Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic II)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic II)

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 sep 2011 - 17:39:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
987654x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros Bosgeest
2. neversay Kind
3. MoonRocker Bosnimf
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak Meermens
9. Monster23 Kind
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel Kind

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 17:40:
[mijn post uit het vorige topic...]

@eh, ik neem aan dat je gewoon Dylan heet; wel, om te beginnen had je de vorige potjes een beetje kunnen doorkijken om te zien hoe het spel verloopt, en dus om te zien dat je wel degelijk een klein beetje tijd nodig hebt om 't te spelen. Maar goed, meer dan de helft is inactief, en die zitten niet allemaal in hun examenjaar, dus ik weet niet wat hun reden is. En iets zinnigs is gewoon iets waaruit blijkt dat je meedenkt, en niet alleen maar andere theorieën aanneemt.

Natuurlijk kan de nimf sporen hebben achtergelaten, maar dan komen we weer op het onderwerp van inactieve mensen, hoe vind je een spoor van iemand die niet of nauwelijks praat? Of course, dat kan het spoor juist zijn, sommige mensen die er niet veel ervaring mee hebben zeggen gewoon niets als ze badsider zijn, zodat ze ook niet opvallen.

@Juul; nou, ik reken maar gewoon niet meer op de waarzegger, diegene heeft ons wel mooi laten stikken in deze zooi. ><

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 8 sep 2011 - 17:44:
@Eliros: Ja ik heet Dylan. Ik heb sommige vorige potjes doorgekeken, en ik weet de regels en hoe en wat. En ik denk heus wel mee, behalve dan dat ik het niet hier opschrijf.. ja niet echt slim weet ik. Maar ik zal proberen om actiever te zijn, en om zo dan mee te denken.

Ja, ik vraag me af wie überhaupt die waarzegger is, want die kon wel tips geven neem ik aan. Of misschien, iets wat ik dan denk, is diegene vervloekt door de nimf tijdens de lunch en niet dood, en kan misschien daarom zijn of haar magie niet meer gebruiken? Ik weet het niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 sep 2011 - 17:44:
@Elise: dat is dus wel mooi stom, want de Jager heeft dus ook no clue op wie-'ie zijn wapens moet richten.

@Dylan: als de waarzegger betoverd is, dan zouden we dat hebben kunnen lezen in het lunch-bericht. Als de waarzegger dood is, zouden we dat hebben kunnen lezen in het lynch-bericht. Dat is in beide gevallen niet zo. De waarzegger zit dus nog in het spel, krachten included

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 18:01:
@Dylan; wel, oké, het is mooi dat je meedenkt, maar post dan in ieder geval iets om dat te laten weten, you know? Nu was je gewoon vrijwel inactief, volgens mij stemde je ook niet eens iedere keer... daar hebben we niets aan.

En, ja, wat Julia zegt, de waarzegger zit er nog in en is niet betoverd, dus diegene heeft heen reden om ons te laten vallen. En, inderdaad, de jager weet ook niet wat of hoe, dus niemand kan zijn krachten echt goed gebruiken. *sigh*

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 8 sep 2011 - 18:14:
Oké, nou ja dan is de waarzegger misschien eentje van de inactieven. Of iemand die actief is maar zijn of haar kracht niet benut.. en dit geldt dan neem ik aan ook voor de jager. Komen we jammer genoeg ook niet verder mee.

@Eliros: Oké ik zal mijn bedenkingen en bevindingen hier wel posten, en je hebt gelijk, de eerste twee keer stemde ik niet omdat ik te laat online was. Toen wist ik nog niet dat je de gehele dag kon posten, dat weet ik nu wel.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 18:21:
Een waarzegger die actief zou zijn, die had zijn kracht echt al lang gebruikt en hints gegeven. Tenzij 't een onervaren speler is. En de jager kan niet veel, want diegene heeft maar een kill (nou ja, en een als 'ie dood is), en omdat er niet echt iemand is die eruit springt, kan de jager zijn kill ook niet gebruiken. De jager kan dus prima een actief iemand zijn.

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 8 sep 2011 - 18:28:
Enfin, jammer genoeg moet ik nu gaan[verplichte avond], daarom dat ik morgen weer zal posten.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 18:31:
Heb je deze keer wel gestemd? x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2011 - 18:33:
Mijn stem gaat ook naar Anke. Ze is wel gewoon op FanFic, maar niet hier. Dusja. Verder weer ik het ook niet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 sep 2011 - 19:37:
Ikweetnogsteedsnietopwieikstem.
En random vind ik ook zo stom, omdat dat helemaal niet nodig zou moeten zijn.
Ik denk... dat ik dan toch op Anke stem.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 19:41:
Ik heb geen zin om mijn stem te veranderen, maar ik denk dat de meerderheid van de stemmen toch naar Anke gaat, dus, nou ja, we zien wel wat er gebeurt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 sep 2011 - 20:31:
De andere wezens in het bos waren natuurlijk al een tijdje aan het toekijken hoe de Bosnimf het bos - maar vooral zichzelf - weer meer populariteit wilde geven. De meesten onder hen lieten dit gewoon toe, per slot van rekening kwam het hen ook ten goede. Maar het Meermens kon niet langer meer toekijken op de moorden en besloot eindelijk eens voor haar ideeën uit te komen.
De Bosnimf had dit echter al zien aankomen en wachtte het Meermens op aan de rand van het meer. Voor het Meermens goed en wel besefte dat ze opgewacht werd, werd ze uit het water gehaald en op een hoge rots gelegd, waar ze uiteindelijk dood ging door uitdroging.

Het meer zou nooit meer glanzen zoals voordien door het tragische verlies.


KaulitzFreak is vandaag gelynct, zij was het Meermens.

1. Eliros - neversay [1]
2. neversay - KaulitzFreak [1]
3. MoonRocker - KaulitzFreak [0]
4. Pline - Mine [0]
5. Mine - Mine [2]
8. KaulitzFreak - Eliros [3]
9. Monster23 - Monster23 [1]
10. realMe - KaulitzFreak
11. dylan04 - Mine [0]
13. missxangel - missxangel [0]

Sorry, ik was een keer op tijd maar zonder het te beseffen had ik de fluff in het Engels geschreven. Dus moest ik het eerst vertalen. XD

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 20:32:
*kuche kuche* Good job everyone... Nou ja, veel hadden we toch al niet aan 'r...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2011 - 20:34:
Juist... Dus zij was de waarzegger. We hadden haar wel kunnen gebruiken. x.x Maargoed, we zaten dus weer fout. *zucht* Sorry Anke.

Ik ben dus niet betoverd. Pauline, Sarita of Dylan dus wel. *zucht* Ik wil het weten D:

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 8 sep 2011 - 20:37:
Tuurlijk, net wanneer ik ontdekt had wie de bosnimf was....

Anyway, misschien is het maar beter zo, ik geef lang niet genoeg aandacht aan dit spel, en ben er blijkbaar niet goed in om het online te spelen...

Dus, people, over and out ^^



1 2 3 4 5 6