Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #18

Gooi-het-eruit-topic #18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 mei 2011 - 12:59:
BAM



MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 14 mei 2011 - 1:02:
@jess; ja matthijs ^^. en je kan gewoon zelf naar de dokter gaan en zeggen wat je hebt, hij/zij heeft geheimhoudingsplicht enzo (:

@kayley; denk maar zo.. na die paar kutexamens als je goed genoeg je best doen ben je er voor een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd misschien wel voor altijd vanaf? ;D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2011 - 1:13:
@Kayley, ahw, *hug* En dat systeem slaat echt nergens op.

Ik heb Skins gekeken (Britse versie, tweede generatie) en het is echt awesome. Geweldige humor en Naomily, mwhiiii. <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 mei 2011 - 1:16:
@MrCreatech:
1. Hi! Never seen you here before. ^^
2. Ja, voor het middelbaar zijn dit mijn laatste examens. Maar daarna komt Unief en daar hebben ze ook nog examens, dus eigenlijk is het vooruitzicht: meer en moeilijker. Maar ach, het zal wel weer lukken zoals alle andere keren...

@Daan:
Inderdaad! Ik snap niet waarom ze van systeem moesten veranderen, het was goed zoals het was. ._.

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 14 mei 2011 - 1:46:
Yesh ik ben nieuw enzo (: En nu tijd om te slapen Alvast succes met je examens!

Sweet dreams (((:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 2:32:
Is er nog iemand wakker?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 mei 2011 - 8:07:
Grmbl.

Is anybody listening?
Can you hear me when I call?
Shooting signals in the air
Cuz I need somebody's help
I can't make it on my own
So I'm giving up myself
Is anybody listening?

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 14 mei 2011 - 9:06:
ikluistertaltijd.

weet je nog wat we hebben afgesproken?

Never Surrender.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 9:12:
@ Kayley: Wat is er eigenlijk zo erg aan je rooster? Je hebt gewoon elke dag een examen. Mijn zus heeft bijvoorbeeld Latijn en biologie op een dag..

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 14 mei 2011 - 9:15:
Verveeeeeling!!!!
God, wat ben ik blij dat Jorinde morgen komt, zulke dingen kijk ik nu echt naar uit <33
gewoon weten dat je een uurtje iets te doen hebt, zalig...
Want, ik heb nu 6 nieuwe boeken gekregen, maar na 40 pagina's heb ik zo'n hoofdpijn dat ik er ook niet superveel aan heb...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 mei 2011 - 10:45:
@ Kayley: Wat is er eigenlijk zo erg aan je rooster? Je hebt gewoon elke dag een examen. Mijn zus heeft bijvoorbeeld Latijn en biologie op een dag..
Dat heb ik ook. Latijn & bio op één dag. En Grieks & wiskunde. Maar dat heb ik volgens mij al eens gezegd. x)
Mijn examenrooster is ook stom. De eerste week 2 examens, de tweede week 8, en de derde week nog 1. Het enige examen dat in die week zit, echt. Grmbl.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 11:12:
(...) Dat heb ik ook. Latijn & bio op één dag. En Grieks & wiskunde. Maar dat heb ik volgens mij al eens gezegd. x)
Mijn examenrooster is ook stom. De eerste week 2 examens, de tweede week 8, en de derde week nog 1. Het enige examen dat in die week zit, echt. Grmbl.
Dan heb je wiskunde A/C, niet? En muziek?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 mei 2011 - 11:12:
Karma karma karma karma karma chamelioooon.

Sorry. Die freak zit in mijn hoofd met dat nummer.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 mei 2011 - 11:40:
@ Kayley: Wat is er eigenlijk zo erg aan je rooster? Je hebt gewoon elke dag een examen. Mijn zus heeft bijvoorbeeld Latijn en biologie op een dag..


Bij ons zetten ze sowieso geen vakken samen bij de juni-examens. Onze cursussen zijn al bijna te huge om op één namiddag te doorworstelen. Economie is bijna 200 bladzijden, waarvan maar 30 bedrijfswetenschappen.
En het is de volgorde. Onbelangrijke vakken na een weekend, belangrijke vakken in groepjes bij elkaar.
Dat is weinig slapen en veel stressen gegarandeerd, en ik slaap dit schooljaar al zo weinig/slecht.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 11:50:
(...)

Bij ons zetten ze sowieso geen vakken samen bij de juni-examens. Onze cursussen zijn al bijna te huge om op één namiddag te doorworstelen. Economie is bijna 200 bladzijden, waarvan maar 30 bedrijfswetenschappen.
En het is de volgorde. Onbelangrijke vakken na een weekend, belangrijke vakken in groepjes bij elkaar.
Dat is weinig slapen en veel stressen gegarandeerd, en ik slaap dit schooljaar al zo weinig/slecht.
Natuurlijk is het veel te veel om in een middag te doorworstelen. Iedereen hier is al weken aan het leren.
Je moet proberen te voorkomen dat je de dag ervoor nog veel moet doen. Oké, het gaat waarschijnlijk nooit lukken om het volledig voor te bereiden, maar je kan wel nu alvast zoveel doen dat je dan wat minder hoeft te doen. Die examens duren drie uur (in NL in ieder geval), dan heb je echt wel wat energie voor nodig. Waarschijnlijk gaat het alleen maar minder goed als je minder slaapt dan als je wat minder leert.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 mei 2011 - 11:57:
(...)Dan heb je wiskunde A/C, niet? En muziek?
Jepz.
Mijn rooster is:
16 mei - Nederlands
20 mei - Duits
-weekend-
23 mei - geschiedenis
24 mei - Grieks + wiskunde A
25 mei - Frans
26 mei - aardrijkskunde + Engels
27 mei - Latijn + biologie
-weekend-
30 mei - muziek

Dus ik ga deze week alvast mijn teksten Latijn & Grieks leren. Dat zijn er namelijk véél; en op Grieks heb ik een 5.5, dus daar moet een voldoende uitkomen, anders heb ik straks een 5 op Grieks. Gelukkig ben ik goed in proefvertalingen en dat is de helft van je cijfer. ^^ Maar bio & wiskunde zijn mijn slechtste vakken, dus tja.

... wat doe ik eigenlijk nog online? o.o Ik ga leren, dudes. Wish me luck. :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19