Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Forumregels.

Forumregels.

1 2 3 4
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 24 dec 2008 - 14:42:
Aangezien er nog geen concrete regels opgesteld waren, zal ik ze nu even op een rijte zetten.

Topictitels
Het is verboden om de titel van je topic volledig in hoofdletters te zetten. Hoofdletters komen schreeuwend en kwaad over, wat dus voor een slechtere sfeer kan zorgen op het forum. Als wij merken dat je titel toch volledig in hoofdletters is, volgt er een waarschuwing.

Forumban
Bij je derde waarschuwing, krijg je meteen een forumban van 48 uur. Als je een waarschuwing hebt, terwijl je al eens een forumban gehad hebt, krijg je geen 3 kansen meer en wordt je meteen geband.

Schelden
Schelden is ten strengste verboden, hier op FanFic. Als je merkt dat een user, of moderator, scheldt in je gastenboek, een topic of in een PB, gelieve dit dan te melden. Ook als het niet tegen jou gericht is, maar tegen een andere user. Na overvloedig schelden, kun je een waarschuwing verwachten en in het ergste geval een forumban.

Reclame
Reclame is enkel toegestaan in het subforum 'FanFiction promoten'. Elke verdere reclame wordt bestraft met een waarschuwing. Met reclame bedoelen we ook het vragen naar personen die Hyves, Netlog, MySpace en dergelijke hebben.

Fakers
Aangezien dit een vorm is van identiteitsfraude, is dit ook ten alle tijden verboden. Als we merken dat iemand hier een faker is, zal die persoon meteen van FanFic verwijderd worden.

Klachten
Als je een klacht hebt, gelieve die dan te melden in het subforum 'Klachten'. Doe dit met de nodige beleefdheid en begin niet te schelden. Als je het oneens bent met een moderator, los dit dan op via een PB en open geen topic waarover je een klaagtekst gaat schrijven over die betreffende moderator. Ook bij users is dit het geval. Ga diegene niet zwartmaken voor alle andere users, een forumban volgt meteen.

Verboden Topics
- Plaats een reactie op...
- Ik verveel me
- Dubbele topics
- Topics aan een bepaald persoon gericht
- Persoonlijke topics

Overige Regels
- Niet spammen
- Topics niet omhoog duwen binnen de 24 uur na aanmaak
- Topics die lang niet actief zijn geweest niet nodeloos weer omhoog duwen
- Reclame voor andere sites, enkel in het promotiegedeelte voor de FF's
- Bij off-topic volgt er een waarschuwing
- Schrijf altijd in Algemeen Beschaafd Nederlands

Bij verdere vragen, contacteer een mod.



(bericht aangepast door een moderator)



SuicideScars
SuicideScars

SuicideScars is offline

[89]
SuicideScars zei op 28 feb 2009 - 22:47:
(...)

IK kom er toch niet vaak meer op als ik weer op Quizlet kan,, maar hie ris het makkelijk wnt hier is geen tara!!

maar charissa toch (':
iloveyoufuckingmuchkind(l)

Infinity
Infinity

Infinity is offline

[5]
Infinity zei op 16 maart 2009 - 18:08:
Gelezen.

Denkbeeldige hantekening.

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 13 mei 2009 - 12:03:
Ik zal me eraan houden

Njaa, proberen dan.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 26 mei 2009 - 19:50:
Nu ik nooit meer op Q. kan moet ik wel naar hier komen. I will try.

Suspicious
Suspicious

Suspicious is offline

[26]
Suspicious zei op 27 mei 2009 - 17:37:
Oke.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 31 juli 2009 - 16:46:
Topictitels
Het is verboden om de titel van je topic volledig in hoofdletters te zetten. Hoofdletters komen schreeuwend en kwaad over, wat dus voor een slechtere sfeer kan zorgen op het forum. Als wij merken dat je titel toch volledig in hoofdletters is, volgt er een waarschuwing.


met al die regels komt er toch ook een slechtere sfeer op het forum?

weet je, dat heb ik niet gezegd. ik heb niets gezegd. helemaal niets...



RedHill
RedHill

RedHill is offline

[80]
RedHill zei op 31 juli 2009 - 22:28:
Vraagje: mag je iemand wel naar msn vragen in zijn/haar guestbook? Aangezien dat toch niet op het forum komt te staan...

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 1 aug 2009 - 13:25:
Vraagje: mag je iemand wel naar msn vragen in zijn/haar guestbook? Aangezien dat toch niet op het forum komt te staan...

Dat mag wel, maar ik zou het eerder via PB doen, is meteen ook meer privacy. ^^

Vampire
Vampire

Vampire is offline

[1]
Vampire zei op 7 aug 2009 - 14:59:
Oké. :]

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 aug 2009 - 14:45:
Bij je derde waarschuwing, krijg je meteen een forumban van 48 uur. Als je een waarschuwing hebt, terwijl je al eens een forumban gehad hebt, krijg je geen 3 kansen meer en wordt je meteen geband.

de tweede ban, is dat een forumban, zoals de vorige, of wordt je dan meteen van de site geplukt?>

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 27 aug 2009 - 18:52:
(...)
de tweede ban, is dat een forumban, zoals de vorige, of wordt je dan meteen van de site geplukt?>

Normaal een forumban, maar als je het heel hard verpest hebt, kun je van de site gegooid worden. (:

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 30 aug 2009 - 11:05:
dankjee.
hoe zie je trouwens hoeveel waarschuwingen je hebt? of moet je dat maar gewoon onthouden?

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 31 aug 2009 - 15:12:
dankjee.
hoe zie je trouwens hoeveel waarschuwingen je hebt? of moet je dat maar gewoon onthouden?

Dat kunnen alleen de mods zien.
Als je het niet meer weet, mag je gerust aan één van de mods vragen aan hoeveel je zit. ^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 6 dec 2009 - 16:17:
Mag je dubbelposten? ;/

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 6 dec 2009 - 17:29:
Dubbelposten in the meaning van 2 dezelfde topics of 2 dezelfde berichtjes in een topic?
Maar goed, dat moet je natuurlijk allebei niet doen ^^



1 2 3 4