Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #26

Gooi-het-eruit-topic #26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 okt 2011 - 18:50:
Gooi het er maar uit, mensjens!



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 nov 2011 - 21:04:
guuyys. how you like my boots?
-justdon'tmindthederpface.-
and don't mind the derp eye. _0-

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 nov 2011 - 21:05:
Ik vind ze awesome! <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2011 - 21:19:
Bekijk het maar. Echt waar, het gaat gewoon niet meer. Als je een d-toets maak, geef er dan uitwerkingen bij in plaats van alleen antwoorden, want zo komt niemand eruit. Dat hele hoofdstuk is één vage wirwar woorden, ik ken geen enkele formule uit mijn hoofd en ik snap helemaal niet hoe ik wat dan ook moet doen. Ik snap de D-toets niet en ik snap ook niet hoe u aan de antwoorden komt en dit is niet het eerste vak waarmee het gebeurt en BEKIJK HET MAAR. Dan blijf ik toch lekker zitten. Doe ik het nog wel een keertje over, kan ik volgend jaar tenminste wel meedoen met NaNo. Stelletje $#%!@#$@!#$.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 nov 2011 - 21:36:
@ Bodine: *hug*
Welk vak? Misschien kan ik helpen..?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2011 - 21:39:
Vanochtend scheikunde verpest, lage cijfers gehaald voor Duits & Engels en ik word echt gék. Maar op 't moment is 't natuurkunde.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 nov 2011 - 21:57:
Natuurkunde.. Doen jullie dan nu het systeembord? Dat deed ik volgens mij in de eerste periode..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 nov 2011 - 21:59:
Nee, elektromagnetisme. We hebben vier hoofdstukken overgeslagen, want dat maakt het allemaal iets makkelijker.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 nov 2011 - 22:11:
Vreemd
In ieder geval. Elektromagnetisme. Dat had ik vorig jaar in denk ik de derde periode. Iedereen zat de hele periode raar te doen met de linkerhand- en rechterhandregel. Als ik het me goed herinner was linkerhand voor de Lorentzkracht (:
Tja. Ik betwijfel of ik je kan helpen, maar kan het altijd proberen?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 nov 2011 - 7:13:
Hm.
Natuurkunde is ook lastig (daarom heb ik het laten vallen)
Maar wat vreemd dat ze er geen uitwerkingen bij zetten. Dan weet je ook niet echt waar je aan toe bent.Dat deden ze vroeger bij mij wel... Maar wij hadden dan D-toetsen die uit het boek kwamen, met antwoordenboekjes van de website van dat boek.
Maken ze 'm bij jullie zelf dan?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2011 - 11:06:
@Bo; poor you... *hug*

Amf, oké, dat we per tafel (dus per twee personen) computers hebben in de klas is leuk, maar die fucking Spaanse toetsenborden zijn zo inefficiënt als de nete. I'll just go cry in a corner now... *zucht*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 nov 2011 - 15:45:
School viel best wel mee. We hebben drie dagen per week sport en één dag zwemmen, maar mijn klas en lerares zijn aardig. (Ik moest toetsen maken, maar ik had ze veel te snel af. En ze hebben weinig goede boeken. En mijn lerares is helemaal gek van de boeken van Michael Scott, die ik minder vind, maar dit is een goed moment om de vervolgdelen eens te lezen).
Oh, en ik maak een knuffeldraak met handvaardigheid. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 nov 2011 - 15:48:
Am, people? Ik zit in een dilemma.
Ik heb nu een cmprofiel met aardrijksunde, en geen economie. Maar nu bedacht ik me dus dat het misschien handiger is om te switchen van aardrijkskunde naar economie, snappen jullie? Want ik denk dat je met economie veeel meer kan dan met aardrijkskunde, en op mijn eerste toets ak van dit jaar had ik een 6,5, terwijl de economieklas op hun eerste toets een 7,8 gemiddeld scoorde.
En vorig jaar was ik ook helemaal niet slecht in economie, maar ik vond het gewoon stom [aardrijkskunde vond ik net iets minder stom.] En nu weet ik niet wat ik moet doen... also, wat denken jullie?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 nov 2011 - 16:00:
Switchen.
Ik had vorig jaar een gesprek met m'n aardrijkskundedocent die het afraadde om aardrijkskunde mee te nemen naar de bovenbouw omdat je er vrij weinig mee kunt. Met economie kun je gewoon meer.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 3 nov 2011 - 16:09:
My thoughts. Ik ga morgen meteen naar de decaan I think, anders skip ik Nano maar verder om de gemiste stof in te halen. Jammer, maar ik vind school echt belangrijker.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2011 - 16:13:
Wat mij is verteld, is dat je geen economie nodig hebt als je economie wilt studeren. If that's true, is het best wel nutteloos.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20