Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik kom jullie verrassen.

Ik kom jullie verrassen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 14:00:
Hallo'tjes

Hier spreekt Countenance, op Quizlet beterbekend als Countenance en ik zoek de rust op en verhuis tijdelijk vanuit de grote stad Quizlet, naar het heerlijke dorpje Fanfic.
Of ja, ik kom jullie overladen met mijn Facfitions en schiet jullie te hulp bij het leven brengen in eht forum, gezien het feit dat ik nauwelijks One Direction en/of Justin Bieber ben tegengekomen en wel van die zalige dingen als Tokio Hotel, maakt jullie totaal vesrschillend van Quizlet op een goede manier :"D

Dus wie geeft mij een rondleiding door het dorpje en wie zijn mijn nieuwe buren?



lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 7 dec 2011 - 22:17:
Welkom!

ik ben hier stiekem ook al eeeeuwen niet meer geweest dat moet dringend veranderen hehe..

Goeie avond FanFic!

SweetGirl
SweetGirl

SweetGirl is offline

[19]
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 16:05:
haaiii
nice to meet you
ik ben hier een paar dagen geleden ook naar toe verhuist, ik vind het hier veel gezelliger!

x

waarom eigenlijk tijdelijk?

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 8 dec 2011 - 16:34:
Omdat is evenntjes gek word van Quizlet, met hun achterlijke ruzie's e.d. Ik kom daar (op Quizlet) nog wel, maar weet niet zeker of ik altijd een FanFic'er blijf :"D

SweetGirl
SweetGirl

SweetGirl is offline

[19]
SweetGirl zei op 8 dec 2011 - 16:50:
oh op die manier!
ik ben ook op quizlet maar over een paar dagen ben ik daar voorgoed weg.
hier is t veel gezellig en ik heb geen last van mensen die ik niet mag

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 dec 2011 - 20:05:
Ik heb geen tijd om alles door te lezen, maar hoi (:
Ik ben Emma (lastig te raden met deze username, natuurlijk), ben hier de laatste tijd wat minder te vinden aangezien ik het druk, druk, druk heb door school en ben hiernaast ook op Q te vinden. Stairway to Heaven van Led Zeppelin staat al een uur op repeat omdat ik het een awesome nummer vind, mijn eerste nachtmerrie die ik mij kan herinneren ging over Kapitein Haak en als ik alcohol heb, ga ik altijd tegen onbekenden aanliggen. Vroeger maakte ik altijd zinnen van zo'n vier regels lang, aangezien ik het te 'hard' vond om de zinnen af te breken, ik heb vandaag zes uur in de trein gezeten, ben extreem verlegen als ik in een andere taal moet spreken en sinds kort ben ik bèta-reader op Quizlet. Een van mijn favoriete hobby's is dromen, ik draag bijna altijd mijn blauwe en afgetrapte All-Stars, vind mezelf geen goede schrijfster, maar ben wel eens tevreden met schrijfsels en ik heb dit jaar heel veel cadeautjes van Sinterklaas geschreven.

Random feitjes zijn leuk (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 dec 2011 - 19:09:
O. Dan ga ik mezelf ook voorstellen, da's leuk.

Ik ben Marije. Ik houd van dino's en van memebase. Ik eet graag koekjes, ik blow en ik djens de hele dag door. Ik kan echt helemaal niet schrijven, maar ik heb wel een enorme fantasie. Ik fail heel hard met Guitar Hero Warriors Of Rock en ik poke graag willekeurige mensen. Ik lijk altijd stoned te zijn, alhoewel ik dat niet vaak ben. Mijn lievelingstint is zwart (want zwart is geen kleur maar een tint) en mijn lievelingskleur is paars. Gaypride is mijn lievelingsfeestdag. Ik haat de kleuren turquoise en magenta omdat ik nou nooit kan zien of het nou blauw, groen, roze of rood is. Ik bekijk alles heel zwart-wit. Ik ben echt heel erg druk als je me kent, maar ik ben een enorme socially awkward penguin. Ik luister graag naar death metal en naar Lady GaGa. Ik wil later een tattoo van de Gay Flag :3
Ik ben al heel lang als de dood voor vuur, en daarom vermijd ik dus aanstekers en gasfornuizen.

Zo, dat was het zo'n beetje wel, denk ik.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15