Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #18

Gooi-het-eruit-topic #18

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 mei 2011 - 12:59:
BAM



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 mei 2011 - 16:00:
Ik moest mijn tweede portie soep afstaan aan mijn buurjongetje. Ik en mijn maag haten hem.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 15 mei 2011 - 16:49:
Ajax Amsterdam Kampioen!!!!!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2011 - 17:51:
Ajax Amsterdam Kampioen!!!!!
Ik vond dat eigen goal van Landzaat zo sneu ):
Ik snap ook niet waarom hij die bal nog probeerde te spelen, er was geen speler van Ajax in de buurt, volgens mij..
In ieder geval, Ajax mag Siem de Jong prijzen. Als hij de 3 - 1 niet had gescoord, had het waarschijnlijk heel anders gelopen aangezien Ajax daarvoor erg onder druk stond en ze een beetje aan het rommelen waren (ze hadden dat echt nooit meer een kwartier vol kunnen houden).

Maar Ajax heeft best goed gespeeld, zeker vergeleken met de laatste paar wedstrijden van de Eredivisie. Twente was lichtelijk teleurstellend, heel veel onnodig balverlies. (Maar ik vond het wel vet dat de keep ging meespelen)

Ik vind het wel stoer dat ze nu hun dertigste landstitel binnen hebben (: De vorige was.. zeven jaar geleden? Ze zijn nu enige/eerste met drie sterren, als ik me niet vergis?

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 15 mei 2011 - 17:58:
Landzaatje heeft ons goed geholpen aan de titel
En Tsiemmetje was in topvorm, vooral samen met Eriksen speelde hij goed in het centrum. Eriksen gaf de goede steekballetje door de verdediging waar Tsiemmetje op kon rennen en ze uiteindelijk ook een paar keer kon afronden
De 3-1 viel precies goed toen Twente de druk op de verdediging van Ajax op ging voeren door Jankotje erin te zetten. Om niet dezelfde fout te maken in de Kuip vorige week zondag moesten ze snel scoren.

Over het hele seizoen gezien was Twente beter en constanter dan Ajax, maar voetbal is nou eenmaal geen sport om eerlijkheid. Het gaat erom om op het juiste moment te staan en te kunnen scoren.
Twente was het beste over het hele seizoen, maar Ajax was deze wedstrijd het beste en daar gaat het dan om.

Jah, eindelijk de 3e ster na 7 jaar lang wachten. En ja de enige met de 3 gouden sterren die staan voor 30 landstitels. En dit is pas het begin voor de wederopstanding van Ajax!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2011 - 18:40:
Haha, ik vind het echt heel leuk hoe enthousiast je er over praat (:

De Jong was inderdaad erg goed. (Siem, trouwens. Luuk was niet slecht, maar in deze wedstrijd een stuk minder opvallend). Ruiz vond ik daarentegen ook sterk. Hij had eigenlijk wel een keer moeten scoren. Maar hij heeft dit seizoen sowieso (vergeleken met het vorige) er een beetje moeite mee gehad de bal in de netten te krijgen. Maar dat kan ook iets te maken hebben met z'n blessure, natuurlijk.

Ik ben trouwens blij dat PSV gelijk heeft gespeeld, ik gun Twente die voorrondes wel. En ik heb sowieso iets tegen PSV, (ik weet ook niet waarom precies, maar) ik kan hen niet uitstaan.

Janko kwam er trouwens later in dan ik had verwacht. Persoonlijk had ik hem denk ik na de eerste helft erin gezet. Maar het had vast een heel diepliggende reden die ik niet snap omdat ik ook weer niet zo heel veel van voetbal weet ^^.

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 15 mei 2011 - 19:22:
Ik baal.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 mei 2011 - 19:27:
@ Do: what's wrong? D:

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 15 mei 2011 - 21:41:
YES de roosters blijken veranderd te zijn, en nu ben ik morgen toch het eerste uur vrij. You can shoot me now, I'm so happy <3

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 15 mei 2011 - 21:54:
(: |: o_o |:< |':

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 15 mei 2011 - 21:58:
Het dagrooster voor morgen staat er niet op!
Grrrrr.
Zul je net zien dat die stomme vent van wiskunde morgen besluit EINDELIJK eens niet aanwezig te zijn, dan had ik dan dus gewoon twee uur langer in mijn bed kunnen blijven liggen.
Maar goed, zo dramatisch zal het allemaal wel niet zijn. Geschiedenis zal hooguit uitvallen.
Toch vind ik het irritant. ><"
-sluipt weer weg-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 mei 2011 - 23:04:
@Tessa: Gave droom yo! x)

YES! Eindwerk Godsdienst (Presentatiefase) is AF. Na een heel weekend en een groot deel van mijn week er aan gewerkt te hebben, is het eindelijk af. Net op tijd voor morgen het vierde lesuur. :]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 mei 2011 - 2:51:
Ik heb ruim twee uur met Frank gemsnt, Harry Potter verhaal. Vanaf nu is Daan Tomas homo en word ik aan Draco gekoppeld.
En nu ga ik slapen. Ik was de tijd vergeten en nu is het drie uur. Dus nog.. 4.5uur om te slapen. Ja. Doei<3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 16 mei 2011 - 17:00:
Ikhebnieuwenummers*-*

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 mei 2011 - 17:20:
Ik heb een 6.7 voor engels.

Jadatisgoedvoormij
Dit is mijn hoogste punt tot nu toe

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 mei 2011 - 17:21:
Ajax Amsterdam Kampioen!!!!!




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20