Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177

Offtopic #177

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 15 feb 2012 - 21:29:
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.

post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
De ozonlaag was verwoest. In het begin hadden ze een vervang laag kunnen aanmaken maar langzamerhand had de laag de aarde verduisterd. De aarde werd gehuld in een eeuwige schaduw totdat de zon geen invloed meer had. Geen warmte drong door tot de laag, die in het midden van een strenge winter was aangebracht. Er lag nu eeuwige sneeuw zelfs in Afrika waar ze nooit sneeuw hadden gekend. Zelfs de oceanen waren bevroren, als in een eeuwige en vredige slaap. De opwarming van de aarde was nu zeker geen feit meer, met lagen ijs van bijna meters dik.


oppinions?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2012 - 15:31:
Maar ik vind het bij meisjes ook mooi, zeker als ze lang haar hebben. Los van het gezicht, I love curls. ^^

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 feb 2012 - 15:34:
^ bij sommige mensen kan het idd wel mooi zijn, maar bij mij al vast niet :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2012 - 15:45:
Ik heb jou nooit met krullen gezien I believe. Bij mezelf vind ik het wel leuk eigenlijk daar mogen jullie me best op tegenspreken, maar heti s er altijd zo snel weer uit en er moet zoveel haarlak in en ik ben lui en - dus is het altijd stijl.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 feb 2012 - 15:50:
haha, hou dat maar zo c;
en awh, als je het mooi vind, is dat wel jammer
en als je het bij de kapper laat doen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 feb 2012 - 15:53:
Ik ga nooit naar de kapper to be honest.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 21 feb 2012 - 16:11:
Ik heb me een bos krullen...op dit moment roze

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 21 feb 2012 - 17:57:
@MickyMuis hahaah foto? (:

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 19:42:
Zien jullie mij al met krullen?

Ik ben namelijk bang dat wanneer ik mn dreads weg doe ik kort en krullend haar heb _0-

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 21 feb 2012 - 20:15:
Zien jullie mij al met krullen?

Ik ben namelijk bang dat wanneer ik mn dreads weg doe ik kort en krullend haar heb _0-


Ik heb ook dreads gehad, still love them. Maar wat was ik blij toen ze er weer af waren o.O bij de kapper hebben ze eerst mijn haar twee keer met afwasmiddel moeten wassen omdat het zo vet was dat mijn haren geen water meer opnamen oh en de jeuk geen jeuk meer, ook heerlijk. Maar ik ga nog steeds een keer van die nylon dreads nemen, in verschillende kleurtjes

Oh en foto van hoe mijn haar er nu uitziet: Yeah, le me

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 20:33:
@Minnie; Jij had toch min of meer krullen voor je dreads? Maar ben je erover aan het denken of je je dreads wil wegdoen dan?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 22:43:
Mijn dreads zijn echt te lang en dik om er nog uit te krijgen. Mss met veel conditionering, maar dan moet er eerst een groot stuk af.
En Tess, ik had hiervoor slag..geen krul meer.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 21 feb 2012 - 22:44:
Oké welterusten iedereen, slaap lekker!

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 21 feb 2012 - 22:45:
(...)

Ik heb ook dreads gehad, still love them. Maar wat was ik blij toen ze er weer af waren o.O bij de kapper hebben ze eerst mijn haar twee keer met afwasmiddel moeten wassen omdat het zo vet was dat mijn haren geen water meer opnamen oh en de jeuk geen jeuk meer, ook heerlijk. Maar ik ga nog steeds een keer van die nylon dreads nemen, in verschillende kleurtjes

Oh en foto van hoe mijn haar er nu uitziet: Yeah, le me


Staat je echt leuk! (:

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 22:51:
@Minnie; Oh. Nou. Ik denk dat krul je eigenlijk wel mooi staat. Van dat korte, krullerige haar. Desnoods kun je het altijd nog stijlen ofzo?

En ja, dat bedoelde ik eigenlijk :'

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 feb 2012 - 23:41:
Ik heb geen idee wat voor krullen ik krijg. Ik ga er vanuit als die van mijn vader; kort en krullerig, but who knows.
Goed, nu lijkt het net of ik morgen mijn dreads weg laat knippen. Wees gerust folks, ik wil ze nog niet kwijt <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16