Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Forumregels.

Forumregels.

1 2 3 4
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 24 dec 2008 - 14:42:
Aangezien er nog geen concrete regels opgesteld waren, zal ik ze nu even op een rijte zetten.

Topictitels
Het is verboden om de titel van je topic volledig in hoofdletters te zetten. Hoofdletters komen schreeuwend en kwaad over, wat dus voor een slechtere sfeer kan zorgen op het forum. Als wij merken dat je titel toch volledig in hoofdletters is, volgt er een waarschuwing.

Forumban
Bij je derde waarschuwing, krijg je meteen een forumban van 48 uur. Als je een waarschuwing hebt, terwijl je al eens een forumban gehad hebt, krijg je geen 3 kansen meer en wordt je meteen geband.

Schelden
Schelden is ten strengste verboden, hier op FanFic. Als je merkt dat een user, of moderator, scheldt in je gastenboek, een topic of in een PB, gelieve dit dan te melden. Ook als het niet tegen jou gericht is, maar tegen een andere user. Na overvloedig schelden, kun je een waarschuwing verwachten en in het ergste geval een forumban.

Reclame
Reclame is enkel toegestaan in het subforum 'FanFiction promoten'. Elke verdere reclame wordt bestraft met een waarschuwing. Met reclame bedoelen we ook het vragen naar personen die Hyves, Netlog, MySpace en dergelijke hebben.

Fakers
Aangezien dit een vorm is van identiteitsfraude, is dit ook ten alle tijden verboden. Als we merken dat iemand hier een faker is, zal die persoon meteen van FanFic verwijderd worden.

Klachten
Als je een klacht hebt, gelieve die dan te melden in het subforum 'Klachten'. Doe dit met de nodige beleefdheid en begin niet te schelden. Als je het oneens bent met een moderator, los dit dan op via een PB en open geen topic waarover je een klaagtekst gaat schrijven over die betreffende moderator. Ook bij users is dit het geval. Ga diegene niet zwartmaken voor alle andere users, een forumban volgt meteen.

Verboden Topics
- Plaats een reactie op...
- Ik verveel me
- Dubbele topics
- Topics aan een bepaald persoon gericht
- Persoonlijke topics

Overige Regels
- Niet spammen
- Topics niet omhoog duwen binnen de 24 uur na aanmaak
- Topics die lang niet actief zijn geweest niet nodeloos weer omhoog duwen
- Reclame voor andere sites, enkel in het promotiegedeelte voor de FF's
- Bij off-topic volgt er een waarschuwing
- Schrijf altijd in Algemeen Beschaafd Nederlands

Bij verdere vragen, contacteer een mod.



(bericht aangepast door een moderator)



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 dec 2009 - 18:08:
Volgens mij bedoelt ze dubbelposten als in twee berichtjes in 1 topic (van 1 persoon) vlak na elkaar?

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 8 dec 2009 - 11:15:
Twee keer hetzelfde topic mag niet, maar dat kan natuurlijk al eens per ongeluk gebeuren en is nu ook niet zo'n ramp. Tenminste, als het niet expres was. ^^

Twee keer achter elkaar posten mag wel eens, maar niet om zo je topic omhoog te gooien bij actieve topics. (;

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 9 dec 2009 - 20:21:
Nou. Niet persé vlak na elkaar, maar bedankt ^-^
Maar je mag dus niet posten like; Up.
Maar wel iets anders? [Niet in de trant van Up dus.]

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 april 2010 - 11:55:
weetje soms gebeurt het perongeluk als je een dubbele topic plaatst

Bij trage pc's bijvoorbeeld, als je op een knop klikt, en je pc doet traag, of doet het niet, dan heb je wel eens de neiging om nog eens te klikken, en dan staat je topic dubbel :3

Heb ik wel eens gehad heel irritant

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 16 april 2010 - 10:38:
Nou. Niet persé vlak na elkaar, maar bedankt ^-^
Maar je mag dus niet posten like; Up.
Maar wel iets anders? [Niet in de trant van Up dus.]

Nou, als het relevant is voor het topic, en dus niet gewoon om het omhoog te schoppen, mag het wel. ^^

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 16 april 2010 - 10:38:
weetje soms gebeurt het perongeluk als je een dubbele topic plaatst

Bij trage pc's bijvoorbeeld, als je op een knop klikt, en je pc doet traag, of doet het niet, dan heb je wel eens de neiging om nog eens te klikken, en dan staat je topic dubbel :3

Heb ik wel eens gehad heel irritant

Daar word je normaal ook niet voor afgestraft, want in principe is dat de schuld van je trage computer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 aug 2010 - 2:18:
Ik ben het echt totally helemaal 100% eens met de regels maar alleen dit snap ik ff niet.

Fakers
Aangezien dit een vorm is van identiteitsfraude, is dit ook ten alle tijden verboden. Als we merken dat iemand hier een faker is, zal die persoon meteen van FanFic verwijderd worden.


Waar aan kan je die Fakers dan herkennen?? En hoe weet je dat het Fakers zijn??

xxxxx. <33

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 18 dec 2010 - 19:10:
Ik snap niet waarom 'Ik verveel me' topics & 'Heeft iemand Netlog/msn' Topics niet mogen..

Dat maakt het forum toch juist gezellig?

Voor de rest ben ik akkoort



Daar ben ik mee eens ja.
En van msn vind ik het wel normaal, want op internet je gegevens geven is niet echt slim en veilig ;x

ThatGirl
ThatGirl

ThatGirl is offline

[5]
ThatGirl zei op 10 nov 2012 - 19:25:
Euhm, hallo. Ik ben nieuw bij al dit fan fictie gedoe en heb net een hoofdstuk geschreven als vervolg op De Hongerspelen. Het zou leuk zijn als iemand eens kijkt en tips geeft :]



1 2 3 4