Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #175

Offtopic #175

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 jan 2012 - 16:44:
Distance rest its' eyes and truth lies
Just to see me breathing life
Seas of stars will soothe your fears
While you're drowning in your dreams, my dear

-J'lostein ft. Yu Phoenix - Moonflower



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 jan 2012 - 15:37:
Hehe. Ik wil zoveel schrijven, maar het lukt steeds niet. Dan schrijf ik een stuk bij het één, dan weer bij het ander maar daarna meestal heel lang niets meer (en dan heb ik mezelf beloofd om minstens 20k te schrijven in januari, lukt dat niet doordat ik moet lezen voor de 8. >< )

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 25 jan 2012 - 15:39:
Sounds like you're busy this month. x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 25 jan 2012 - 16:53:
Ehm, ik weet niet of dit onder reclame valt. :x
Radio 538 houd hun jaarlijkse schoolawards. Mijn school staat in de top 10. (: En de minkema ook, maar die is stom.
We kunnen nog wel wat stemmen gebruiken? *puppyeyes*

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 26 jan 2012 - 16:51:
Heeft hier iemand Tokio Hotel VIP call? Zoja, met welk nummer bellen die?

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 26 jan 2012 - 17:03:
Het is vandaag Gedichtendag. Dat betekent dat heel Nederland in het teken staat van gedichten en poëzie. Vandaag is het alweer de dertiende keer dat Poetry International en Stichting Lezen Vlaanderen de dag organiseert. Gedichtendag is in het leven geroepen om de rijke en wondere wereld van de poëzie in het zonnetje te zetten. Ieder jaar wordt er een centraal thema gekozen en deze keer is dat 'stroom'. De jaarlijkse Gedichtendagbundel komt van schrijfster Joke van Leeuwen. Kortom: poëzie is vandaag hot, dus aarzel niet om ook jouw mooiste gedichten in dit topic te posten!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 jan 2012 - 17:39:
^Een topic maken is genoeg, maar ga er nou geen reclame voor maken in andere topics, Jill.

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 26 jan 2012 - 20:44:
Ik ben Jill helemaal niet!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 jan 2012 - 21:32:
De meeste mensen zouden dan. "Hè, wie is Jill?" zeggen.


Maar let niet op mij, ik ben een stofje, woesh.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 26 jan 2012 - 21:58:
En vooral heel onverdacht hun account deleten.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 26 jan 2012 - 22:30:
Oké, ownage -0_

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 jan 2012 - 22:39:
XDD Ik heb een Jill-dar ontwikkeld. Hetzelfde als een gaydar dus, maar dan anders. Glad to see it works like a charm.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 jan 2012 - 22:45:
Ik denk ondertussen bij ongeveer alle nieuwe mensen op het forum die topics aanmaken dat het Jill is. Over het algemeen zijn de accounts ook binnen een paar dagen weer weg, so I'm probably right most of the time.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 jan 2012 - 22:47:
You probably are, yes. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 26 jan 2012 - 22:48:
Kan iemand me even uitleggen wat er aan de hand is? Ik merk hier en daar wat op met accounts die aangemaakt worden en worden gesloten. En ik begrijp dat moderators moeten optreden als het te ver gaat en als er regels overtreden worden, maar I can't help feeling dat het een beetje persoonlijk wordt - en om eerlijk te zijn stoort dat me een beetje. I don't know, het haalt het fijne forum-/website-gevoel naar beneden. But then again, ik heb niet echt een idee wat hier gaande is...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 jan 2012 - 22:56:
De user in kwestie, Jill, maakte allerlei nieuwe accounts aan, spamde het hele forum en iedereens GB vol. We hebben haar meerdere keren gewaarschuwd en toen een permanente ban gegeven. We gaven haar dus op alle andere acounts ook een permanente ban, tot het niet meer te overzien werd en we Rutger erbij hebben gehaald om voor een IP-ban te zorgen. Blijkbaar heeft het niet veel geholpen, want ze heeft al minstens vijf nieuwe accounts gemaakt en is vrolijk doorgegaan.
Als het lijkt alsof het persoonlijk is, sorry, dat is niet de bedoeling, maar ze heeft me het bloed onder nagels vandaan gehaald; en ik ben nou eenmaal niet meer zo dol op d'r nadat ze het nodig vond om me meerdere malen uit te schelden.

En misschien moet ik het hier wel helemaal niet over hebben, maar dan weten jullie in ieder geval allemaal waar mijn irritatie vandaan komt, en hoop ik dat jullie het me af en toe kwalijk kunnen nemen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20