Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #175

Offtopic #175

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 jan 2012 - 16:44:
Distance rest its' eyes and truth lies
Just to see me breathing life
Seas of stars will soothe your fears
While you're drowning in your dreams, my dear

-J'lostein ft. Yu Phoenix - Moonflower



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 15 jan 2012 - 12:34:
Ah, ik schrijf nauwelijks.
Ik heb het druk, en een beetje stress und stuff, maar ik zit nog wel iedere dag op het forum ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2012 - 13:03:
Ja, Jorinde! Ik wist dat ik iemand was vergeten, snorry o.o We zorgen er gewoon voor dat FF niet doodgaat. Like, het idee bevalt niemand, dus gebeurt het ook niet. :'

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 15 jan 2012 - 13:08:
Julia post toch ook nog wel af en toe iets? En dat doodbloeden gebeurt niet. Misschien komt het omdat iedereen eigenlijk het meeste over TH schreef en zij een beetje... niet actief zijn. En omdat ze niet meer zo'n hype zijn als vroeger en iedereen een beetje over de superobsessievefangirlfase heen is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 jan 2012 - 13:10:
Bij mij was die obsessieve fase over voordat ik begon te schrijven, maar dat zal bij anderen wel anders zijn.
Als ik weer in het Nederlands zou schrijven, zou het waarschijnlijk... The Vampire Diaries zijn. Of Harry Potter.
Nee, geen Glee. Daar heb ik er al teveel van, en dat vind ik leuker in het Engels.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 jan 2012 - 13:12:
De meeste van ons zitten nog wel op het forum. ^^ Zolang we dat gewoon blijven doen is er niets aan de hand, right? Er worden nog wel verhalen gepost, maar ze zijn niet meer van de ''oorspronkelijke'' FanFicers. Ja, ik wist even geen ander woord.
Ik kan me geen leven zonder FanFic voorstellen. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2012 - 13:13:
@Meike; op het forum, ja. En sinds vandaag ook weer aan verhalen, zum Glück. ^^ You've got a point there.

Eigenlijk is het niet zo heel belangrijk hoeveel mensen verhalen posten, voor het forum tenminste niet. Mensen hebben het gewoon druk; iedereen komt steeds in hogere jaren van school/uni en dat merk je.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 15 jan 2012 - 13:21:
Ja, ik bedoelde ook aan verhalen.

Maar het is ook niet echt belangrijk wí­é de verhalen posten, als er maar gepost wordt, I guess. Ik snap trouwens niet echt waarom je geen Engelstalige verhalen mag posten hier, want. ja, op Quizlet mag het ook gewoon, en dat was toch ook als Nederlandstalige site bedoeld. Maarja, misschien wordt het dan wel een zootje. Ik weet het ook niet.

Dumbledore
Dumbledore

Dumbledore is offline

[18]
Dumbledore zei op 15 jan 2012 - 13:26:
Fanfic is een site waar je verhalen kan posten. Ik zou eigenlijk niet weten waarom het een zooitje zou worden...
Verhalen zijn verhalen, toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2012 - 13:40:
Aan de ene kant zijn we FanFic.NL <-- dus Nederlands. Aan de andere kant... ach, why not? Maar het staat nou eenmaal in de regels.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 jan 2012 - 13:54:
Misschien als er een categorie 'Engelstalig' komt of zo. Ich weiß nicht. Sowieso wordt het forum altijd al Engels & Nederlands & Duits door elkaar gesproken, dan is de stap naar verhalen misschien ook kleiner. :' Maar in de beschrijving van de site staat wel expliciet de "Nederlandse website".

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 jan 2012 - 13:55:
De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Zegt ook denk ik genoeg ;]

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 15 jan 2012 - 14:02:
Ja, dat is waar... Het heeft ook wel wat, vind ik. Want veel mensen schrijven en praten veel in het Engels [of in het Duits (:] terwijl je met Nederlands ook veel kunt als je weet hoe, en de meeste verhalen dat hier laten zien.
Ach, whatever. Het maakt ook niet heel veel uit. I was just wondering.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2012 - 14:03:
Er staat Nederlandse website, niet Nederlandstalige website, of website waar je Nederlandtalige fanfiction kunt lezen én schrijven. Want dat de site Nederlands is, betekent toch niet dat de inhoud Nederlandstalig moet zijn?
Just curious though. Ik snap wel dat jullie het Nederlandstalig houden. ^^

@Meike; you got point. (:

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 15 jan 2012 - 14:09:
Ja, die snap ik ook..maar er kon ook gewoon een website waar je fanfictions kunt lezen en schrijven staan dan was dat Nederlandse niet nodig.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 jan 2012 - 14:11:
Terwijl jullie deze discussie hadden omdat ik het over Engels had, heb ik een idee bedacht en ga ik het in het Nederlands schrijven. x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16