Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Kerstkaarten

Kerstkaarten

1 2 3 4 5 6
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2011 - 16:56:
Kerstliedjes op de radio, bomen op elke straathoek (of in ieder geval in elk gebouw) en kerstkaarten op de mat. Het is weer bijna Kerstmis. En wat is er nou leuker dan kerstkaartjes krijgen van de meest awesome plek in dit universum?
Ik neem aan dat er niet veel mensen zijn die het niet weten, maar voor het geval dat: de afgelopen twee jaar hebben we bijna altijd volgeschreven kerstkaartjes naar elkaar gestuurd en waarom zouden we die traditie breken? Destijds hadden we nog het adressen-topic, maar aangezien die er niet meer is deze.
Het uitwisselen van de adressen (voor zover nodig) gaan we dit jaar dus ook anders doen, niet meer in het topic maar per mail of pb (tenzij daar bezwaar tegen is?) De meeste mensen hebben waarschijnlijk ergens de adressen/e-mail/telefoonnummer-lijst die Bo ooit heeft gemaakt, maar ik weet niet of iedereen daar z'n adres op heeft staan.
Als we besluiten die niet te gebruiken is mijn voorstel om mij een pb met je adres en e-mail te sturen zodat ik een lijst kan maken en die vervolgens door kan sturen.

Merry Christmas!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 dec 2011 - 21:41:
Oh, Daantje... it's okay, we hebben allemaal wel eens blonde momenten. ;'

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 12 dec 2011 - 15:16:
Sev is in :3 Ik stuur je wel even een pb, buiten de stapel Quizlet-kaarten kunnen de Fanfic kaarten er ook nog wel bij :3

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 12 dec 2011 - 16:26:
Als het mag, ehm. Ik doe mee? =D
-Ik lees alleen nog hier zowat. en. ja. sst. :x-

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 12 dec 2011 - 19:30:
Oeh, ik heb ook m'n adres gestuurd :3

Ik had vorig jaar ook kaarten gestuurd, was echt leuk.
M'n moeder zei nog: 'Zó, jij hebt ineens een hoop vrienden..?'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 dec 2011 - 19:42:
Oké, het plan: ik vul de oude lijst aan met de adressen die ik nu krijg en stuur hem dan rond. Iemand iets tegen zaterdagavond als uiterste adres-stuur-datum?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 dec 2011 - 20:35:
Waarom in ****naam een uiterste datum? Hoe later je stuurt, hoe minder kans je hebt om kaartjes te krijgen. So what? Ik vind het persoonlijk niet erg om volgende week nog kaartjes te moeten bijschrijven, hoor. Kerst is nog niet zaterdag.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 dec 2011 - 21:35:
Wat Bodine zegt, ja.
Like, t gaat om 't idee? Al krijgen mensen m'n kaartje NA Kerst. ._.

Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 12 dec 2011 - 22:00:
Same, maar het zou wel fijn zijn als de eerste lijst zaterdagavond al rond gaat :3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 dec 2011 - 22:10:
Mhja, ik heb het adres van iedereen aan wie ik een kaartje wil sturen, en ik geloof dat iedereen die mij iets wil sturen mijn adres ook heeft.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 dec 2011 - 15:23:
... jij dacht dat mensen jou kaartjes wilden sturen? <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 dec 2011 - 16:57:
Nou misschien bedoelde ik met iedereen wel niemand want als niemand iets stuurt heeft iedereen die iets wilt sturen mijn adres.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 dec 2011 - 17:19:
Als jij nog aandacht van Jaimy wil, kun je maar beter heel snel minder bijdehand gaan zijn... ^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 dec 2011 - 17:29:
-shuts it-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 dec 2011 - 17:38:
Ik heb er nu precies twee geschreven voor FanFic-mensen. I'm so sorry for them. My humour's like. not even funny anymore.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 dec 2011 - 17:46:
Mijne slaan ook gewoon nergens op en ik kom erachter dat ik bijna bij iedereen hetzelfde geschreven heb maar dan in andere woorden. x.x
Ik heb er 5 geschreven waarvan 3 voor FanFic mensen.



1 2 3 4 5 6