Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #19

Gooi-het-eruit-topic #19

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 mei 2011 - 22:05:
Gooi het eruit. [:



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 25 mei 2011 - 7:59:
Ik sliep beneden, in mijn kamer was zo'n grote mug die op een spin lijkt*huiver*
en durfde er niet te slapen ;x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 17:24:
Weetje.
Een jongen + vriendin van 19 & 20 hebben een 18-jarig zwanger meisje vermoord. En I hate you van Sick Puppies zou hen geïnspireerd hebben.

Maar het slaat nergens op. I hate you is niet een aanzetting tot moord. Totaal niet. "I hate the way I need you when I don't know where you are"
En ik zie nergens staan dat het de aanleiding was. Alleen dat dat het teken was, zeg maar. Dus dan moeten ze niet als titels nemen dat het hun geïnspireerd heeft.

Maar ik kan nu niet meer dat nummer luisteren zonder eraan te denken dat een 18-jarig meisje dat negen maanden zwanger was is vermoord.

de bron, trouwens

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 mei 2011 - 17:54:
Hoe kan dat nou aanleiding zijn? Ik snap het gewoon niet!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 mei 2011 - 18:03:
Misschien dat, als het ze echt heeft aangespoord tot het vermoorden van iemand, het wel iets met liefde voor dat meisje te maken heeft? Ik heb het artikel niet gelezen, dussehm, ik weet niet.
Maar het is sowieso idioot. En ook verschrikkelijk, fijn om te horen als band zijnde 0.0

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 18:09:
Een van de daders was de vader van het ongeboren kind en waarschijnlijk hebben ze haar gedood omdat hij nog geen vader wilde worden.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 mei 2011 - 18:10:
Oké... Dan snap ik dus gewoon zo goed als NIET wat dat nummer daarmee te maken zou hebben.
Ik lees dat artikel wel even...

Edit; gelezen. En dan snap ik het nog niet. Volgens mij had het even goed een ander nummer kunnen zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 18:16:
Volgens mij is het ook niet de aanleiding, maar slechts het teken dat die jongen die zich had verborgen te voorschijn moest komen. Maar in de titel en onderin staat iets over dat het geïnspireerd is op het nummer.

Buh. Tri-polar op shuffle en nu draait I hate you. Het voelt raar.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 25 mei 2011 - 18:30:
ik ben KAPOT

Ik ben doodop, maar gewoon te moe om te kunnen slapen, en ook mijn medicijnen zorgen ervoor dat ik niet kan slapen
ik tril helemaal, zowel van vermoeidheid als van mijn medicatie
elke beweging doet pijn en kost ongelooflijk veel moeite
ik kan me nergens op concentreren
ik heb hoofdpijn

ik ben gewoon KAPOT...

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 mei 2011 - 19:05:
@ Emma, ja. Oké. Maar dan is het gewoon niet leuk van degene die het geschreven heeft, want zoals ik het lees -dat kan aan mij liggen- lijkt het net alsof het helemaal om dat nummer draait, die moord, en op die manier is het net of hij/zij Sick Puppies zwart maakt. Maar as I said, zo lijkt het in mijn ogen.

En @ Anke, dat is echt zo zwaar kut. Is er echt niets dat de dokters kunnen doen dat het iets beter maakt of iets dergelijks? Want als je echt de hele tijd niets kan doen vanwege pijn en vermoeidheid, lijkt me ook niet dat je dí¡í¡r veel beter van wordt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 19:14:
Ja, nee, dat doet hij dus door te zeggen dat het hen geïnspireerd zou hebben. Alsof Sick Puppies mensen pushen anderen te gaan vermoorden ><'
Want het artikel zegt dit "Police: 'I Hate You' by Sick Puppies, inspired murder of pregnant Alsip, Illinois teen" & "Here are a few of the lyrics that investigators say, fueled the murder of Rosemary "Rosie" Newman:"
Volgens het artikel zegt de politie iig dat het de schuld van het nummer is.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 25 mei 2011 - 19:17:
Ik ben net gaan trainen, had zoiets, ik moet daar gewoon 4 uur zitten en twee keer even een beetje rondhuppelen
blijkbaar is dat beetje rondhuppelen zwaar
en het is niet dat ik continu moe ben en alles continu pijn doet
het is eerder het feit van dat ALS ik dan eindelijk moe ben, ik niet kan slapen
ik kan gaan liggen in de meest comfortabele positie met weet ik veel wie die een slaapliedje voor me zingt, ik kan niet slapen
maar ik ben op dit moment te moe voor eender wat. Schrijven, lezen, tekenen, tv kijken...

god, ik haat dit

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 mei 2011 - 19:17:
Ja, dat bedoelde ik dus, zeg maar. Want straks dan denkt iedereen op school dat ik nu mensen vermoord. Oké, niet waar.
Maar, je snapt wel wat ik bedoel, of ik snap wat jij bedoelt. Wha'ever.

En @ Anke, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Niet kunnen slapen en dat soort. maar dat weet jij. En ik kan me niet zo goed inleven in hoe het is, maar ik snap wel dat je je er lichamelijk slecht aan toe bent, en daardoor ook nog mentaal je kut gaat voelen. Of alles tegelijkertijd. Dat is zeg maar hoe ik het me voorstel (als je me snapt) en ik weet niet echt goed wat te zeggen. Dus nogmaals, heel veel sterkte en beterschap, en ik hoop echt voor je dat het zo snel mogelijk voorbij is...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 19:19:
Volgens mij bedoelen we de hele tijd al hetzelfde maar praten we een beetje langs elkaar ;'

Dit artikel noemt heel Sick Puppies ook niet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2011 - 19:27:
Grrrrrrr.. *gefrustreerd en boos*
Mensen gaan even Sick Puppies de schuld lopen geven.
"This is the song, the violent awful song that heralded the death of Rosemary Newman at the hands of her unborn baby’s father and his girlfriend."
Rot een eind op, ALSJEBLIEFT ZEG.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 mei 2011 - 19:31:
WHAT? Doe even normaal, wie zegt dat nou. Dat is ook motiverend voor Sick Puppies en leuk voor al hun fans zeker 0.0
Dat slaat echt helemaal nergens op, Jezus...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13