Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Vakantietopic

Vakantietopic

1 2 3
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:33:
De maanden juli en augustus komen eraan, de examens beginnen/lopen op z'n einde, af en toe durft het weer al eens hogere temperaturen aan te nemen....de vakantie is in zicht!

So, wat zijn jullie vakantieplannen in die vakantiemaanden? Of het nu een cocktail drinken is in de Mexicaanse zon of genieten van de verborgen kantjes die België/Nederland te bieden heeft: shoot!



Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 juni 2012 - 18:53:
Ik ga m'n tas maar inpakken. Want ik ben altijd ruim op tijd met dingen.


Ik spendeer daar altijd een hele halve dag aan. Want inpakken gaat bij mij niet van: 'Wat heb ik nodig? Wat heb ik niet nodig?' maar van 'Wat vind ik nog mooooi? <3'
En dan heb ik natuurlijk altijd veel te veel mee. _o_
Als je met de auto gaat is dat in principe geen probleem, maar dit jaar gaan we met het vliegtuig en ik vrees nu al voor dat maximumgewicht van 20 kilo. *facepalm*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 21:09:
Ik moet me 2,75 keer per dag omkleden wil ik alles wat ik nu in mijn koffer heb aan kunnen doen. *faal*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2012 - 21:50:
Ik moet me 2,75 keer per dag omkleden wil ik alles wat ik nu in mijn koffer heb aan kunnen doen. *faal*


*strijk*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 juni 2012 - 23:02:
Ik ga waarschijnlijk drie weken lang werken en verder wil ik Daan opzoeken en d'r komt vast weer een groep bij mij crashen en idunno. No holidays want papa gaat trouwen.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 2 juni 2012 - 23:12:
Mijn vakantie zit al ongeveer helemaal vol --'
Ongeveer een 35 dagen werken, 10 dagen naar Spanje, misschien een paar dagen Parijs, een paar festivalletjes (kleinere dan wel), een afscheidsfeestje van één van mijn beste vriendinnen want ze gaat een jaar naar Amerika, dan normaal ook afscheid nemen van haar op de luchthaven en als ik even niets te doen heb ga ik op het strand liggen ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 juni 2012 - 23:38:
Ik moet me 2,75 keer per dag omkleden wil ik alles wat ik nu in mijn koffer heb aan kunnen doen. *faal*

Gaat vast moeilijk worden. Moet je dan straks je kleding in 4 stukken knippen om die 0,75 % van een kleding stuk aan te moeten. Hahaaa x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 juni 2012 - 9:23:
Ik heb besloten dat het maar niet erg is want het past in mijn koffer en hij is ook niet te zwaar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 11:54:
Ik ga alle geïnteresseerden en niet-geïnteresseerden hier lastig vallen met een paar foto's van mijn vakantie. :]

Het uitzicht vanaf ons balkon
De tweeling - Ik weet niet of jullie ze goed kunnen zien, maar links en en rechts van het ijsreclamebord staan vrouwen. Ongelooflijk onverzorgd, vrij oud en ze hadden blijkbaar hun eigen taaltje ontwikkeld dat voor anderen klonk als hoog gepiep. Iedereen daar vond ze heel erg eng, aangezien ze altijd met z'n tweeën midden in de nacht door het uitgaansgebied fietsten.
Het verhaal dat rondgaat, is dat in de tijd van oorlog in Turkije (ongeveer vijftien minuten van Kos af) zij degene waren die langskwamen als soldaten seks wilden en dat ze zoveel seks hebben gehad dat ze daardoor gek zijn geworden.
Een dronken Gina, ik, en Robban, de Noorse dude
Ons appartement na een paar dagen - valt nog best mee wat betreft troep, niet?
De strandtent waar wij het vaakst heen zijn gegaan - Baltic Beach: Happy hour, every hour.
De Nederlandse snacks op de Baltic Beach menukaart - Compleet met Kausaufla, Gegaktbal, een porte bitterballen en Fricandel!
Mooie avond - De benen van links naar rechts zijn Gina, Anne en ik. De handen zijn denk ik van Vera. *interessante informatie*
Mythos - Het eenhoornbier!
Het uitzicht toen we naar de warmwaterbronnen liepen
Tweeëndertig graden in de schaduw
Vera, Anne, ik, Daphne en de kat die zich nooit verplaatst bij de Doors - Hier zijn wel bijna elke avond geweest. De muziek was echt heerlijk: Nirvana, Guns N' Roses, Metallica, Linkin Park, het kwam allemaal voorbij. Niet dat de rest dat leuk vindt, maar daarnaast waren de proppers (Martin, Manos en Mario) echt super lief en dat vond men genoeg reden om terug te komen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 juni 2012 - 12:31:
wow,cool. hoelangwasjeer? ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 12:41:
Acht dagen. :]

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 13 juni 2012 - 16:25:
^ Oh, hele leuke vakantiefoto's! Ik kijk daar altijd graag naar! ^_^ Ben blij dat je ze gepost hebt, ik was er stiekem wel benieuwd naar! Leukleuk!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 16:42:
Dankjewel! :]
Het is een beetje een erg willekeurige samenstelling, maar het weerspiegelt mijn vakantie wel redelijk, denk ik. (Behalve dat er geen foto's zijn van Martin, Manos en Mario. Wel twee filmpjes waar Manos op staat, maar 1. die heb ik nog niet ontvangen en 2. zie je mij op een van de filmpjes een triple-shot dat in de fik staat drinken terwijl hij keihard "SUCK! SUCK!" op de achtergrond schreeuwt, dus lijkt me dat niet heel erg FF-materiaal.)
Ik heb nog geprobeerd wat meer foto's te vinden met zowaar gezichten erop, maar eh, laten we het er maar op houden dat ik niet zo fotogeniek ben. Ik ben al blij dat ik er twee heb gevonden waardoor jullie hopelijk niet gillend van jullie beeldscherm zijn weggerend. :]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 juni 2012 - 16:49:
Toch leuk dat je onze tere zieltjes spaart. (:

Maarre. Glad you enjoyed yourself. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 16:52:
Het filmpje is echt geniaal, dat wel. Vlak voor het drinken zwaait Manos in de camera en zegt hij: "Hey daddy! Don't worry, she's in good hands now!"
x)
En na Snarry kan ik volgens mij eigenlijk niet zoveel meer doen om jullie zieltjes te beschadigen. :]

En bedankt

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 13 juni 2012 - 21:04:
Robben is er al uit:/



1 2 3