Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #20

Gooi-het-eruit-topic #20

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 14 juni 2011 - 18:15:
Gooi het eruit



Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 25 juni 2011 - 20:13:
@ Vespertine; Ik ben net gebeld door de kotbaas van een kot waar ik vandaag ben gaan kijken en daarvan weten ze dinsdag of het vrij is, dus ik ga echt hopen dat het vrij komt (:
Het probleem is dat de meeste deftige koten al weg zijn... Ik krijg een bijzonder statuu en was erdoor iets te veel van verzekerd dat ik een universiteitskot zou hebben, maar blijkbaar geldt dat niet bij mijn soort statuut en sta ik nu op de wachtlijst met een reële kans op een kot. Maar voor het zekerste ben ik toch nog gaan kijken naar privékoten. Ik vind het echt schandelig hoeveel sommige mensen durven vragen voor een kot... Maar ach, uiteindelijk zal het wel in orde komen, denk ik (:
In dat ene kot was de keuken trouwens ook erg slecht. Ook een megasteile trap en superklein en oud en kil...

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 juni 2011 - 20:19:
Aargh! Ik heb zelf zo geen statuut, maar ik heb vrienden die inderdaad ook op zo'n rand zitten. Zo van: "Je hebt er wel recht op, maar misschien ook weer niet." En inderdaad, Gent heeft een enorm kotentekort, hoorde ik van een vriend die daar zat. ): Je zal hopelijk wel iets vinden! En anders: de beste keuze nemen en eventueel volgend jaar goed rondkijken bij vrienden, viavia horen of er ergens een kot vrij komt, iets proberen met die wachtlijst, etc. en dan heb je misschien voor het jaar erna toch alvast een beter kot? Jammer dat het net zo gelopen is ivm dat statuut o.o Want universiteitskoten zijn meestal toch wel deftig. Geen superdeluxe, maar wel oké.
Veel succes ermee! En inderdaad: sommige mensen vragen echt TE veel. Maar bij het kot zelf komt natuurlijk ook nog de prijs van de ligging... 300 euro voor een gewone kamer is heel goedkoop midden in het centrum, maar dan weer pokkeduur op de ring of daarbuiten. In ieder geval: veel succes ermee! Laat je weten of dat kot vrij komt? o.o
(En trouwens, hoe kunnen ze dat nu pas weten?)

Edit: met die prijs baseer ik me trouwens niet op Gent. Want ik heb geen verstand van de Gentse kotenwereld. ^^" Het blijkt volgens die ene vriend veel goedkoper te zijn dan Leuven, alleen veel schaarser. Of dat waar is, je ne sais pas.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 25 juni 2011 - 22:39:
Stap 1: Ga naar Google Translate.
Stap 2: Typ van Engels naar Vietnamees "Will Justin Bieber ever hit puberty?"
Stap 3: Copy paste die tekst van Vietnamees naar Engels
Stap 4: Lach je de kreukels

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 juni 2011 - 23:42:
@Meike, Haren ja. Dat mens was al helemaal bezorgd over het reisgedoe, terwijl Haren voor mij nog relatief dichtbij is (dichterbij dan Groningen en Meppel)

Ik begin in fanfictions te denken (als ik tv/een film kijk), volgens mij is dat geen goed teken.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 juni 2011 - 9:49:
Ik ga seves naar Graspop en ik ben zo zenuwachtigxd
wat wel kut is is dat Avenged sevenfold en Escape the fate tegelijk optreden ;c
ik had ze graag alle twee gezien ;c
maar ja :'D ik heb er zo een zin in xd

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 juni 2011 - 12:09:
@Micky OMG Die ken ik o.o Die is echt geniaal x3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 26 juni 2011 - 15:41:
Gister was het zooo leuk <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 juni 2011 - 15:56:
De persoon die ik fckingleuk vind zei tegen een vriendin dat er superveel positieve dingen aan.me zijn o.o

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 27 juni 2011 - 13:13:
Graspop was geweldig!
Escape the fate was zo goed, ik stond op de tweede rij en Craig Mabitt keek en glimlachte naar me en deed metal handje naar me!
en toen ik riep Get naked deed ie een vieze beweging met zijn micro staander xd
en ik heb vrienden gemaakt voor escape the fate met een meisje :'D
ze was nice c:
en BMTH was zoooooo awesome, eerst stond ik op de tweede rij en door een moshpit kwam ik op de eerst rij en dat was zo awesome en ik ben op de livestream van graspop geweest xd
en er waren heel veel mensen die crowdsurfte, vooral toen Oliver Sykes riep dat ie elke crowdsurfer een high five wilde geven, dus mensen bleven komen xd
en ik had nog een jongen van mijn school over geholpen XD
en toen kwam de bassist Matthew Kean in het podium zo, en hij kwam net voor mij erin, dus ik zijn been knuffelen en ik heb zijn bas aangeraakt xd
en ik had op het einde zijn plectrum, ik had hem, maar toen zette iemand zijn nagels in mijn handen, wat pijn deed en toen was ik hem kwijt ;c
maar wat wel het gevolg was vanop de eerste rij te staan, is dat mijn ribben nu gekneusd zijn, maar het was het allemaal waard!
en toen gingen we naar slipknot kijken, die waren zo nice!
en toen gingen we allemaal zitten en sprongen we omhoog! ookal deden mijn ribben kei veel pijn xd
het was zo nice en zoveel sfeer.
Ik wil terug volgend jaar c:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 juni 2011 - 13:47:
HOLY SHIT. Ik heb geen enkele onvoldoende op mijn rapport. :'O

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 juni 2011 - 14:59:
Ik ben echt een vriendin van niks.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 27 juni 2011 - 16:11:
IK HAAT MEZELF.
Serieus wat voor een sukkel ben ik wel niet?
*slaathoofdtegenmuur*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 juni 2011 - 17:40:
Ik heb zin om Titanic te zien. Of Stand by Me nog een keer. :3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 27 juni 2011 - 20:42:
Als ik nu ongesteld word, ga ik gillen.

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 27 juni 2011 - 22:30:
Kan iemand het even 10 graden koeler maken in mijn kamer? Het is hier rond de 30 graden pfffffff



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20