Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177

Offtopic #177

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 15 feb 2012 - 21:29:
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.

post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
De ozonlaag was verwoest. In het begin hadden ze een vervang laag kunnen aanmaken maar langzamerhand had de laag de aarde verduisterd. De aarde werd gehuld in een eeuwige schaduw totdat de zon geen invloed meer had. Geen warmte drong door tot de laag, die in het midden van een strenge winter was aangebracht. Er lag nu eeuwige sneeuw zelfs in Afrika waar ze nooit sneeuw hadden gekend. Zelfs de oceanen waren bevroren, als in een eeuwige en vredige slaap. De opwarming van de aarde was nu zeker geen feit meer, met lagen ijs van bijna meters dik.


oppinions?



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 21:07:
Mké. Dus als ik een topic aan zou maken, waarin mensen elkaar een pairing kunnen geven (of desnoods doe ik het zelf), dan zou er animo voor zijn?
Want, wat Natascha zegt over die schrijfwedstrijden, het is een beetje dat concept, alleen zijn het gewoon aparte 'opdrachten' en maakt het niet uit wanneer je erin valt.

En. Eh. Ja. Het is dus inderdaad een one-shot opdrachten topic. Of ik dan opdrachten geef aan iedereen, of dat mensen elkaar opdrachten geven... /shrug. Daar ben ik nog niet uit.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 maart 2012 - 21:07:
Ja, nee, ik maak wel gewoon een topic aan, als het niet loopt dan maakt het ook niet uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2012 - 21:14:
Het lijkt mij persoonlijk het leukst om elkaar opdrachten te geven, maar dat is mijn mening. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 maart 2012 - 22:08:
Ik heb op een ander forum ook voor zo'n soort "vrije opdrachten" geopperd en daar was veel meer interesse voor dan voor langerdurende schrijfwedstrijden. Wegens tijdgebrek is er nooit zo'n topic geopend though.
Elkaar opdrachten geven lijkt mij ook heel leuk. Of open opdrachten, en dan een soort "poll" of weet ik veel. Of van alle soorten mogelijkheden een beetje, zodat er variatie is?

Anyway, hoe je het ook maakt, ik ben er zeker voor te vinden! <3

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 maart 2012 - 22:39:
Haha, te grappig!
Dit was vrijdag op TV.

Over wetten en regelingen die eigenlijk te gek voor woorden zijn.

Ze maken alles belachelijk: Kanniewaarzijn

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 maart 2012 - 13:25:
Just wondering; zijn er hier mensen die fan zijn van Automatic loveletter of Anna Nalick of Tenacious D?

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 14 maart 2012 - 14:55:
@ Emma, als ik eerlijk ben, heb ik geen idee wie of wat dat is. Dus nee? :x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 maart 2012 - 15:08:
@Tosca: Automatic loveletter is een band waarvan de zangeres Juliet Simms een keer met All Time Low heeft gezongen, maar verder heel onbekend is. Juliet heeft echt een heel chille stem. Ik ken niemand die hen kent.
Anna Nalick is een zangeres, ook echt een geweldige en unieke stem. Haar teksten zijn ook echt gaaf. Ik ken slechts een iemand die haar ook kent.
Tenacious D is een komische band bestaande uit Jack Black en Kyle Gass. Een stuk bekender, maar bijna alleen maar jongens/mannen vinden het leuk. (;

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 14 maart 2012 - 15:31:
Oh, vandaar. Ik heb niet echt iets met vrouwenstemmen en heb bijna alleen maar bands met mannelijke leadsingers op mijn iPod staan. Dus ik zoek ook niet echt die kant op, maar ik zal eens kijken op youtube wie ze zijn. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 maart 2012 - 15:42:
Naast Paramore is het volgens de enige muziek met een vrouwenstem op mijn iPod (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 maart 2012 - 15:43:
Tenacious D ken ik wel. I like them. xP

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 maart 2012 - 15:55:
Tenacious D ken ik wel. I like them. xP
Ze komen naar Nederland, maar helaas op de dag dat ik naar Griekenland ga ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 maart 2012 - 22:42:
Ik heb pi-dag bijna gemist! Dus, euhm, fijne pi-dag allemaal? ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 maart 2012 - 10:21:
Anna Nalick! Daar heb ik ooit een liedje van gekregen van een vriendin. Ik vond het echt een heel aangename stem. <3 Zij zong toch Just Breathe, in Grey's Anatomy, hm?

En euh... Pi-dag? _o_ Hihi.

Harry Potter-fan-alert, maar: ik heb de pairing Scorpius/Rose net ontdekt. Haaaaa. Ik favour nog altijd Dramione, maar als het dan ECHT niet kan... dan doen we het wel met de tweede generatie, gna gna.

Oke, nu schoolwerk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 maart 2012 - 16:30:
Anna Nalick! Daar heb ik ooit een liedje van gekregen van een vriendin. Ik vond het echt een heel aangename stem. <3 Zij zong toch Just Breathe, in Grey's Anatomy, hm?

En euh... Pi-dag? _o_ Hihi.

Harry Potter-fan-alert, maar: ik heb de pairing Scorpius/Rose net ontdekt. Haaaaa. Ik favour nog altijd Dramione, maar als het dan ECHT niet kan... dan doen we het wel met de tweede generatie, gna gna.

Oke, nu schoolwerk.
Jaaaa! Dat is inderdaad gezongen door Anna. (:

En en die pairing is wel een beetje anders, want Scorpius zit in Griffoendor. Maar maar er is vast alsnog allemaal familiedrama en zo ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20