Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 163

Offtopic 163

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2011 - 18:35:
I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded, and unfolded, and unfolding

I am fine



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 18:36:
Communicatie is ook niet echt mijn sterkste kant, denk ik...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2011 - 18:41:
Ik ben een beetje van een social retard.
Ik kan mensen nauwelijks aankijken als ik praat; ik praat véél te snel (zelfs na jaren dictie en voordracht en toneel); ik spreek soms mijn gedachten letterlijk uit voor mijn hoofd er deftige zinnen van kan bouwen, en dan klinkt het alsof ik tegen mezelf bezig ben; ik heb een geheugen als een zeef dus ik vergeet altijd of ik iets al tegen iemand heb verteld.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 april 2011 - 18:41:
Communicatie problemen hebben en dan ook nog eens naar een land verhuizen waarvan je de taal nauwelijks beheerst... dat is ook heel erg leuk. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2011 - 18:42:
Ja maar... Hoe lang woon je al in Spanje?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 18:44:
Ik vergeet alles ook altijd, daarbij kan ik niet normaal praten tegen mensen die ik voor het eerst zie, of tegen familieleden die ik ví¡í¡k zie, en ik kijk volgens iedereen zodanig neutraal dat het daardoor altijd lijkt alsof ik alles vreselijk vind.
Mijn opa/oma/leraren dat soort mensen denken dat ik niets te zeggen heb en ja. Dat ik ongelooflijk associaal ben.

En @ Elise, ja, dat kan ik me voorstellen, dat lijkt me echt verschrikkelijk. *hug*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 april 2011 - 18:47:
@Do; vier jaar.

In het begin was het écht heel erg. Ik zat op school ieder uur naar mijn tafel te staren, kreeg tranen in mijn ogen zodra er iemand tegen me sprak en ik terug moest spreken en werd zo rood als een tomaat als er al iemand naar me keek.
Nu word ik alleen nog maar rood en ga ik stotteren als ik terug moet spreken. Waarschijnlijk omdat ik bang ben dat mijn Spaans niet goed genoeg is, terwijl het eigenlijk nog niet eens zo slecht is en ze me niet gaan uitlachen als ik iets verkeerd zeg, de meeste Spanjaarden die ik ken bemoedigen je juist als je al probeert om Spaans te spreken.
Het zit gewoon in mijn hoofd, I guess, 'k zal er waarschijnlijk ook nooit vanaf komen. --'

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 18:50:
Wij hadden een Roemeens meisje in de klas, en die had ook problemen met de taal, een keer moest ze een stuk voorlezen, en werd ze zo rood dat het echt zielig was. Daarna is ze afgezakt van VWO naar TG, omdat ze alleen maar de taal niet beheerste, op wiskunde en Frans haalde ze telkens wel goede cijfers.
Dat lijkt me echt ontzettend zwaar, dus ik heb wel respect voor je...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 april 2011 - 19:06:
Ik ben ook vreselijk met praten tegen anderen.
Ik zeg in mijn hoofd duizend keer wat ik wí­l zeggen en uiteindelijk zeg ik dan toch niet wat de bedoeling was en dan durf ik niet meer. En ik durf mensen ook niet aan te kijken, tenzij ik ze vertrouw. En telefoneren is vre-se-lijk, vooral als ik niet vaak tegen die persoon praat ._.
edit: maar wat ik eigenlijk met communicatieproblemen bedoelde was dat er í¡ltijd iets is met mijn telefoon of zo. --'

& sinds dit jaar zit er een Russisch meisje bij ons op 4vwo. En het is echt verbazingwekkend hoe goed ze de taal heeft leren spreken in de korte tijd dat ze hier is. Het enige vak waarop ze niet zulke goede cijfers haalt, is Nederlands. Maar dat is ook wel logisch, aangezien ze heel de onderbouw van het vak heeft gemist.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 19:07:
Ik durf niet goed te telefoneren. Als ik telefonisch een afspraak moet maken bij de orthodontist whatsoever, sterf ik bijna.
Ik praat ook heel zacht volgens iedereen, en het is heel ergerlijk om telkens te horen zeggen: Wat?
En als het alleen ouderen waren, oké, maar het zijn ook vriendinnen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 april 2011 - 19:11:
@Meike: dat heb ik nou ook! Met telefoneren. Ik moest vanochtend ook iemand bellen. Dus ik bellen, en ik dacht heel de tijd: "neem niet op, neem niet op, neem niet op". En toen kreeg ik de voicemail, dus ik ophangen. Zegt mijn moeder dat ik de voicemail moet inspreken. En dat is dus nog véél erger. Hallo, dan praat je, maar er reageert niemand o.o Uiteindelijk moest mijn moeder de voicemail voor me inspreken x.x

En vroeger praatte ik ook superzacht, gelukkig ben ik daar nu wel meer overheen. En praten in de klas is ook wel beter geworden, merendeels omdat ik nu ook vrienden heb om bij in de klas te zitten; mensen die me ní­et uitlachen als ik iets verkeerd zeg of zo. & praten voor de klas is nog altijd een HUGE probleem, al begin ik nu niet bijna te huilen als ik voor de klas moet gaan staan en een verhaaltje houden. (nee, nu schiet mijn stem gewoon de hoogte in *fail*)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 19:16:
Bij mij wordt het iets beter, omdat ik nu bijna twee jaar zangles heb, maar op de een of andere manier gaat zingen altijd beter dan praten. Dat klinkt heel raar, maar het is echt waar.
En ik weet ook niet waarom ik telefoneren zo eng vind, mijn vader zegt dan altijd: "Wat denk je, dat ze je opeten?" En dan bel ik meestal wel, maar ik vind het echt niet leuk. Voicemails inspreken is inderdaad echt hatelijk, dan voel je je... tsja, ondergewaardeerd. Nouja, ik weet niet. Alsof niemand luistert.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 19:23:
Omg. Mijn Ipod. Arrgh.
Ik zette net mijn dubbelCD van Queen Greatest Hits om voor mijn Ipod, en nu loopt hij telkens vast en kraakt hij. Maar het komt van een CD, dus hoe kí¡n dat ooit? Terwijl het op de CD-speler normale kwaliteit is.
En ik ga dood, want ik houd zo fucking veel van die CD. En van mijn Ipod.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 april 2011 - 19:24:
Kun niet proberen of het beter is als je ze eraf gooit en ze er dan opnieuw op zet?
& mijn mp3 doet altijd vaag als ik er in 1 keer heel veel nummers op zet. Dan gaat 'ie heel langzaam doen en blijft 'ie hangen ;x

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 april 2011 - 19:26:
Ooh, daar kan het door komen ja. In een keer zo'n 43 nummers of zo? Nouja, dankje voor de tip, dat ga ik proberen... Want inderdaad, op mijn vertrouwde, lieve Green Dat steekt hij niet vast...

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 9 april 2011 - 22:01:
hallo c:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10