Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

1 2 3
CliinXBill
CliinXBill

CliinXBill is offline

[3]
CliinXBill zei op 25 juli 2011 - 17:51:
Haaii.
Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
wie wilt er mee doen en helpen?
of heeft ideeën?

Xxx



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 juli 2011 - 21:26:
Dames, blijven we wel ontopic? Dit dwaalt stilaan flink af van het organiseren van een fanactie.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 21:27:
Hoezo niet? Onbedoelde overdosis, auto-ongeluk, zelfmoord. Zijn leventje bevalt 'm volgens mij niet zo. Ik kan het mishebben natuurlijk, ik hoop echt dat 'ie heel veel geluk kan putten uit naar de supermarkt gaan en zijn eigen yoghurt uitzoeken. Maar het zou me niets verbazen.
En - eh. Dat weet ik ook niet. Want ik ken je niet, dus we zitten in één of andere hele awesome cirkel nu. Maar als je zin hebt om het uit te leggen, ga vooral je gang. ^^

@Do; oh. Ja. Sorry.



1 2 3