Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik kom jullie verrassen.

Ik kom jullie verrassen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 5 dec 2011 - 14:00:
Hallo'tjes

Hier spreekt Countenance, op Quizlet beterbekend als Countenance en ik zoek de rust op en verhuis tijdelijk vanuit de grote stad Quizlet, naar het heerlijke dorpje Fanfic.
Of ja, ik kom jullie overladen met mijn Facfitions en schiet jullie te hulp bij het leven brengen in eht forum, gezien het feit dat ik nauwelijks One Direction en/of Justin Bieber ben tegengekomen en wel van die zalige dingen als Tokio Hotel, maakt jullie totaal vesrschillend van Quizlet op een goede manier :"D

Dus wie geeft mij een rondleiding door het dorpje en wie zijn mijn nieuwe buren?



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2011 - 21:49:
@Bo: ow, awesome. En ik hou ook van kai en je einde was zo mihihiihihihiiiiii, ik mag ook wel iedereen in het verhaal behalve de bad guys!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 21:49:
Nee, nee, nee._. die kan echt niet niet en - niet en het is niet nagekeken en ik ben ook niet van plan dat ooit te gaan doen en het is 50K aan onzin zonder verhaallijn enen. Neeeeee. o.o
@Yara; hahah bad guys, net of 't een detective is. ^^ Ik mag echt niemand behalve Kai, Alex en Max.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 21:51:
KIJK HET DAN NA. Want ik wil het echt lezen. Like. THIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS much. Even more. Maar dan stretch ik de page en dat is drastisch.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 21:51:
Aaah go Tessa!
Ik heb heel erg mijn best gedaan op die personage met de vis. En en. Ik wil weten wat er met hem gebeurd is. ;o

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2011 - 21:52:
@Bo; hahaaa, nuja, ze ouders vind ik nou ook niet echt aardig idd. En Max is ook vet lief voor ze broertje, en Kai is gwn een hunk. En Alex the cutie pie.

[ik moet er wel even bij zeggen dan ik al de hele tijd op me mobiel zit en dan ik langzamerhand beetje kramp in me duimen krijg]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 21:52:
I promise dat er een verhaal uitkomt, okay? Promise. En dan ga ik het uitgeven en dan komt jouw naam in het dankwoord omdat jij me erdoorheen geduwd hebt. Zo van.
DANKWOORD

Tesja

einde

HAHAHA MARS DAT WAS JOEY, ODER?
en @Yara; maar Kai is ook lief. ^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 dec 2011 - 21:54:
Pinky promise?

&omfg. nog maar 700 posts en dan heb ik er 10k. WHAT IS AIR.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 21:54:
Jaa, dat was Joey. Kon net even niet op de naam komen. x'D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2011 - 21:55:
Kai is ook lief, hij moet alleen even inzien dat Alex smoooooooooooooooor is op hem en dan komt het goed. [is het al gekomen maar dat maakt niet uit]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 21:56:
@Tesja; niet liegen, 720 posts.
@Mars; ja. Nou, ik heb 'm laten travelen zonder z'n goudvis. Maar misschien heeft 'ie wel een foto op zak oder was? ^^ enen. Volgens mij had ik Joey als enige bagage condooms meegegeven. En volgens mij had ik 'm ook geshipt.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 21:57:
@Bo; Nouuh. Piet was juist cool. x'D Nee, oke. Met een homo goudvis die denkt een piraat te zijn kom je niet ver. x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 21:57:
Hahah nee idd niet, zeker niet in het bos en. en. en. *shuts mouth*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 dec 2011 - 21:59:
Bo, jij bent ook echt de enige die een vis in een verhaal condooms kan meegeven! x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2011 - 22:01:
Op zolder was het een chaos. Ster, Effie en Joey stonden om het hardst te schreeuwen dat alles mislukt was, en een grap, en dat ze erin geluisd waren.
‘We vormen groepjes,’ flapte hij eruit.
‘Wat?’ vroeg Lucas, die nog steeds vlakbij hem zat.
‘We vormen groepjes,’ herhaalde Luke, ditmaal zekerder van zijn zaak.
‘Denk je dat we in de kleuterklassen zitten of zo?’ vroeg Joey spottend.
‘Ja, we moesten maar eens eten gaan zoeken,’ was Luke het met haar eens.
‘Wat wilde je gaan eten?’ spotte Joey. ‘Besjes plukken? Wie zegt er dat die niet giftig zijn? Een beest afmaken? Ik heb ten eerste geen dier gezien, ten tweede hebben we niets om het mee af te maken en ten derde kunnen we alleen maar raden naar de smaak.’
Dat is dus Joey. x) en Lucas was ook van jou, toch, Mars? En Ster is van Tesja.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 dec 2011 - 22:04:
Jaah. <3 Iehh. ;3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15