Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #26

Gooi-het-eruit-topic #26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 17 okt 2011 - 18:50:
Gooi het er maar uit, mensjens!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 okt 2011 - 12:28:
@Emma; maar lieverd, je bent toch ook nog een klein meisje? *aait*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 okt 2011 - 13:52:
Stiekem wel, maar niet iedereen hoeft het te weten (:

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 okt 2011 - 14:48:
Zijn er eigenlijk meer mensen die willen meedoen met Nano, maar wiens proefwerkweek ook precies in de eerste week [bij mij zijn het de eerste twee weken, maar whatever] van november valt? Want. ik weet niet goed of dat mij gaat lukken, maar ik wil wel heel graag eens meedoen met Nano, maar volgens mij valt er elk jaar wel een pww in november.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 29 okt 2011 - 15:47:
(...)
Jep, hij heet Parker ^^
Als het een zij was, wilde ik haar Tempe of Arizona noemen (personages uit Bones en Grey's Anatomy XD)
en als het een hijwas, wilde ik hem Jared noemen, maar dat wilde mijn zusjes niet, en mama vond het ook niet mooi --'
En ik wilde hem graag naar een personage of muzikant noemen, en aangezien het zoontje van Booth -uit Bones- Parker heet, en ik graag schrijf dacht ik 'He, dat is ook een leuke naam!' en daarmee ging ook iedereen akkoord ^^

En jep, ziek. Ik heb ITP, dat is een bloedziekte waardoor mijn bloed niet goed stolt. Heb er 3 dagen voor in het ziekenhuis moeten liggen en ben dan nog heel vaak terug moeten gaan voor behandelingen. Het leek opgelost te zijn, maar de uitslag van de laatste controle was weer niet goed...

Haha, ik kijk al die series niet. Ik kijk alleen Glee, Criminal Minds en Doctor Who. x']
Oeh, Tempe is een mooie naam.
Jared, als in, Jared Leto? hihi

Is dat erg gevaarlijk?
Ik hoop heel erg dat het overgaat dan.. <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2011 - 16:45:
@Meike, op mijn oude school doen twee mensen mee en hun proefwerkweek valt dan. Maar op zich kan het wel, ik deed het vorig jaar in drie weken (en als ik het kan kan jij het ook. ^^)

Mijn NaNo-plot voor dit jaar bestond eigenlijk alleen uit een begin en ik zou het in november wel zien, maar ik kwam plots met een mogelijk einde aanzetten, woesh. (Met andere woorden: ik heb een rode draad achter de hand, mocht ik helemaal vast komen te zitten. Yay.)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 okt 2011 - 16:50:
Uhu, ik denk dat je het als het goed is in minder tijd kan doen, zolang ik maar een plot heb waar ik enthousiast over ben, en niet vast kom te zitten inderdaad. Anyhow, ik ga het in ieder geval proberen, als het niet lukt is het ook geen ramp. Dan kan ik het altijd volgend jaar nog eens proberen. :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 okt 2011 - 17:58:
Ik doe niet mee met NaNo; ik heb de tweede week mijn eerste examenweek, en wil me daar volledig op focussen. En ik schrijf niet meer graag(:

Ennehm. Mijn laptop is na drie jaar dood ._.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 29 okt 2011 - 18:21:
Zijn er eigenlijk meer mensen die willen meedoen met Nano, maar wiens proefwerkweek ook precies in de eerste week [bij mij zijn het de eerste twee weken, maar whatever] van november valt? Want. ik weet niet goed of dat mij gaat lukken, maar ik wil wel heel graag eens meedoen met Nano, maar volgens mij valt er elk jaar wel een pww in november.

Ik doe wel mee met Nano, maar heb pas in December examens, gelukkig maar.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2011 - 20:46:
Het ultieme bewijs, onze krant is awesome: Criminal Minds (also, dat was de krant van gister, en ze stonden ook op de voorpagina)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 okt 2011 - 21:05:
^NOH. DAT'S AWESOME. *-*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 okt 2011 - 21:21:
Als je het wilt lezen kan ik het wel inscannen, want de dichtbij-foto's zijn mislukt.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 okt 2011 - 21:41:
@Daan: OMG awesome. <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 okt 2011 - 22:44:
[Alvast sorry voor dubbelpost, maar dit moet er echt uit. o.o]
Iemand vertelt me net dat hij me leuk vind. Als in. Leuk. En het is raar. En ik ben bang dat ik hem nu gekwetst hebt omdat ik heel raar reageerde. Maar ik vind hem ook leuk. Denk ik. Alleen. Het is zo raar. En. Ik weet niet. Ik heb er nooit over nagedacht. Want. Ik dacht dat dat nog heel ver weg lag, en dat er niet echt mensen waren die mij leuk vonden. Althans, nu nog niet. Ik weet echt niet wat ik moet. o.o Het ziet er wel naar uit dat hij het echt meent.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 okt 2011 - 22:44:
Oke faal, maak ik een echte dubbelpost. x.x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2011 - 0:32:
Kleine bitchfight op Quizlet. Gotta love it x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15