Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #19

Gooi-het-eruit-topic #19

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 mei 2011 - 22:05:
Gooi het eruit. [:



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 mei 2011 - 21:15:
-leest hele Sick-Puppies-make-you-kill-people-debat nu pas-
Dude. Really? Ik ben nu op mijn kot, maar van zodra ik thuis ben ga ik een passage uit een boek overtypen. It so happens dat ik heel erg gefascineerd ben door criminologie en dan met name seriemoordenaars, dus daar heb ik wel een stapeltje informatie over liggen. (tot wanhoop van mijn ouders...)
Maar alvast even dit: MUSIC DOES NOT MAKE YOU A MURDERER.
En iedereen die anders beweert heeft zelf hulp nodig.


Ja maar Dorien, je weet toch dat als je vroeger naar K3 hebt geluisterd, je volledig gedemoniseerd bent van binnen o.o Want als je de muziek achterstevoren draait hoor je allemaal demonische teksten, en je hersenen vangen dat op als je de cd normaal draait.
Ik dacht dat iedereen dat wist o.o Daarom ben ik zo normaal, omdat ik nooit k3 heb geluisterd.

ik legde die theorie aan m'n moeder voor, en toen zei ze 'Maar wie draait er nou cd's achterstevoren?'

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 mei 2011 - 21:20:
seriemoordenaarszijninderdaadbestwel. interessant.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 mei 2011 - 21:22:
seriemoordenaarszijninderdaadbestwel. interessant.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2011 - 21:26:
Ik ben me nu aan het verdiepen in de psychologische modellen achter de criminologie. Ik heb al hele stukken gelezen over wat er allemaal mis kan gaan tijdens de zwangerschap/vlak na de geboorte waardoor de kans op criminaliteit op latere leeftijd groter wordt. Jeez, nu durf ik nooit meer kinderen te krijgen o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 mei 2011 - 1:41:
seriemoordenaarszijninderdaadbestwel. interessant.
Hm-hm. They are. en daarom kijk ik de hele week al non-stop crime series. I just can't help myself...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 mei 2011 - 8:36:
Dan word je om 10 voor 8 wakker. Kleed je jezelf in 20 minuten aan, fiets je keihard naar school om te zien dat je het eerste uur vrij bent... x.x

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 mei 2011 - 15:32:
Jezus-allemachtig, ik woon in een gesticht.
- mijn moeder praat tegen de kat, met een ultrahoog stemmetje en ze is er ook echt van overtuigd dat hij haar begrijpt. (-> schizofreen)
- mijn ene zus is al haar pennen en stiften perfect aan het aflijnen op haar bureau en ik krijg moordblikken als ik ook maar kijk alsof ik ergens tegen ga duwen. (-> obsessief-compulsief)
- mijn andere zus zit haar "vriendinnetjes" de keuken rond te commanderen voor een groepswerk en ohwee als iemand haar tegenspreekt (->sociopaat)
- mijn vader gaat straks naar de publieke sauna samen met een maat, en die twee marcheren nu orkestgewijs door de gang met een handdoek om hun nek en brullen een zelfgecomponeerde wereldhit bestaande uit maar één lijn tekst: "WIJ WILLEN TETTEN ZIEEEEN, WIJ WILLEN TETTEN ZIEEEEN!" (-> iets waar nog geen naam voor is, maar het klinkt terminaal)
- ik. (-> hoogbegaafde ADHD'er met eet- en emotieregulatiestoornis, en momenteel ook met flinke hoofdpijn en een angermanagementprobleem dat zo langzamerhand zijn kookpunt bereikt)

Red mij. Iemand. Wie dan ook.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 mei 2011 - 15:49:
*sjort fiets uit het schuurtje om Do te gaan redden*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2011 - 15:50:
Maar, trouwens, het is geen seriemoordenaar, maar een duo dat een zwanger meisje hebben vermoord.
Die jongen was volgens mij voorwaardelijk vrij voor iets anders dat hij had gedaan, maar dat weet ik niet zeker. Ik had het allemaal gelezen, maar kan het even niet meer terug vinden.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 mei 2011 - 17:31:
*geeft Dorien een aai over de bol*
Dat komt wel goed. Mijn broertje heeft zijn pennen altijd precí­es op dezelfde plek liggen op zijn bureau, in de badkamer zet hij na het douchen alle deodorantpotjes/aftershave, whatver, in voetbalteamopstelling en hij doet zijn huiswerk echt strikt op tijd en zo netjes dat het eng is.
Ik heb geen idee waarom ik dat zei

En nu, ik kwam in dit topic om te zeggen dat
1) mijn broertje gaat logeren (yeah, vrijheid)
2) ik Chinees ga eten met alleen mijn papa omdat mama aan het werk is (yeah, gezelligheid)
3) ik heb nog steeds Looking for Alaska liggen, en zodra ik het Engels boekje heb uitgelezen ga ik mijn weekend daaraan besteden, én aan Pirates 4 (en een project voor school, maar daar denk ik nu even niet aan)
Het punt is, ik ben bliiij =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2011 - 19:50:
Doet Youtube bij jullie het wel normaal?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 mei 2011 - 20:00:
Ja?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2011 - 20:11:
Oh. Bij mij sinds gisteren al niet meer. De hele pagina werkt gewoon normaal, behalve dat ik in plaats van een filmpje een zwart gat krijg ><'
Maar verder doet heel internet het. Dus het is vreemd.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 27 mei 2011 - 20:54:
wij hadden vandaag het 3e uur met de hele klas gespijbelt xd
we hadden ons verstopt op de meisjes toiletten en daarna liepen we al gillend door de gangen en toen werden we natuurlijk betrapt, maar we hadden godsdienst en die vrouw is een beetje raar en werd niet eens kwaad xd

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 mei 2011 - 22:48:
Vrienden met een sociaal leven en een kapot mobieltje zijn zó vervelend. Vooral als ze een supriseparty organiseren waar je eerst niet naartoe zou komen, maar uiteindelijk toch wel, en je dat door moet geven.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15