Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21

Gooi-het-eruit-topic #21

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 28 juni 2011 - 14:47:
gooi het er maar uit:3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2011 - 0:35:
Hahaha, awesome!^^
Ik kijk de Pokémon Diaries van One Direction, haha. Ze zijn zo lachwekkend

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 10 juli 2011 - 9:48:
WOEHOEE! Ik ben teruuuuug :3
Van scoutingkamp. -niemand heeft waarschijnlijk gemerkt dat ik weg was-
Maar het was leuk ^-^
Het was in België. En dat is koewl. But Jesus, wat zitten er veel wespen en muggen daar -helemaal lekgestoken-
En de vrachtwagenchauffeurs zijn lauw daar. Ze toeteren als je een bepaald gebaar maakt.
Er zaten ook Spanjaarden op het terrein en ze gingen onze groep stalken. Een van hen heet Alejandro -dus ik meteen flippen-
BAM! Ik heb FanFic gemist x3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 10 juli 2011 - 10:23:
@ Marije, no kidding. Ik merkte dat je weg was, want ik moest aan Lady Gaga denken en toen dacht ik: "Hey, ik zag Marije best lang niet online." :x
Haha, maar wel cool dat je het leuk hebt gehad. ^^

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 10 juli 2011 - 10:38:
Ik zag vannacht een dronkenlap op de fiets. Één fietste naast me dat was een vriend. Die kon alleen van links naar rechts fietsen.

Een toen zagen we 2 mensen fietsen, rond de 40. En die man flikkerde van z'n fiets af toen die probeerde recht te fietsen. Hij gaste zo tegen de stoep op en donderde van z'n fiets en ik begon keihard te lachen...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juli 2011 - 10:48:
Mijn zusje is een ramp. Ik heb Ed op alle pakken Fred&Ed vakkundig vervangen door George. "Wie zijn Fred en George?"
"Fred en George Weasley"
"Wie?"
"Doet Weasley geen belletje rinkelen?"
"Nee."
"Ron, Ron, Ron Weasley." (als in Puppet Pals dus)
"Ron wel, Weasley niet."

Ik zweer plechtig dat ik haar vasttape aan haar bed en dan alle Harry Potter boeken voorlees. En daarna gaat ze als toetje alle films zien.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 juli 2011 - 10:52:
En als je Wemel zegt?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juli 2011 - 10:54:
Ook niet. Ze is op pagina vijftig van De steen der wijzen. (en nu leest ze Carry Slee zij-die-niet-genoemd-mag-worden als we Nederlands hebben)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 juli 2011 - 10:56:
Oh. God. o.o.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2011 - 10:57:
Hoe oud is ze?

Mijn oom heeft trouwens nóóit iets van HP gelezen/gezien. Ik begon heel enthousiast tegen hem aan te lullen over DH2, hij zat daar echt zo van 'wtf?'

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 10 juli 2011 - 11:02:
Mijn ouders lezen allebei Harry Potter, en mijn broertje is gek van de films. (hij haat lezen, maar goed. Ik ben al lang blij dat ik een Potter-verslaafd gezin heb.)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 juli 2011 - 11:10:
Elf en vervelend. Ik kan natuurlijk ook de luisterboeken lenen bij de bib en ze op haar mp3 speler zetten als we op vakantie gaan (en de rest eraf halen, dan prop ik die zooi op mijn oude mp3 en krijgt ze hem terug als ze weet wie Fred en George zijn).

Het komt door mama dat ik Harry Potter las toen ik acht was. ^^ (maar ik ken het sinds ik vijf/zes was, want toen zag ik film één bij een vriendinnetje)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 juli 2011 - 11:14:
Ik lees t ook door mn ma! Sinds ik.. Zeven was, ofzo^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juli 2011 - 11:24:
Mijn vader heeft vroeger altijd Harry Potter aan mij en mijn zus voorgelezen, maar ik weet niet of hij de laatste twee boeken ook kent. (Je, Order of the Phoenix is mij nog voorgelezen *-*)
Mijn moeder is in deel 1 begonnen, ooit, maar is daar blijven steken. Ze heeft wel alle films gezien, maar het is alsnog hartstikke irritant. Ze snapt namelijk helemaal niets van de films, en dan gaat ze de hele tijd vragen wat alles is ><'
Mijn zus claimt een grotere HP-fan te zijn dan ik. Pfff.. onzin.

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 10 juli 2011 - 11:56:
@Emma, vraag maar of je zus weet wat Pottermore is Een echte fan weet dat ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 juli 2011 - 13:25:
GA WEG! Jullie zijn degene die fout bezig zijn. Niet wij. Altijd maar weer negatief blijven doen. Het heeft hem zijn schooljaar gekost! Zien jullie dan niet dat hij zich ontzettend kut voelt? Zijn jullie echt zo blind?
Dat hij amper sociaal bezig is, vaak woedeaanvallen heeft en zich zo terugtrekt op zijn kamer is jullie schuld! Julie blijven hem maar afkraken, verwachten ontzettend veel van hem en blijven maar zeuren over alles wat hij fout doet. Snappen jullie dan echt niet hoe vreselijk hij zich daardoor voelt? Horen jullie het dan echt niet als hij zegt: 'Ik wil niets meer met hem te maken hebben?'
Nee, jullie blijven alleen maar over jullie eigen problemen praten, over hoe kut het wel niet voor jullie is. Over hoe slecht wij wel niet bezig zijn.
Jullie kinderachtige gedrag ben ik meer dan zat! Zomaar internet eruit halen, omdat we dan meer beneden zouden komen en het dus gezelliger zou zijn. Je ziet toch wat er van komt? Nog een woedeaanval van hem. Nog meer kinderachtige opmerkingen van hem. En nog meer gezeur van jou. En ik? Ik mag weer alle troep op gaan ruimen. Ugh.
Ik ben het echt meer dan zat.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20