Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #178

Offtopic #178

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2012 - 21:06:
offtopic.



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 april 2012 - 22:31:
Eerste voetbaltraining sinds acht maanden.
#lilbitemotional

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 april 2012 - 23:01:
Hoi Na maanden weg te zijn geweest komt ik misschien terug ofzo.. hier.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 april 2012 - 14:32:
Hoi Na maanden weg te zijn geweest komt ik misschien terug ofzo.. hier.
<3

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 27 april 2012 - 18:06:
Wat is de wereld toch soms moeilijk 3:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 mei 2012 - 19:59:
Guys een vriend van mij wil zo'n camper winnen, willen jullie helpen? Je moet alleen op steun mij klikken.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 mei 2012 - 20:01:
Geklikt!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 mei 2012 - 20:09:
Bedankt! ;D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 mei 2012 - 20:21:
No problem. <3

Ik ontdek net dat ik een bestand kwijt ben. Het is "maar" een stuk fanfiction en om het nog banaler te maken: het is het begin van het vervolg op een fanfic die ik nooit geschreven heb - maar het is wel de allereerste TH-fanfic die ik ooit bedacht en in mijn hoofd is hij zo groot dat ik hem nooit durfde te schrijven.
En ik hield ervan om soms dat vervolg eens te lezen, en nu BESTAAT dat fucking bestand niet meer! Ik kan hier echt van gaan huilen, hoe idioot en banaal het ook is.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 3 mei 2012 - 20:54:
@Vespertine: Da's helemaal niet idioot en banaal! *virtual chocolate cookie for you* Ik vind het altijd ontzettend moeilijk om bekenden mijn verhalen te laten lezen, want ja - op een of andere manier zijn die stomme fanfictie verhalen echt een 'deel' van mij dat ik daar op papier bloot leg.
(En dan vind ik dat stiekem zoveel makkelijker om dat door wildvreemden te laten lezen, hoewel ik ook niet helemaal snap waarom.)

En dood aan stomme promotors die niet antwoorden op mailtjes waardoor ik mijn thesis helemaal alleen heb mogen maken en geen flauw idee heb of dat goed genoeg is, en dood aan bedrijven die allemaal mensen vragen met ervaring bij vacatures. -_-

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 mei 2012 - 21:09:
@Natascha: dat is niet idioot en banaal! Sowieso, de eerste TH-ff die je bedacht, een stuk verhaal waar je van hield, of dat nou fanfictie is of niet, dat is gewoon rot als dat weg is. *knuffelt* Ich versteh dich total. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 mei 2012 - 23:15:
Ik vind het altijd ontzettend moeilijk om bekenden mijn verhalen te laten lezen, want ja - op een of andere manier zijn die stomme fanfictie verhalen echt een 'deel' van mij dat ik daar op papier bloot leg.
(En dan vind ik dat stiekem zoveel makkelijker om dat door wildvreemden te laten lezen, hoewel ik ook niet helemaal snap waarom.)
That, exactly. Ik snap het ook niet precies, maar ik heb laatst iets laten lezen aan een vriendin van school (wel echt iets vrij vreselijks slechts_o_) en ik zat ernaast terwijl ze het las, en ik stresste hem zo volledig! En dat terwijl ik het alleen maar leuk vind als mijn FF's hier worden gelezen (oké, vroeger maakte dat idee me heel erg zenuwachtig, maar dat is wel een beetje afgenomen).
En gek genoeg word ik er ook zenuwachtiger van als jongens het lezen vergeleken met meisjes. Dunno why.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 1:29:
Aw, jullie zijn lief. *knuffelt plat* <3

En ik snap dat helemaal hoor, dat is niet raar! Ik heb dat ook. Er is sinds kort 1 iemand die héél soms iets mag lezen wat ik geschreven heb, en die misschien Papieren Liefde ook mag lezen als het af is (maar dat weet ik nog niet zeker).
Die iemand is mijn vriendje. In tegenstelling tot mijn vorige vriendje is deze iemand die me voor de volle 100% accepteert, en als ik begin te dromen over boeken schrijven, dan moedigt hij me aan en droomt hij mee. Hij is warempel trots op mij, omdat ik schrijf (zelfs als het niet echt goed is). Daarom mag hij soms lezen. Als ik semi-trots ben op een stuk. ^-^
O, en een oude vriendin van me las ook ooit iets, maar ik schaam me daar dood over dus dat doe ik nooit meer. _o_

Edit: ik heb die verloren tekst teruggevonden! o.o Hij hing in een ander bestand ergens achteraan gekopieerd, per toeval! THANK THE LORD IK BEN ZO BLIJ. Ik weet niet van welk deel ik het meest houd: deel 1 of dat kwijt gegane deel 2. Maar - *hugs laptop* <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 mei 2012 - 7:41:
@ Natascha: Mag ik het schattig vinden hoe je over je vriendje praat?(:
En yay!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2012 - 12:18:
Hihi, dat mag! Als ik kon, legde ik hem over een magisch kopieerapparaat en deelde ik de kopies uit aan iedereen die zo'n persoon nodig heeft. Want hij is fantastisch. <3 Ik snap nog altijd niet dat ik hem gekregen heb, na zo'n rotrelatie met mijn ex, en zelfs als ik zie en hoor hoe sommige jongens over hun lief of hun ex praten, denk ik: "Goed dat mijn vriendje anders is." Priiii. ^-^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 mei 2012 - 13:14:
How about we all take a break and fangirl about this because it kind of looks like they're in the studio again. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20