Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Kerstkaarten

Kerstkaarten

1 2 3 4 5 6
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2011 - 16:56:
Kerstliedjes op de radio, bomen op elke straathoek (of in ieder geval in elk gebouw) en kerstkaarten op de mat. Het is weer bijna Kerstmis. En wat is er nou leuker dan kerstkaartjes krijgen van de meest awesome plek in dit universum?
Ik neem aan dat er niet veel mensen zijn die het niet weten, maar voor het geval dat: de afgelopen twee jaar hebben we bijna altijd volgeschreven kerstkaartjes naar elkaar gestuurd en waarom zouden we die traditie breken? Destijds hadden we nog het adressen-topic, maar aangezien die er niet meer is deze.
Het uitwisselen van de adressen (voor zover nodig) gaan we dit jaar dus ook anders doen, niet meer in het topic maar per mail of pb (tenzij daar bezwaar tegen is?) De meeste mensen hebben waarschijnlijk ergens de adressen/e-mail/telefoonnummer-lijst die Bo ooit heeft gemaakt, maar ik weet niet of iedereen daar z'n adres op heeft staan.
Als we besluiten die niet te gebruiken is mijn voorstel om mij een pb met je adres en e-mail te sturen zodat ik een lijst kan maken en die vervolgens door kan sturen.

Merry Christmas!



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 11 dec 2011 - 19:38:
Kaartjes zijn nooit extreem duur, I think.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 dec 2011 - 19:39:
Ligt eraan waar je ze koopt. Bij Kruitvat heb je voor een euro veertig kaarten. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 dec 2011 - 20:03:
Als iemand van plan was naar mij te sturen, liever niet. Mijn ouders keken vorig jaar heel erg raar op toen ik kaarten kreeg van mensen die zij niet kennen en het uit de tekst op de kaarten duidelijk werd dat ik jullie niet van school/hockey ken.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 dec 2011 - 20:04:
Ja maar maar. Wij hebben jou toch gezien. *cry*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 dec 2011 - 20:07:
Mijn ouders geloofden mijn excuus van vorig jaar niet (wat ik ondertussen al weer ben vergeten, zo slecht was het) maar hebben er niet over doorgevraagd. Als ik dit jaar weer kaarten krijg, vragen ze er sowieso wel naar en ik heb geen zin om uit te leggen dat ik mensen die ik via het internet ken heb gemeet en dat ik schrijf (want ik wil niet dat ze dingen van me gaan lezen).

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 dec 2011 - 20:10:
Oh. Oké. (:
Dan zal ik er maar geen 1 sturen.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 11 dec 2011 - 20:17:
We kunnen het ook in geheimtaal sturen. :'D Dan zetten we er onder "daaaag, Emma, ik zie je op school/met hockeytraining weer" en dan is dat gewoon codetaal voor "Fanficforum." Badidea

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 dec 2011 - 20:24:
JA. EN DAN ALLES ACHTERSTEVOREN NET ALS OP HET FORUM LAATST!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 dec 2011 - 20:27:
JAAAH <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2011 - 20:34:
WHEEE. Ik wilde deze net omhoog halen. Of, nja, die andere.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 dec 2011 - 20:44:
Ik heb vorig jaar... Kayley ennem... Angela een kaart gestuurd. Volgens mij.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2011 - 20:48:
Ik heb geloof ik iedereen een kaart gestuurd. Zelfs Melisande.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 dec 2011 - 20:51:
Ik heb vorig jaar volgens mij alle Nederlanders een kaart gestuurd. Voor Kay heb ik nog steeds een brief en een kerstkaart liggen.
Voor Do trouwens nog steeds handtekeningen van SP, maar die durf ik niet over de post te sturen. x)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 dec 2011 - 21:18:
Ik heb vorig jaar volgens mij alle Nederlanders een kaart gestuurd. Voor Kay heb ik nog steeds een brief en een kerstkaart liggen.
Voor Do trouwens nog steeds handtekeningen van SP, maar die durf ik niet over de post te sturen. x)

DOE TOCH MAAR! =D
-ultimatechristmasgiftFTW-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2011 - 21:21:
Ik bedenk met net pas dat Spanje in Europa ligt en dat ik Elise dus ook een kaart kan sturen. [/blond]



1 2 3 4 5 6