Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #175

Offtopic #175

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 jan 2012 - 16:44:
Distance rest its' eyes and truth lies
Just to see me breathing life
Seas of stars will soothe your fears
While you're drowning in your dreams, my dear

-J'lostein ft. Yu Phoenix - Moonflower



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 9 jan 2012 - 15:58:
@Nadezh; Is dat je enige argument? Dat je dat niet kan uitspreken? Verder ben je namelijk echt flawless. Anders eindig je niet met een 9 (of was 't hoger? .__.) op je eindexamens, word je niet gevraagd voor Honour College, en ook niet door Goethe.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 16:08:
Ik had een 10 op mijn eindexamen. Maar eindexamenniveau is helemaal niet hoog, ask anyone. & ... wel. Nee. Ik maak regelmatig fouten. :' Ik had een 9 voor mijn schriftelijk tentamen Duits in december. Anything but flawless.

@Bodine; and you're one of them!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:11:
Hoe kun je een negen nou anything but flawless noemen?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 16:13:
... omdat het geen tien is? C'mon. Duitse meervoudsvormen. Die zou ik moeten weten, right?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:15:
Hmm ja okay true, ik dacht dat je een brief-piece-achtig-iets bedoelde met schriftelijk.
Maar dan nog, een negen is supergoed. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 16:18:
Neh, invuloefeningen. De meervoudsvormen waren maar één onderdeel, maar daar zaten veruit de meeste fouten.
Mja. Ik was niet blij. *kuch* Maar het is in elk geval niet slécht. I'm not saying that. Kan alleen beter. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:22:
Nhm. Ik snap je frustratie, ik ben meestal ook niet tevreden met cijfers onder de 8,5/9, maar dan nog - een negen is en blijft supergoed!

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 jan 2012 - 16:30:
Dat had ik meestal ook altijd. Maar toen ging aardrijkskunde en wiskunde niet goed meer en heb ik er mee leren leven.en heb geen aardrijkskunde meer. <3 Wat soms beter is, want op sommige vakken haal ik gewoon niet veel hoger dan een zeven.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 16:32:
Sure. Op een schaal van 1 tot 10. ^^
& nu is de batterij van mijn laptop bijna leeg, dus ik ga er eens vandoor. *opens arms for hug* <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:33:
Doei Dezh. <3

enen @Meike; ja, dat heb ik dus met bio. Dat is gewoon mijn slechtste vak. Tsja.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 jan 2012 - 16:36:
Tschüsski <3

Ik heb het met wiskunde, een beetje A, dan nog. En Grieks. En normaal gesproken ook met economie, dus ik was heeeelemaal blij. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:45:
Jamaar. Ze zeggen wel dat wiskunde A makkelijker is, maar het is gewoon heel anders. Ik zou het niet kunnen. Ik zou echt geen goede cijfers voor wiskunde A kunnen halen, geen grapje, en ik sta een 8,8 op wiskunde B (that is, nog wel, als dat PO erbij geteld wordt gaat 't wss kelderen).

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:45:
Oops. x: <3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 9 jan 2012 - 16:51:
Ja, ik weet het, daar was ik zelf ook al achter, maar. onze wiskunde A is nog heel simpel. Kindof. Want behandelen nu wel ongeveer hetzelfde als wiskunde B, geloof ik. Exponentiële functies en zo. Volgens mij kan dat nooit heel veel anders zijn dan wat wiskunde B behandelt en dan moet het toch wel in de moeilijkheidsgraad zitten. Maar ik weet het ook niet. Sowieso is wiskunde niet mijn sterkste kant. (: Waarschijnlijk zou ik op wiskunde B nog harder falen.
[enwatoops? x)]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2012 - 16:57:
Ja, wiskunde A heeft ook enkele wiskunde B hoofdstukken (terwijl wij met wiskunde B nog geen enkel wiskunde A hoofdstuk hebben gehad). Dat zijn er twee of drie, denk ik. Verder is het echt totaal anders. ^^
enoopsikdeeddubbelpost.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11