Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » The Bedroom Game

The Bedroom Game

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 mei 2011 - 14:31:
dubbelzinnige titels zijn zo awesome... x)

Nieuw forumspelletje!
De bedoeling is dat iedereen zijn/haar eigen slaapkamer beschrijft, aan de hand van zeven (7, niet meer en niet minder) geselecteerde voorbeelden.
Dus niet van "vier muren, en daar die poster en daar een raam van zo hoog en zo breed en ladidadidom". Slaapkamers zijn iets persoonlijks. Dus vertel ons zeven elementen die jouw kamer "persoonlijk" maken.
Oh, en als je bijvoorbeeld een collectie kroonkurken hebt, telt die hele verzameling als 1 voorbeeld.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 mei 2011 - 14:44:
1. mijn honing-tapijt dat van ver beige lijkt maar dat eigenlijk bestaat uit hele dunne woldraadjes in wit en blauw en grijs en oranje.
2. de postkaart die mijn opa stuurde vanuit Canada toen ik een paar maand oud was, en waarop hij beloofde dat ik daar ooit met hem naar de walvissen zou gaan kijken. [momenteel vermist...]
3. mijn oudste paar Converse, kapot en volgeschreven, die ik met de veters aan mijn lamp heb gebonden.
4. mijn verzameling papieren kraanvogels aan het plafond.
5. de voorpagina van de Spaanse krant aan de binnenkant van mijn deur (met de foto van het Spaanse elftal met de wereldbeker).
6. mijn Darren Shans die altijd tot op de millimeter op de juiste plaats en in de juiste volgorde moeten staan.
7. de tekening die Yas van mij heeft gemaakt .

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 mei 2011 - 15:12:
[mijnkameriseigenlijkhelemaalnietzopersoonlijk,maarwhatever. ^^"]

- mijnmet-Tommie-getrouwdetypmachinedieFreddieheet, maardenktdathijeenmeisjeis, gekochtopkoninginnedag.
- detekeningaandebinnenkantvanmijnkastdeur, gemaaktingroep6, metalmijn"geheimen"erop. ikwaszostomingroep6datikhemnietwegwilhalen, wantleedvermaak.
- hetkaartjeaanmijnmuurvanenaaniemanddieiknietken, uit1980-nogiets, overAliediepasziekwasgeweest, hetweer, Anniediegaatverhuizen, enLeeuwarden.
- deglow-in-the-dark-sterretjesdieikbovenmijnbedhebgehangen, metdraadjesenplakband, inplaatsvanzegewoonaanhetplafondteplakken.
- mijnwhiteboardvolmetmagneet-woordjesengehiemeberichten.
- Eend. ikhouvanEend. hijisgrootenwitenpluizig, ookalwashijvroegergroter. enhijslaaptbijmeinbed.
- hetboekjedatnaast/in/ondermijnbedligtwaarinikmijndromenopschrijf. nietalteleesbaar, wantikkannietgoedschrijven'sochtends.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 4 mei 2011 - 15:32:
Ik dacht al, wtf is dit voor spel o.O
Awesome! Zodra ik thuis ben ga ik eens mijn lijstje volkladderen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 mei 2011 - 15:46:
- het gehaakte uiltje dat door mijn ma is gemaakt en op een plankje boven mijn kussen zit zodat 'ie over me kan waken.
- een beeldje van een paars draakje, gekocht in de Efteling, die naast het uiltje op de plank staat
- mijn awesome oranje lavalamp die ik ooit eens van m'n oma voor mijn verjaardag heb gekregen
- Pip, ook gekocht in de Efteling, een zeepaard-knuffel, en een van mijn meest dierbare knuffels
- de eeuwige stapel boeken in mijn bed, naast mijn kussen, met mijn favoriete boeken bovenop
- notitieblok dat ergens in bed ligt, en waarin ik alle ideeën in opschrijf die ik 's nachts krijg (meestal ideeën voor schrijven)
- sleutelhanger van een paarse olifant die ik tijdens een reis door zuid-Afrika heb gekregen, die aan m'n kast hangt zodat ik 'm kan zien.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 mei 2011 - 16:45:
~ Mijn foto van mijn oom, waar ook zijn laatste cadeau naar mij toe bij staat en een foto van zijn hond.
~ Mijn bed, ik heb hem helemaal vol met kussens gelegd. Gewoon omdat het kan Dat zei ik speciaal voor Julia
~ Een blad die ik aan mijn prikbord heb gehangen. Ik hang daar al mij oorbellen aan zodat ik ze niet kwijt kan raken.
~ Een soort van fotocollage aan mijn muur van de muurbloemkes. Een carnavals vereniging. En ik was als ik hun moest geloven hun grootste fan.
~ Mijn verzameling nagellak die ik door mijn hele kamer heb verspreid.
~ Mijn verzameling van oosterse spullen. Denk aan boeda's, ying en yang ballen en een doosje met oosterse poppertjes er in etc.
~ MIjn schilders ezel waar ik ooit een schilderij in ben begonnen maar nooit heb afgemaakt. Nu staat er mijn judo mascotte op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 mei 2011 - 17:33:
Mijn slaapkamer is niet zo persoonlijk, want ik slaap er alleen maar. Nah Gut.

- De posters aan de muren [allemaal van Tokio Hotel, en binnenkort één van Adam, over het algemeen live afbeeldingen]
- De concertkaartjes aan de muur boven mijn bed [Tokio Hotel 14 juni, 4 maart, 23 februari, 25 februari, 26 februari, 14 april. Sick Puppies 9 april en Adam Lambert 20 november]
- De concertfoto's boven m'n bed [14 juni & Köln, en de rest komt er ooit nog bij]
- De handtekeningen boven m'n bed [van Tokio Hotel in Parijs, van Sick Puppies, van Ferry, van de straatmuzikant]

En omdat mijn slaapkamer zo onpersoonlijk is dat dat het al zo'n beetje was, maar ik nog niet aan de zeven ben - three other facts:
- De stapel met oude truien en joggingbroeken die ik in m'n vrije tijd draag als ik 't koud heb
- De enorme berg knuffelbeesten en kussens in mijn bed
- De stapel met boeken-die-ik-nog-moet-lezen op de kast [at this moment Noah's Wut, Harry Potter I & II auf Englisch, De Bloeddoorlopen Dagenraad]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 4 mei 2011 - 18:43:
- mijn collectie boeken die op een plank tegen de muur
- al mijn bewaarde verjaardags kaarten op de onderste plank.
- mijn blauwgroene muur die ik al heel lang wilde <3
- mijn rode bed wat totaal niet bij de kleur past.
- kleren op een stoel waar steeds meer kleren bij komt
- mijn Paramore CD wat ik mooi voor mijn boekjes heb gezet
- mijn roze knuffel wat niet ontbreekt als ik ga slapen.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 5 mei 2011 - 10:40:
Time for my room!
Maar het is totally not personal i guess.
Maar als ik eind dit jaar op kamers woon, komt er een nieuwe list!

1. Een Beer, die mijn ouders kochten en meenamen on their way to come and get me.
2. Zelfportret, long time ago, die ingelijst in mijn kamer hangt al zolang als ik me kan herinneren.
3. Een prikbord, moodbord, reflectie, whatever; randomness, inspiratie/schetsen, ideeen, foto's hangen er, (van wat ik wil doen, ga doen, wil fotograferen, reizen etc.)
4. Vier tekeningen van mijn nichtje.
5. Een zwart-wit- foto, van toen ik vroeger naar het kinderdagverblijf ging. Ik was blijkbaar erg close met een jongetje, wat ik me helaas niet meer kan herinneren, en we waren blijkbaar niet te scheiden. Hiervan een foto van hem en mij gefotografeerd vanaf de achterkant, wachtend op onze moeders tot ze ons komen halen.
6. Een foto die ik vast had, toen mijn kat werd ingeslapen.
7. Een foto van mijn opa van mijn vaderskant die ik nooit heb gekend, die mij (baby ) vasthoudt.


.. Boring.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 mei 2011 - 12:59:
Hmm, die van mij is niet heel erg persoonlijk (en vrij nieuw)

1.De felgekleurde dromenvanger die bij m'n raam hangt.
2.De koelkastmagneten op mijn radiator
3. De vleermuisknuffel aan m'n bed. (ze heet Reina, ik kreeg d'r van een vriendin en als m'n zusje het waagt hem te stelen (zoals ze met praktisch al m'n andere knuffels heeft gedaan) sla ik haar hoofd eraf met een koekenpan)
4.De treinkaartjes aan mijn schuine plafond.
5.De to do-post-it's op mijn kast.
6.De stenenverzameling op mijn kast. (en dat zijn er maar een paar, ik heb er nog veel meer)
7.De lichtjes/boekensteunen/knuffels/andere prullen in mijn boekenkast. (en dat zijn dus niet al mijn boeken)

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 5 mei 2011 - 14:10:
~ De tekening die ik van Makbule heb gekregen toen ik haar ging meeten. Hij hangt aan de muur achter mijn computer.
~ De hello kitty poster aan mijn deur, die er al hangt sinds ik in deze kamer ging slapen.
~ Alle tekstjes&berichtjes die mijn vrienden(en ik zelf) op mijn muur hebben geschreven.
~ Mijn twee boeken kasten. Een voor YA& en voor volwassenen.
~ Mijn Darren Shans, die heilig voor me zijn en waarvan ik nog steeds niet alle boeken bezit.
~ De eeuwige rommel in mijn kamer. Ik schijn dingen beter te kunnen vinden als het lijkt alsof er een bom in mijn kamer is ontploft.
~ De ipod op mijn kussen naast mijn hoofdkussen. Die heb ik van mijn broer gekregen, twee jaar geleden. Ik luister ernaar als ik ga slapen en dat is de reden dat het ding kapot is. Of althans de plug voor hoofdtelefoontjes. Hij hangt met plakband aan elkaar.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 mei 2011 - 18:23:
1. De Iejoors in de kast, inmiddels zijn het er zestien.
2. De opgestapelde boeken op de bovenste planken van de kast, twee rijen dik uit ruimtegebrek.
3. De basversterker + basgitaar bij het raam.
4. De frutsels op de plank boven mijn bureau, waaronder een wollige lama, een ijzeren spinnetje, een uit hout gesneden kat, twee muizen van schelp, een rood houten bootje en een badeend-kat. Dat grijze ding op de voorgrond van de foto is een wasbeer. *kuch*
5. De twee dozen + het kastje met schriften / schrijfblokken.
6. Het nachtkastje met mijn cd's, cd-speler, potjes nagellak, dagboek, woordenboeken Duits en leesboek.
7. De acht Tokio Hotel-posters, het TH-concertkaartje & mijn Sick Puppies-concertkaartje aan mijn deels oranje muren.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 6 mei 2011 - 18:12:
1.De "witte-ik-moet-naar-Sick-Puppies-protest-ballonnen" aan mijn plafond die nu bijna leeg zijn.
2. Mijn CD's.
3. Mijn gesigneerde Sick Puppies concertkaartje <3. Dat ik er niet scherp op kon zetten.
4. De Biffy Clyro poster die nu aan mijn muur hangt maar die vroeger op school hing en die ik praktisch gezien met mijn leraar Latijn gestolen heb.
5. Mijn deur met tekeningen.
6. Mijn schriften met verhalen en dingen van toen ik al heel klein was.
7. Mijn prent van Bodo en het oerwoudconcert, mijn favoriete prentenboek toen ik klein was. Hij heeft een viool. :'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 mei 2011 - 19:12:
Oeh, ik ga die van mij morgen met foto's herposten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2011 - 22:10:
Ik ga de schoonmaakster vermoorden.
Mijn postkaart is weg. Gisteren stond ze nog op de kast, vandaag: foetsie. Waarschijnlijk ligt ze achter de kast (een loodzware kast die al een half miljoen knikkers heeft verzwolgen)... Grom!

-gaat nieuw kamer-element kiezen-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2011 - 22:41:
En ik volg het voorbeeld van Dezh: foto's plaatsen ^^
-en ik weet dat er 1 boek ontbreekt van mijn Shans, City of the Snakes ligt beneden en ik ben lui. en je kan mijn halve dvd-collectie zien liggen op mijn bureau...-



1 2 3