Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #10

Depressie topic #10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 18 dec 2011 - 15:50:
Ik was de laatste in het vorige topic.
Hier een nieuw n__n



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 dec 2011 - 23:27:
Het is dat ik hier geen THIS foto's kan plaatsen.

Also, ik knalde tegen het keukenkastje aan en heb nu een bult op mijn hoofd. Eergister knalde ik ook al met mijn hoofd tegen het hoofd van een klasgenoot aan en gister kwam een vriendin met rothakken op mijn voet terecht. NOT my week

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 dec 2011 - 1:12:
Wí¡t doe jij met jouw hoofd? -0_

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 dec 2011 - 1:35:
Dat heb ik mezelf deze week ook echt heel vaak afgevraagd :'

Briefcase
Briefcase

Briefcase is offline

[31]
Briefcase zei op 25 dec 2011 - 9:35:
Ik haat kerst vieren heb echt geen zin in morgenavond.

Briefcase
Briefcase

Briefcase is offline

[31]
Briefcase zei op 26 dec 2011 - 11:05:
Ik haat kerst! En dan vooral die verplichte familiebezoekjes!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 dec 2011 - 21:28:
Argh. Er is ruzie tussen een oom en een tante van mij. Oom zou met tante mee naar Duitsland gaan, maar nu gaat er ineens iemand anders mee en mag hij niet mee. En nu is mijn oom hele tijd aan het bellen en beetje dreigen. Maar dat is logisch right? Gaat papa hem ook nog eens opbellen en schelden en zeggen dat hij niet zo kinderachtig moet doen. En dat vind ik zo gemeen. Want die tante is in mijn hele leven maar 1 keer hier geweest, en toen was het alleen omdat ze iets nodig had. En mijn oom komt elke week ongeveer drie keer. Dus ik vind het raar dat hij haar kant kiest.

Frappuccino
Frappuccino

Frappuccino is offline

[18]
Frappuccino zei op 28 dec 2011 - 22:26:
Arrgh nekpijn!

Vultures
Vultures

Vultures is offline

[3]
Vultures zei op 29 dec 2011 - 12:50:
Waarom is het leven soms zo hard en oneerlijk?

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 29 dec 2011 - 18:31:
Soms is het oneerlijk!

Weasley
Weasley

Weasley is offline

[30]
Weasley zei op 30 dec 2011 - 15:32:
Het forum is uitgestorven

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 dec 2011 - 21:44:
Na meerdere vallen van enkele meters overleefd te hebben, is mijn iPod volgens mij deze keer echt overleden ):

Weasley
Weasley

Weasley is offline

[30]
Weasley zei op 30 dec 2011 - 21:45:
@Emma gecondoleerd (;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 dec 2011 - 16:57:
Verdomme, mijn a-snaar is kapot en de vioolbouwer op vakantie.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 jan 2012 - 2:56:
Altijd, hè. Al-tijd.
Iedereen vergeet mij maar. Iedereen zei dat ze toch maar niet gingen afspreken. Hoor ik van iemand die hen niet eens goed kent dat ze het zo gezellig hadden in dat klereskatepark.
Vroeger gingen we daar ie-de-re dag heen. Toen was het nog leuk. Zonder verhalen over hoe straalbezopen ze wel niet waren. Of dan wel hoe gezellig het was, zonder mij te vertellen dat ze überhaupt gingen afspreken. En dat ze me gewoon links laten liggen. Ik kan gerust een aantal dagen ziek zijn, en niemand zoekt überhaupt contact met me op als ik ze niet éérst bel.
En altijd als ik iets te zeggen heb wordt er door me heen gepraat alsof ik at all niets gezegd heb. Ik ben een soort onzichtbaar, lijkt het. Ik denk zelfs dat als ik zou verdwijnen ze het pas na een paar dagen zullen merken. Ja, oke, meestal praten ze wel met me, maar dan alleen als ze bij me komen zitten omdat ze het anders zo zielig vinden dat ik alleen zit. Ik ben for Celestia's sake (it's a brony thing) ní­et, maar dan ook NIET zielig.
Oke, ik heb dan wel een béétje aandacht nodig omdat ik anders wegkwijn. Maar je zou het me vanzelf moeten geven, niet omdat ik helemaal alleen ben. Meestal.
Oh ja, nog zo'n leuke. Dat ik wat zeg op msn en ze dan hoi zeggen en dan niet meer reageren. En als ik dan na 2 uur vraag waar ze in Celestia's naam zijn, gaan ze 'ineens' offline.
Of ze zeggen iets en antwoorden niet meer na 3 zinnen. Terwijl ze vroeger hele verhalen hielden. Leuk hoor. Als je van me af wilt, kan je het ook gewoon zeggen.
Zo. Fijn. Even m'n ei kwijt.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 jan 2012 - 12:53:
*platknuffelen*
Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat zelf ook eens gehad. Ik had twee goede vriendinnen, en opeens was alles leuk zonder mij. Hielden ze feestjes zonder dat ik het wist, of werd uitgenodigd -en dan vertelden ze mij achteraf hoe leuk het was.
Ik zou gewoon tegen je vrienden zeggen hoe je je voelt. Misschien dat het moeilijk lijkt, maar je hebt in principe meer te winnen dan te verliezen, of niet? En als het niet helpt; er zijn altijd andere aardige mensen op de wereld, en van wat ik zo lees, veel aardiger dan die mensen die er voor zorgen dat jij je nu zo rot voelt.
Ik weet niet of je die mensen via school kent, maar er zijn meer mensen dan alleen zij. Ik weet dat het best lastig is om dat aan jezelf toe te geven.
Ik ben op een gegeven moment, toen ik er echt ontzettend zat van was, gewoon bij andere mensen gaan zitten in de klas. [Ja. Bij mij waren het dus schoolvriendinnen.] En nu heb ik een stel goede vrienden aan die mensen, van wie ik weet dat ik altijd op ze kan rekenen, en met wie het altijd verschrikkelijk gezellig is.
En misschien is het niet zo erg, en moet je het alleen wat tijd geven, zodat jullie het later kunnen bijleggen? Ik weet het natuurlijk ook niet. Ik kan alleen maar zeggen wat ik gedaan heb, en jou hopelijk daarmee helpen. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13