Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

1 2 3
CliinXBill
CliinXBill

CliinXBill is offline

[3]
CliinXBill zei op 25 juli 2011 - 17:51:
Haaii.
Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
wie wilt er mee doen en helpen?
of heeft ideeën?

Xxx



BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 20:07:
Je wil toch niet serieus zeggen dat je er nog in gelooft als de jongens is zeggen? Like - ze komen het toch nooit na.


hoezo niet?
of heb ik wat gemist?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 20:58:
Ik denk eerder dat ik iets gemist heb als jij een keer kan noemen dat ze d'r afspraken na zijn gekomen. Behalve met de videoclip van Dark Side of the Sun. Ik moet toegeven dat die op tijd was. Buiten dat? Never.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:00:
Ik denk eerder dat ik iets gemist heb als jij een keer kan noemen dat ze d'r afspraken na zijn gekomen. Behalve met de videoclip van Dark Side of the Sun. Ik moet toegeven dat die op tijd was. Buiten dat? Never.



zullen we t wel gezellig houden?
ik let meestal niet echt als hun zegge wnnr er wat uit komt ma dit keer kwam ik t dus toevallig tegen dat ze dat zeiden!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:03:
Oké, nou ik verzeker je dat je er niet op moet vertrouwen.
En ik bedoel het niet aanvallend of zo, hoor. Ik zeg het alleen zo als het is. Je moet het niet persoonlijk opvatten, het is gewoon een soort van irritatie naar Tokio Hotel toe. Daar kan ik verder niets aan doen. Maar daar moet je je niet aan storen en zo.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:05:
Oké, nou ik verzeker je dat je er niet op moet vertrouwen.
En ik bedoel het niet aanvallend of zo, hoor. Ik zeg het alleen zo als het is. Je moet het niet persoonlijk opvatten, het is gewoon een soort van irritatie naar Tokio Hotel toe. Daar kan ik verder niets aan doen. Maar daar moet je je niet aan storen en zo.


oksok.
maar wrm irritatie dan?
of ben nu eff weer dom blond bezig

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:06:
Nou gewoon. Omdat ik vroeger ook iemand was die overal in geloofde wat ze zeiden, en al mijn hoop erop vestigde. En alles draaide erom. En ik bleef overal voor op [oké, dat doe ik nog steeds. Maar ik heb niet zulke hoge verwachtingen meer], en ik werd keer op keer teleurgesteld door die jongens. Op een gegeven moment word je dat zat.
Ja, jullie zullen vast vinden dat ik me aanstel, maar het doet serieus pijn als je zoveel hoop op iets vestigd, om vervolgens niets te zien gebeuren.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:07:
Nou gewoon. Omdat ik vroeger ook iemand was die overal in geloofde wat ze zeiden, en al mijn hoop erop vestigde. En alles draaide erom. En ik bleef overal voor op [oké, dat doe ik nog steeds. Maar ik heb niet zulke hoge verwachtingen meer], en ik werd keer op keer teleurgesteld door die jongens. Op een gegeven moment word je dat zat.
Ja, jullie zullen vast vinden dat ik me aanstel, maar het doet serieus pijn als je zoveel hoop op iets vestigd, om vervolgens niets te zien gebeuren.


als ik mag vrgn, door wat werd je teleurgesteld?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:10:
Nou, zoals ik al zei. Door alle loze beloftes. Door alle hoop die ze zaaiden. Door dat eeuwige ge-"soon". Omdat ze wisten dat ze alles konden maken, dat wij alles voor ze zouden doen. En dat ze er, bewust of onbewust, misbruik van hebben gemaakt. Als ze zeggen dat iets om acht uur zou komen, kon ik me daar onwijs op verheugen. Als het er dan om twee uur 's nachts nog niet was... Is het raar dat dat vervelend is? Als ze beloven iets van zich te laten horen, en alles wat je krijgt een [weer niet op tijd] tien seconde durend berichtje van "thanks for all of your support and can't wait to see you soon with the new alboem" is, nou sorry hoor. En als ze dan blijven beloven dat het album over drie maanden komt, en het komt pas na een jaar - just. Alles bouwt op en op een gegeven moment word je zo boos dat - je boos wordt. Tsja. Het zal wel aan mij liggen.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:13:
Nou, zoals ik al zei. Door alle loze beloftes. Door alle hoop die ze zaaiden. Door dat eeuwige ge-"soon". Omdat ze wisten dat ze alles konden maken, dat wij alles voor ze zouden doen. En dat ze er, bewust of onbewust, misbruik van hebben gemaakt. Als ze zeggen dat iets om acht uur zou komen, kon ik me daar onwijs op verheugen. Als het er dan om twee uur 's nachts nog niet was... Is het raar dat dat vervelend is? Als ze beloven iets van zich te laten horen, en alles wat je krijgt een [weer niet op tijd] tien seconde durend berichtje van "thanks for all of your support and can't wait to see you soon with the new alboem" is, nou sorry hoor. En als ze dan blijven beloven dat het album over drie maanden komt, en het komt pas na een jaar - just. Alles bouwt op en op een gegeven moment word je zo boos dat - je boos wordt. Tsja. Het zal wel aan mij liggen.


misschien moet je dat niet op de jungs afreageren want ik denk eigelijk dat het door de manager komt, david. Ik bedoel hij regelt alles toch...
van de andere kant denk ik ook, ze hebben ook nog een leventje.
mjaa soms voel ik me wel is gebruikt als fan, maar ik bedoel ook: je kent hun niet persoonlijk dus weet je niet wat zich er allemaal afspeelt.
toch???

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:15:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je op een gegeven moment vanzelf leert dat de beloftes niet nagekomen worden. Mag het door David komen, door Tom, door Bill, door Gus of Gé... al was het de schuld van Saki of Andreas, 't is nu eenmaal zo. Maar hoelanger je erover doet je te realiseren dat de beloftes niet te vertrouwen zijn, hoe vaker ze je pijn doen.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:17:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je op een gegeven moment vanzelf leert dat de beloftes niet nagekomen worden. Mag het door David komen, door Tom, door Bill, door Gus of Gé... al was het de schuld van Saki of Andreas, 't is nu eenmaal zo. Maar hoelanger je erover doet je te realiseren dat de beloftes niet te vertrouwen zijn, hoe vaker ze je pijn doen.


ik snap het. maar dan ng zoals ik al zei, je kent ze niet en miss hebben ze er allemaal wel eeen reden voor. er kan wat gebeurt zijn in hun fam, bij hun vriende, of er was iets niet optijd af. je weet maar nooit. zoude ze wel eerlijk zijn over hun liefde en of ze homo zijn bijv?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:20:
Eh. Nee, dat geloof ik niet. Ik ben heilig overtuigd dat Bill homo is, maar die ontkent het ook bij hoog en laag. Wie weet ligt er wel van alles vast in het contract, dat weten wij niet, zullen we waarschijnlijk ook nooit weten.
Maar als je zo wanhopig fan bent als ik was, en zoals vele andere fans waren, zoals de fans waarvan zij als het ware leefden - dan heb je iets nodig om je hoop op te vestigen. Een datum, een belofte, iets waar je op kunt vertrouwen. En als dat, om wat voor reden dan ook, niet doorgaat, geef dan de reden.
Nee, natuurlijk zijn ze ons dat niet verschuldigd. Ze zijn ons niets verschuldigd. Maar als ze zo doorgaan, en dat gaan ze, houden ze weinig fans over. Dat is zeker. Elke dag haken er meer af. Dat doen ze zelf. Ze willen ons niet snappen. Is goed, moeten ze zelf weten. Ze zijn ons inderdaad niets verschuldigd.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:22:
Eh. Nee, dat geloof ik niet. Ik ben heilig overtuigd dat Bill homo is, maar die ontkent het ook bij hoog en laag. Wie weet ligt er wel van alles vast in het contract, dat weten wij niet, zullen we waarschijnlijk ook nooit weten.
Maar als je zo wanhopig fan bent als ik was, en zoals vele andere fans waren, zoals de fans waarvan zij als het ware leefden - dan heb je iets nodig om je hoop op te vestigen. Een datum, een belofte, iets waar je op kunt vertrouwen. En als dat, om wat voor reden dan ook, niet doorgaat, geef dan de reden.
Nee, natuurlijk zijn ze ons dat niet verschuldigd. Ze zijn ons niets verschuldigd. Maar als ze zo doorgaan, en dat gaan ze, houden ze weinig fans over. Dat is zeker. Elke dag haken er meer af. Dat doen ze zelf. Ze willen ons niet snappen. Is goed, moeten ze zelf weten. Ze zijn ons inderdaad niets verschuldigd.


je hebt gelijk, maar toch je weet het nooit of hij homo is. sommige denken dat hij met Andreas heeft. ach. t is te ingewikkeld wat ik wil uitleggen wrm ik steeds fan blij en veel om Bill geef. da kan ik nit uitlegge en denk dat ik t ook ni zou willen omda ik je nie goed genoeg ken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:25:
Als 'ie homo is, zal hij heus ooit wel uit de kast komen. Zo niet, vindt 'ie vast een hele leuke vriendin. Of hij overlijdt vroegtijdig, dat is ook altijd nog een optie. Ik ben helemaal voor de theorie van Bill en Andreas. Maar ik ben ook helemaal voor de theorie van Gé en Tom. Ach ja.
En ik ben ook nog steeds fan, hoor. Ik kan nog steeds om die jongens lachen, ik kan nog steeds emotioneel worden van de muziek, ik hou nog steeds van ze. Alleen anders. Niet meer zo naïef. Misschien zelfs een beetje pessimistisch. Maar ik ben nog steeds fan.
En als je iets niet uit wil leggen, hoeft dat natuurlijk niet.

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 21:26:
Als 'ie homo is, zal hij heus ooit wel uit de kast komen. Zo niet, vindt 'ie vast een hele leuke vriendin. Of hij overlijdt vroegtijdig, dat is ook altijd nog een optie. Ik ben helemaal voor de theorie van Bill en Andreas. Maar ik ben ook helemaal voor de theorie van Gé en Tom. Ach ja.
En ik ben ook nog steeds fan, hoor. Ik kan nog steeds om die jongens lachen, ik kan nog steeds emotioneel worden van de muziek, ik hou nog steeds van ze. Alleen anders. Niet meer zo naïef. Misschien zelfs een beetje pessimistisch. Maar ik ben nog steeds fan.
En als je iets niet uit wil leggen, hoeft dat natuurlijk niet.


hoezo overlijden?
njaa ik weet niet ntuurlijk niet of jij me wel wil leren kennen?



1 2 3