Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 161

Offtopic 161

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 april 2011 - 12:50:
ikluisterfilmmuziek, dusikgadewereldreddeninslowmotion. enikdacht - voordatikdiemeteorietdaartegenhouendandoodga - vaarwel. ikhouvanjullie. envergeetniet - olifantenzijnawesome. MAARNU. MOETIKGAAN. demensheidheeftmenodig.
*vliegtweg*
*drama*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 april 2011 - 13:30:
Cool man ^^
Wat is je superheldennaam^^?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 2 april 2011 - 13:35:
oh,diehebikniet. ikreddewereldgewoonanoniem. datiscewler. :3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:05:
Dit is waarschijnlijk een heel domme vraag, maar ik vroeg me dit gewoon af: Zijn er mensen onder jullie die het woord butje kennen?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 16:07:
@Meike; nog nooit van gehoord o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:10:
Haha, nou, butje is dus zeg maar in Groningen een ander woord voor kneusje/nerd. En ik heb dat dus mijn hele leven gezegd, en toen ik dat een keer bij mijn oma zei, zei ze: "Wat ben jij toch Gronings!" En toen was ik, like wat? Want toen bleek dus dat het een typisch Gronings woord was, en dat mensen er op een andere plek in Nederland nog nooit van hebben gehoord. En dat heb ik heel vaak met dat soort woorden, dan ben ik dus echt Groningser [isdateenwoord?]dan ik dacht...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 april 2011 - 16:12:
@Meike, ik ken het zelfs niet, en mijn familie is zo hardstikke Gronings. Zal zo oma opbellen en vragen of ze het kent. ^^

Edit: papa en mama kennen het wel. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:15:
Hahaha, eigenlijk is dat toch best wel vreemd weet je. Want ik kan niet eens Gronings praten, en toch weet ik van sommige woorden niet eens dat ze echt Gronings zijn, en ik hoor van mezelf ook niet dat ik ontzettend 'boers' praat. En dat wil ik ook gewoon niet geloven.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 16:18:
Ik vind het best een leuk woord, hahaha x'D
Maar volgens mij hoor je dat van jezelf al minder snel? Want best veel vrienden zeggen dat ik echt een accent heb, maar ik vind juist dat ik echt geen accent heb en al helemaal niet Nijmeegs praat xd

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:21:
-dubbel door slome pc-

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:22:
Ik kí¡n wel een ontzettend Gronings accent opzetten als ik dat wil. Maar ik doe het nooit omdat mensen zich er aan ergeren en ik het ook niet mooi vind staan. Ik vind het zo'n afknapper als je dan een superleuke jongen ziet of zo'n knap meisje en als die dan beginnen te praten echt een Gronings accent hebben van hier tot Tokio...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 16:24:
Ik kan me er aan ergeren als mensen extra nep doen en zichzelf dan helemaal leuk vinden, hahaha xd.
En... Ja, dat kan wel een afknapper zijn. Of mensen met een accent dat je amper verstaat, ahhahaha xd. Dan zit je daar like 'eh, wat zei je?' '...' 'Sorry, ik verstond je alweer niet!'

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:26:
Ja, iknow. Of mijn leraar Duits, die was zo ongelooflijk Gronings :'D Die ging ik altijd nadoen. Naja, ik kan wel proberen het na te doen met tiepen, maar dat gaat niet echt lukken x)
Die Groningers zo dicht bij de grens, daar versta je ook echt NIETS van, trouwens :'D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 16:30:
Hahaha xd. En voorzover ik mijn accent kan horen - op video's of zo, of als ik mezelf hoor aan de andere kant van de telefoon of Skype - hí¡í¡t ik het zo. Ook als andere mensen plat Nijmeegs praten. 'Daar ken ik toch niks aan doen?' - En dan de 'aa' als een 'oa' of zo uitspreken. mwh, hatelijk. Terwijl andere mensen mijn accent leuk noemen - hahaha XD.
En mijn docenten hebben geen nadoen - accent. Eerst hadden we een invaller voor Drama -in de 2e- en die was Brabants of zo, die deed iedereen na.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 april 2011 - 16:34:
Oewja, Brabants is zó leuk om na te doen. Ik doe altijd accenten na, iedereen zegt altijd dat ik dat goed kan, nou ja, dat weet ik zelf eigenlijk ook niet. Mijn leraar wiskunde en economie zijn surinaams, dus die ik altijd na, en verder hebben we alleen van die mensen die rondom Utrecht wegkomen.
EN MIJN DOCENT LATIJN KOMT UIT DENHAAG. Of Amsterdam, maar in iedergeval, hij geeft ons altijd snelcursussen haags x'D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19