Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21

Gooi-het-eruit-topic #21

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 28 juni 2011 - 14:47:
gooi het er maar uit:3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2011 - 16:43:
OH MIJN GOD.
Ik mag waarschijnlijk een dag meelopen met een hersenchirurg. En mee de OK in<3
OMGOMGOMGOMG. Leven is goed. MWIIIIIIIIIIIIH<3

(sorry voor dubbel, again. Maar dit móest)

En mijn moeder heeft een boek (van tachtig euro!) voor geneeskunde studenten voor me besteld. MWIH<3

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 16:44:
@Emma: Leuk voor je hahaa!

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 9 juli 2011 - 16:47:
Aah dat is echt cool *.*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 16:48:
OH MIJN GOD.
Ik mag waarschijnlijk een dag meelopen met een hersenchirurg. En mee de OK in<3
OMGOMGOMGOMG. Leven is goed. MWIIIIIIIIIIIIH<3

(sorry voor dubbel, again. Maar dit móest)

En mijn moeder heeft een boek (van tachtig euro!) voor geneeskunde studenten voor me besteld. MWIH<3

Coool. Wil je geneeskunde studeren? Waarschijnlijk is dat een overbodige vraag, maar goed. Ik heb vorig jaar een dag meegelopen met de stadsarcheoloog, dat was ook echt awesome.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2011 - 16:51:
Ik heb al twee dagen meegelopen met een huisarts, ga waarschijnlijk ook nog meelopen met een oogarts en een anasthesist. Maar als dit lukt, dan kom ik sowieso langs de decentrale selectie. (of in ieder geval, dat hoop ik)
Maar OMG. Dan mag ik de OK in o_o
MWIH<3

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 juli 2011 - 16:51:
@Em; AWESOME! *-*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 16:54:
Ik heb geen idee wat je allemaal zegt. Maar, ik vind het wel ontzettend leuk voor je.
Want stiekem weet ik niet wat de OK is en wat de decentrale selectie is. Maar goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2011 - 17:13:
OK = operatie kamer
Decentrale selectie: Er willen veel te veel mensen geneeskunde doen, dus is er een numerus fixus (max. aantal). Je kan gaan loten, maar dan heb je dus een grote kans om niet toegelaten te worden. Maar er is ook Decentrale selectie, dat kan je daarvoor nog doen. Als je meer dan een acht gemiddeld staat, kom je daar sowieso doorheen. Anders kan je een soort CV'tje inleveren, met wat je allemaal gedaan hebt en bla bla. Als je die ronde door bent, moet je een test doen (kijken ze naar je inzicht). Als je ook dat overleefd, moet je op gesprek komen.
Maar als ik kan zeggen dat ik stage heb gelopen bij een huisarts, een hersenchirurg, een anasthesist, een oogarts en een verpleeghuisarts, dan kom ik sowieso wel de eerste ronde door denk ik, want ik heb ook nog oncologie gedaan (project van school, lang verhaal)
En die test lukt, hoop ik, ook wel.
en en.. het is gewoon AWESOME.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 juli 2011 - 17:18:
Wauw. Ik snap het idee. Er zijn een boel mensen bij mij in de klas die ook geneeskunde willen gaan doen, dus ik weet wel van dat er loting is, en ja, een acht gemiddeld staan is nu ook niet echt te doen... Maar het is wel mooi dat je meerdere kansen heb om ingeloot te worden. En ook dat je stage mag lopen en zo want dat is gewoon heel erg leuk. =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2011 - 17:20:
Die loting wordt dus binnenkort ergens afgeschaft en dan moet iedereen selectie doen, maar ik weet niet of dat al voor volgend jaar is (wanneer ik eindexamen doe)
en oh mijn God.. Ik heb nu een datum met die man afgesproken en hij gaat kijken of die dag wel leuk genoeg is en anders verzetten we het maar OMG OMG hoogstwaarschijnlijk gaat het dus door. MWIIIIIIIIIIIIH<3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 9 juli 2011 - 17:31:
Leuven was leuk!
Helaas was het waterpijp gedeelte niet doorgegaan ;c
maar we hebben wel barbiepoppen bewerkt met verf enzo en wat opgebrand
en er was een grappige homo in een juwelenzaak die ons een mandje wilde verkopen :'

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 9 juli 2011 - 17:35:
Nou zeg mag niet eens een gedichtendump maken :[

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 juli 2011 - 17:37:
Nou zeg mag niet eens een gedichtendump maken :[
*kuch* Zoals ik al zei: natuurlijk mag dat, maar het mag gewoon niet hier op het forum.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 juli 2011 - 17:42:
Een vriend van mij vraagt wat ik zal antwoorden als hij mij verkering zou vragen. --'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 juli 2011 - 17:50:
Verkering is een schattig woord.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20