



1 2 3