Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #20

Gooi-het-eruit-topic #20

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 14 juni 2011 - 18:15:
Gooi het eruit



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 juni 2011 - 23:14:
Er zijn teveel kookprogramma's op tv. Het gaat er echt OVER.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 24 juni 2011 - 23:18:
OMG! o.o
Er is een nieuw kanaal voor de Wii, en je kan er fucking Kirby-tekenfilmpjes kijken o.o

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 25 juni 2011 - 7:07:
Ik moet werken van 8 tot 5/6 en ik heb wel 3 uur geslapen!

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 25 juni 2011 - 10:02:
ik ben ziek en ga morgen naar Graspop
echt leuk man ;c

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2011 - 12:21:
Beterschap! Hopelijk voel je je morgen beter. Pak je maar goed in en neem aspirientjes!

Ik verspil mijn tiiiiijd.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 juni 2011 - 12:57:
Ik wil ook. Maar ik heb concert dan.
Oh, en ik had vandaag gesprek op het Zernike (school), en dat ging best wel goed. ^^


Zernike is toch in Haren? Want de naam ken ik wel. We moesten een keer leerlingen en leraren rondleiden van het Zernike, omdat onze school een cultuurprofielschool wilde worden, en die van hen was dat al. Uiteindelijk is onze school dat ook geworden, maar heb ik niet eens beeldende vorming, of muziek, en ik merk er helemaal niets van. Ik verdenk dat de directeur alleen het geld dat je dan krijgt heeft opgestreken om de schulden van de school te betalen.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 25 juni 2011 - 14:40:
Je geeft 'n vent een vinger, en hij grijpt meteen je hele hand --' Dahaag, geen trek in >.< goede vrienden zijn prima, meer ook niet dus dring je niet zo op

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 juni 2011 - 14:42:
@MickyMuis Ach, mannen.. Valt vrij weinig aan te doen.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 25 juni 2011 - 14:51:
@MickyMuis Ach, mannen.. Valt vrij weinig aan te doen.


Alles went behalve een vent was het toch? :p geef mij dan maar gewoon een vrouw

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 25 juni 2011 - 15:00:
Whhaaahhhh!!!!!
Ik zou me gaan aankleden na deze aflevering, maar door die verdomde Cliff-hanger kan ik niet anders dan NOG een aflevering kijken

NCIS <33

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 25 juni 2011 - 15:07:
AAAARGH! Ik vind geen kot voor volgend jaar. Ik ben vandaag de hele voormiddag in Gent gaan zoeken, maar nee, alle goeie zijn al weg. Er is nu 1 optie, maar daarvan weten ze pas maandag of die vrijkomt of niet en er was nog zo'n mooi kot (en goedkoop) en 't was gezellig, ma der was maar 1 brakke douche voor 8 mensen --'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2011 - 16:41:
^ Een douche delen valt echt veel beter mee dan je denkt! Ik had daar ook schrik voor, maar als iedereen het netjes houdt, valt dat echt prima mee (en anders klaag je bij de kotbaas). Ik deel hem met 6 en ik heb het nog maar 1 keer meegemaakt dat er iemand in zat, toen ik wilde. Dat was onder de examens, toen zij en ik de enige twee mensen op kot waren, en we beide om 11u het idee hadden een ontspannende douche te nemen. :'D
Veel succes met het vinden van je kot! ._. Het is echt idioot hoe dat allemaal loopt. Omdat middelbare school studenten in april al komen vragen naar de beschikbaarheid, dwingen kotbazen hun studenten om in maart al te laten weten of ze blijven. Da's belachelijk vroeg en het slaat nergens op. Maar iedereen moet maar mee op die molen...

Edit: ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik zou vooral kijken naar de keuken: Geraak je er gemakkelijk? Is hij proper? Hoeveel vuurtjes zijn er? etc. Ik ga weg uit dit kot, omdat ik niet kook: om in de keuken te geraken, moet je een helse, steile trap af, en de keuken is zo ongezellig, plakkerig en klein en koud, dat je er niet wil eten, dus je moet al je kookspullen ook brandend warm weer mee naar boven zeulen. Gevolg: je kookt met hooguit 1 pan, en dan heb je nét gebakken paprika. Niks voor mij. ^^"
De douche is hier dan wel prima in orde, de kamer is zalig. Ik heb op vlak van die laatste twee zelfs spijt dat ik hier niet blijf - maar ik heb wel een heel jaar lopen klagen dat ik alleen maar cornflakes at 's avonds, dus ja.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 25 juni 2011 - 17:30:
Ik neem me elke proefwerkweek voor béter te gaan leren dan de vorige. Maar, nadat ik uittreksels heb gemaakt en alles een keer door heb gelezen word ik alweer afgeleid door de computer. Wrede wereld! U bent een killer voor elk klein momentje concentratie.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 juni 2011 - 18:27:
(...)

Alles went behalve een vent was het toch? :p geef mij dan maar gewoon een vrouw


Je hebt helemaal gelijk

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 25 juni 2011 - 20:03:
AAAARGH! Klotelaptop! STERF!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20