Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #171

Offtopic #171

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 30 aug 2011 - 16:39:
Hoi! :3
Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 13:25:
Dat je dit ook niet gelooft? Adoh. Als Tokio Hotel zegt "album eind dit jaar" dan betekent dat "album eind volgend jaar". Maar goed. Zij die willen geloven moeten vooral geloven. Wie weet komen ze het dit keer wel na. *stikt in lachbui bij het idee*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 13:48:
Ja. Dat. En eigenlijk. vraag ik me af of er überhaupt nog een album komt, of dat ze er gewoon helemaal mee stoppen. Want dat zie ik eigenlijk ook wel gebeuren.
Maar stiekem wil ik het wel geloven. Ook al. weet ik dat we realistisch moeten blijven. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 13:55:
Maar ik denk dat als ze zouden stoppen, dat ze dat gewoon zouden zeggen, en ons niet "hoop" blijven geven. En. Ze zijn ook nog wel bezig met muziek, op zich. Want ze zijn al een poosje niet hier geweest, maar wel in Azië und so. Ik weet niet. Het lijkt me dat ze het gewoon bekend zouden maken als ze stopten. MAar ja. 't Is wel Tokio Hotel natuurlijk. Idunno. We'll see.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 14:03:
Hm, ja. dat misschien ook. Maar misschien vinden ze het makkelijker om niets meer van zich te laten horen of zo. Totdat niemand meer ergens op rekent. Zodat ze zeg maar de fans niet "pijn doen" door het in een keer te zeggen. Maar misschien is telkens data verschuiven ook pijnlijk. Ik weet niet.

Oh, en trouwens. Ik zag ooit zo'n videoclip, en die wil ik graag terugvinden, maar ik weet de titel van de band/het nummer niet meer. Maar het ging over de vermiste jeugd in Amerika, en er zaten foto's van vermiste mensen in. Het begon met: There are over [zoveel] young people lost on the streets of America. En er was een man met gitaar en blond haar.
En wat ik wilde vragen, heeft iemand een idee welke videoclip ik bedoel?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 sep 2011 - 14:22:
Ligt het aan mijn computer of zijn er plotseling allemaal leestekens vervangen door een suf vraagteken in een zwart vakje? .__.
-sorry dat ik het gesprek onderbreek ;x-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 14:33:
@Nadezh; ligt niet aan jou.
@Meike; alsof ze zich ooit voor de gevoelens van de fans geboeid hebben. XD HAHAHAHA. Sorry. Eh. Ja. Nee. I don't believe they care 'bout us. Sterker nog; als ze uit elkaar gaan komt er misschien zoiets als dat iedereen ineens de muziek gaat kopen. Althans, misschien gaan ze daar vanuit. Dan komt er geld binnen, dus is het voordelig het te zeggen.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 14:45:
Hm, denk je echt? Misschien vroeger wel. Helemaal in het begin. Maar nu je het zegt. Achja, Idk. Als ik een artiest was, zou ik zoiets wel zo tactisch mogelijk brengen tegenover fans. But, money makes the world go round. En voor Tokio Hotel zal tactisch dan wel zijn als zoveel mogelijk aandacht en geld naar zich toe trekken, so, your probably right.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 14:54:
Tokio Hotel is niet tactisch. x)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 14:56:
Zij misschien niet... I really wouldn't know. Ik kan me niet echt een voorstelling maken van hoe het zou zijn. En in die laatste zin zat tactisch niet zo lekker. Eerder. praktisch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 sep 2011 - 16:52:
Wow, de accenten doen raar o.o

Anyway. Ik vind dat je het als band niet kan maken om telkens dingen aan te kondigen, om ze daarna een jaar uit te stellen. But that's just me.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 sep 2011 - 18:35:
@Doctorwhogebeuren
Ik ben niet echt fan. Ik moet eerst nog een aantal seizoenen kijken zodat i k't snap. Heb wel een boek. Maar. Fan.. Niet echt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 19:54:
@Emma; that's us too. Maar wat moeten we dan? Hun huis platbranden zodat ze normaal doen? Not working. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 sep 2011 - 19:55:
Niet meer hun cd's kopen maar alleen illegaal downloaden? Heb je wel hun muziek, en als je het met genoeg mensen (lees: héééél veel) doet merken ze het misschien wel.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 20:04:
Weet je dat ik er serieus niet tegen kan om te downloaden? Serieus. Dan voel ik me. schuldig. En ik weet dat dat raar is. That's why I'm always out of money, but. yeah.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 sep 2011 - 20:05:
Nah. 't Verkoopt toch al niet. En. Ik ben iemand die sowieso nog cd's koopt, dus - ik wil ze gewoon allemaal hebben. Gewoon omdat - dat voelt goed, om het schijfje gewoon te hebben.
And then again: they wouldn't notice, they probably wouldn't even care. Denken like: oh, dan gaan we wel weer modelletje spelen, komt er weer geld binnen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20