Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 168

Offtopic 168

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 4 juli 2011 - 21:55:



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2011 - 19:37:
@Anke: Oh, dat ken ik! Dat doet iedereen. Bij Glee, bij TVD, bij PLL. Echt ONFIJN. ):

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 juli 2011 - 19:43:
het is echt niet leuk!!
er verschijnen nu heel veel artikels waarin de schrijver ervan zegt dat hij/zij ook vind dat de chemie tussen Jane en Maura van het scherm afdruipt, maar dan komt er altijd nog zo'n stukje onder van 'De producers van de serie beweren dat ze maar gewoon vrienden zijn, en dat het nooit verder zal gaan'
en dan geven ze stukjes vrij van het tweede seizoen, en wat zie je?
Maura en jane die doen alsof ze een relatie hebben!

echt, niet leuk!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2011 - 19:45:
Dat is gewoon weten dat de fans het willen en ze daarom maar even pesten. Dat is zo hí¡telijk. XD

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 juli 2011 - 19:50:
uhu, MAAR!! we hebben een patroon ontdekt dat ons een theorie geeft!

In het eerste seizoen doen ze alsof ze lesbisch zijn
In het tweede seizoen doen ze alsof ze lesbisch zijn en daten
dus...
In het derde seizoen zijn ze lesbisch en daten??


We moeten onze hoop ergens vandaan halen, toch?? ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2011 - 20:02:
True! Maar heb niet té hoge verwachtingen, want dan kom je alleen maar bedrogen uit.
En sommige verhaallijnen zijn gewoon beter als er géén romantiek aan te pas komt.
Wij hebben in de Brittana-fanbase nu allemaal onze hoop gezet op Brittana die voluit gaat in seizoen drie, maar Santana krijgt waarschijnlijk een andere love interest en bladiebladiebla... ._.

(En niemand durft zich in ons gesprek te mengen, lol.)

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 juli 2011 - 20:08:
nu je het zegt... lol ^^

we verwachten niets -ik toch niet- maar we blijven gewoon hopen
we weten dat Jane en Maura verschillende mannen gaan daten, maar we weten ook dat het -in dit seizoen- toch niets wordt met een van hen
het was eigenlijk best grappig, Jane gaat een keer op date met Gabriel Dean, een FBIagent, maar ze wijst hem uiteindelijk toch af nadat ze gekust hebben, en in de boeken zijn ze getrouwd en hebben ze een dochtertje
Zo tegenovergesteld!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 juli 2011 - 22:07:
*mengt zich in het gesprek*
Niet dat ik iets te melden heb. Hmm. De tweede generatie Skins (Britse versie, seizoen drie en vier) hebben Naomi/Emily. ^^

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 juli 2011 - 14:22:
HET WAS FAN-TAS-TISCH!!!!
De hele nacht gechat met fans van over de hele wereld, samen met Angie Harmon, Sasha Alexander, Tess Gerritsen en Janet Tamaro het laatste half uur in spanning afgewacht op Twitter, en BENG! toen was het zover!!
4 uur 's nachts, de livestream werkt, en ik ben opgefokt
De hele avond moe geweest, een paar keer overwogen om toch te gaan slapen, maar ik heb volgehouden
De bewegende promotiefoto verschijnt in beeld, en plots is alle vermoeidheid weg.
De aflevering begint, in de eerste beelden is geen levend persoon te zien, alleen een voiceover, en ik voel dat mijn hart sneller slaat dan normaal
Maura verschijnt in beeld, een flashback van de seizoensfinale is te zien en ik leun onbewust dichter naar mijn scherm toe
De auto ontploft, en bijna meteen daarna is er reclame, ik kan in het zwart van het scherm zien dat ik letterlijk met mijn mond open zit te kijken
regelmatig moet ik mijn best doen om niet in lachen uit te barsten, en ik merk dat een grijns zich permanent op mijn gezicht gevestigd heeft
Bij elke onderbreking ga ik even naar twitter en tumblr en de beste lijnen worden nu al gequoted
Dan is het zover, we zijn een uur verder en de aflevering is gedaan. Deze ene aflevering overtreft bijna het hele eerste seizoen. De humor is nog beter, de personages sterker, het was het volledig waard om zo lang voor op te blijven!
Ik zet mijn computer uit en doe overal in huis het licht uit, maar merk dat het niet donker is in huis. Als ik door de venster kijk, zie ik de zon al terug opkomen en kan de haan van de buren horen kraaien.
Met een lach op mijn gezicht en de beelden van de aflevering nog vers in mijn geheugen ga ik naar mijn bed. Dit was een van de beste nachten van mijn leven.

Helaas waarschijnlijk maar eenmalig, vanaf volgende week mag ik van mama niet meer opblijven om te livestreamen om 4 uur 's nachts, maar moet het maar gewoon de dag erna downloaden...

en toch, dit was een van de beste nachten van mijn leven...

Leafs
Leafs

Leafs is offline

[9]
Leafs zei op 14 juli 2011 - 18:30:
AAARGGHHHH IK GA ZATERDAG GEWOON NAAR HP7.2! =DDD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 juli 2011 - 21:44:
Is iedereen hier gestorven aan een Post-Potter-depressie?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 juli 2011 - 21:49:
Not me. Ik ben - eh. Ja, ik leef nog. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 juli 2011 - 21:54:
Pff, mooi. Het is hier ineens weer verschrikkelijk stil.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 14 juli 2011 - 22:05:
ik leef ook nog. Ik moet harry potter nog zien. part 1 ook nog.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 juli 2011 - 22:06:
Hm-hm. I know. Best jammer...maar ja, wat doe je eraan. :x

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 juli 2011 - 22:15:
Ik ga maandag, misschien dinsdag. Het scheelt dat ik dit weekend in Duitsland ben, dan heb ik maar één Potterhead om me heen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20