Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik kom jullie verrassen.

Ik kom jullie verrassen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 14:00:
Hallo'tjes

Hier spreekt Countenance, op Quizlet beterbekend als Countenance en ik zoek de rust op en verhuis tijdelijk vanuit de grote stad Quizlet, naar het heerlijke dorpje Fanfic.
Of ja, ik kom jullie overladen met mijn Facfitions en schiet jullie te hulp bij het leven brengen in eht forum, gezien het feit dat ik nauwelijks One Direction en/of Justin Bieber ben tegengekomen en wel van die zalige dingen als Tokio Hotel, maakt jullie totaal vesrschillend van Quizlet op een goede manier :"D

Dus wie geeft mij een rondleiding door het dorpje en wie zijn mijn nieuwe buren?



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 15:49:
Dat valt wel mee toch? o.o
&Je hebt ook een sociaal leven buiten ons.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 15:51:
Nou. Je hebt echt. Tesja. En dat is. Vorige eeuw qua muziek. En Tokio Hotel, maar dat past er ook al niet echt tussen eigenlijk. En dan ineens dit. Niet. niet dat ik de muziek ken maar. NOU JE SNAPT ME.
En - nee. Jí­j bent hier degene met een sociaal leven.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 15:53:
Ik moet echt eens een nieuwe band of iets gaan ontdekken. Want. Ik luister de hele tijd hetzelfde. En. Ik vind het een beetje saai worden. Maar oké.
En eh. Ik praat op school met mensen. Spreek af met mensjes om een film te kijken. En eh. Heb de laatste tijd iets teveel verjaardagsfeestjes gehad. En. Ik MSN. En ik ga vrijdag mijn nieuwe beste vriendin ontmoeten. Een meisje dat alles leuk vind wat ik leuk vind, behalve Tokio Hotel. En. Ik vind dat ik dus ook een best sociaal leven heb. ;D

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 15:53:
Ik heb overigens niets tegen One Direction, maar wel iets tegen die hele fake-hype die ervan op Quizlet hangt.
'Lees mijn One Direction story!'
'Sinds wanneer ben jij fan dan?'
'Sinds een uur!'
Ik heb sowieso iets tegen hypes als ze niet gemeend zijn

By the way, ben ik pro in off-topic gaan, al heb ik het vaak niet door. Ik heb ietwat psygische probleempjes (kijkt naar handen die zo zojuist voor de lol heeft versierd met krijt) maar ik lach dat soort dingen vaak weg. *O-... Oh, die smiley is er niet D:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 dec 2011 - 15:55:
Eh, hoi, ik ben je achterbuurvrouw Jessica. Ik ehm. Ik heb best wel een social life. Ook op school! Dat is best nieuw. Ehm. Ik ben een heroine, en ik vind 1D ook best awesome en dat komt door Tesja, die inderdaad best vorige eeuw is qua muziek. Ja.
Verder weet ik niets over mezelf te vertellen;D

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 15:55:
@Bo; Maar ik luisterde ook al Grimmie, enen een paar nu-liedjes. &ja. GC is ook best pop-ig geworden. Dus. Nouja, maakt ook eigenlijk niet zoveel uit. :']
ANYWAY. Nee. Ja. Nee. Ik heb echt al heel lang geen mensen meer gezien naast school en familie. ._. En het valt sowieso al mee. Jij bent de enige die vindt dat ik te veel vrienden heb.

@Jessi; mwuhahaha. >8D

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 15:56:
Zover gaat mijn sociale leven buiten dit soort sites:
'Sev, fiets je mee naar huis.' 'Sure.'
Ik praat op facebook met twee klasgenoten, en emt één op Msn die me af en toe vraagd wat het huiswerk is. In de klas ben ik wel sociaal hoor, en op school ook, maar buiten dat past die 'FOREVER ALONE' bijna altijd bij mij :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 15:56:
Hypes zijn nooit gemeend, daar zijn het hypes voor. En Quizlet is er om de ene hype na de andere door te maken, also.
@Mars; IK WEET HOE JE JE VOELT. Maar My Chemical Romance is voor mij nog redelijk recent & ik heb een hele cuwle CD van mama gejat ik weet alleen niet hoe die heet.
en@Tesja; nou. maar. maar. NOUHOU. Jij hebt altijd honderd vrienden.

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 15:57:
Dat heb ik wel gemerkt toen na die Pro-Ana hype opeens iedereen anorexia had.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 15:59:
@Bo; Nee stiekem lijkt dat alleen maar zo. -wbw- Nee oke, maar ik noem eigenlijk iedereen heel snel vrienden, en jij niet. Dat is 't probleem denk ik. :']

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 dec 2011 - 15:59:
Bovendien heb ik niet een sociaal leven dat vasthangt aan mijn rechterarm. 't enige wat ik echt niet zonder dat ding kan is schrijven en fietsen. Maar okay.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 16:00:
It's not a problem. ^^ Maarmaarmaarmaar. okay okay. Okay. MAARTOCH. Jij bent zo sociaal en enen. naja. gut.
JA JESS JA <3 biertje?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 16:00:
@Jess; Oh my god. XD -dood-

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 dec 2011 - 16:01:
Serieus elke keer als ik me bedenk dat ik nu een social life heb dat niet in Westland is, maar gewoon op mijn school- en dat wil zeggen, denk ik AUTOMATISCH LIKE "hangt niet vast aan rechter arm."

@Bodine: Van jou of van Edwin?

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 16:03:
Iedereen kent hier gewoon elkaars naam, da's best awesome! : D
(Maar op dit moment, verwarrend...)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11