Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #10

Depressie topic #10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 18 dec 2011 - 15:50:
Ik was de laatste in het vorige topic.
Hier een nieuw n__n



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 jan 2012 - 16:25:
Mhe. Je hebt gelijk. Ik ga het ze wel eens zeggen.
Ik ga ook wel kijken of er behalve zij nog andere mensen in mijn klas zitten die me ní­et haten. (dat zijn er weinig)
Hmh. Danke. <3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 2 jan 2012 - 17:54:
Ach, dat van dat niet-haten valt vast wel mee? En anders. <3 Maar misschien zijn er ook wel andere mensen op school, die niet in je klas zitten, die heel aardig zijn. en waar je al een beetje een band mee hebt, of zo.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 jan 2012 - 20:57:
Hmja, dat zeker wel, maar die zie ik zo weinig. : [
Ah well.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 jan 2012 - 18:01:
HET IS OOK ECHT ALTIJD HETZELFDE.
Gaat het weer eindelijk goed moet iedereen het weer verzieken. In Maart komen weet ik veel wie waarschijnlijk drie keer per week langs om te kijken hoe het hier thuis gaat of om te praten. En dan wordt er ook van mij verwacht dat ik daarvoor mijn huiswerk aan de kant leg en mijn hele planning overhoop ga halen.
Iedereen wist het natuurlijk al, maar ik moest er weer achter komen door een brief op tafel. Alsof dit mij niet aangaat?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 jan 2012 - 15:11:
Statistiek verpest. VERPEST. Ik wist maar twee vragen niet en toch heb ik er vijftien fout. En practicum is onvoldoende -maar dat had ik verwacht. Verdammt. I want to cry. ):

Dumbledore
Dumbledore

Dumbledore is offline

[18]
Dumbledore zei op 15 jan 2012 - 13:30:
Weer last van mijn onderrug....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2012 - 14:20:
Statistiek verpest. VERPEST. Ik wist maar twee vragen niet en toch heb ik er vijftien fout. En practicum is onvoldoende -maar dat had ik verwacht. Verdammt. I want to cry. ):
Ik kan je misschien helpen? Ik zit wel nog op de middelbare, maar ik heb wiskunde D en ons niveau wat betreft statistiek is hetzelfde als eerstejaars op de uni en ik had er een acht voor.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2012 - 14:23:
Wel, het probleem is dat ik niet begrijp wat ik er niet aan snap. Omdat ik dacht dat ik het snapte, see? Maar als ik iets tegenkom dat ik toch niet begrijp, weet ik je te vinden. ^^

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 20 jan 2012 - 7:32:
Wie heeft er een vaas voor mij? Ik wil er een stukgooien. En het liefst op iemand. Maar niet op jullie hoor. Anyhow. Ik word helemaal geschift van die CKV vrouw. Maakt ze eerst m'n map kwijt, geeft ze mij daarna de schuld. Ik ga hier gewoon niet eens meer m'n best voor doen. Tss.
No joke, fuck haar.
En daarbij zit er ook nog een irritant joch mij de hele tijd lastig te vallen met het feit dat hij vind dat ik borderline heb. NOU DANKE. Kom ik zo over dan? NEE. Ik ben gewoon oké. En ik ga niet naar een verplichte woedebeheersingscursus want IK. HEB. HELEMAAL. GEEN. OPGEKROPTE. WOEDE. NEE. NEE. En daarbij stress ik me dan ook nog eens dood aan zo'n kind dat denkt dat ze van iedereen de aandacht krijgt door van die wannabe emoquotes op dr arm te schrijven en het aan iedereen te laten zien. Bitch please, moeilijk zal je het niet hebben. En daarbij is een beetje quotes schrijven en sadfaces opzetten om maar te hopen dat mensen vragen wat er is waarna je niet eens antwoordt tot nu toe het trieststsrdsblub dat ik ooit heb gezien. AAAAAAAAAAAH.

Pancakes
Pancakes

Pancakes is offline

[3]
Pancakes zei op 20 jan 2012 - 12:00:
Wat een weer daarvan word je gewoon depressief!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 24 jan 2012 - 8:07:
Een stelletje trutten heeft mijn Twitteraccount gebruikt om mijn beste vriend uit te schelden, omdat iedereen ruzie met 'm heeft. En dan zeggen ze dat ik dom ben omdat ik mijn wachtwoord zogenaamd had gegeven. Waarom zou ik ooit het wachtwoord van mijn Twitter geven? Dat is een wannabe-mutatie van m'n email-wachtwoord. Dus dat zou ik nooit geven. Ik was nog op iemand's iPhone ingelogd. Ze loggen niet even uit voor me, nee, ze misbruiken mijn account. En als je dan wilt doen alsof je mij bent, maak dan grammaticaal bijna correcte zinnen in plaats van heel mijn timeline vol kanker hier, kanker daar te zetten. HNNNNNNNG.

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 24 jan 2012 - 18:09:
Gdvr moet ik nu nóg langer wachten op dié cd!

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 30 jan 2012 - 16:59:
Je hebt van die dagen dat echt alles tegenzit zoals vandaag hmm kan ik me nog meer down voelen?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 30 jan 2012 - 21:41:
Mijn andere oma is ook dood.
I think- I don't know.
Ik besef het denk ik niet eens.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 30 jan 2012 - 21:41:
Mijn andere oma is ook dood.
I think- I don't know.
Ik besef het denk ik niet eens.

Awhh. Dat is zo niet cool. Gecondoleerd. *hugs* <333



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14