Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Vakantietopic

Vakantietopic

1 2 3
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:33:
De maanden juli en augustus komen eraan, de examens beginnen/lopen op z'n einde, af en toe durft het weer al eens hogere temperaturen aan te nemen....de vakantie is in zicht!

So, wat zijn jullie vakantieplannen in die vakantiemaanden? Of het nu een cocktail drinken is in de Mexicaanse zon of genieten van de verborgen kantjes die België/Nederland te bieden heeft: shoot!



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 juni 2012 - 22:34:
Robben is er al uit:/


Dat hoort in het Ek-topic ^^

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 14 juni 2012 - 16:37:
(...)

Dat hoort in het Ek-topic ^^

Ja sory dacht dat dit het EK-topic was, zat even op mijn Ipod op Fanfic vandaar...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 juni 2012 - 23:05:
Trouwens, mag ik jullie mening weten over Robban, de Noorse dude? (Een van de eerste foto's) Behalve ik vond iedereen hem ongelooflijk knap en ook een van mijn reisgenoten met een vriendje begon dermate te zwijmelen dat ik denk dat ze vreemd was gegaan als hij geen vriendin had gehad. Maar. Hij is toch helemaal niet zo knap?

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 15 juni 2012 - 10:25:
Ik vind Ronaldo nog steeds lekkerxp

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 juni 2012 - 11:20:
Ik heb vakantiewerk. ^^

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 15 juni 2012 - 12:03:
Ik niet ik ga niet meer op vakantie

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2012 - 13:07:
Voor vakantiewerk hoef je toch ook niet op vakantie te gaan? ^-^ En hoe komt het dat je niet meer op vakantie gaat, ging je eerst wel? o.o

Ik heb zooo'n zin om er gewoon een dagje op uit te trekken he. Ik wou dat ik een OV-kaart had zoals in Nederland. Dan zou ik zooo veel van België zien en bezoeken! Ik zou random citytripjes maken naar historische steden en dergelijke, gewoon omdat het kan. Helaasch. Ik ga mijn bankrekening niet spenderen aan de NMBS omdat ik een stad wil zien. _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 juni 2012 - 13:27:
Lollololol. XD
Ik ga plezier maken deze vakantie. En werken. En tweee weekjes naar engeland.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 juni 2012 - 13:48:
Voor vakantiewerk hoef je toch ook niet op vakantie te gaan? ^-^ En hoe komt het dat je niet meer op vakantie gaat, ging je eerst wel? o.o

Ik heb zooo'n zin om er gewoon een dagje op uit te trekken he. Ik wou dat ik een OV-kaart had zoals in Nederland. Dan zou ik zooo veel van België zien en bezoeken! Ik zou random citytripjes maken naar historische steden en dergelijke, gewoon omdat het kan. Helaasch. Ik ga mijn bankrekening niet spenderen aan de NMBS omdat ik een stad wil zien. _o_
Kan je niet ergens een dagkaart kopen? In Nederland zijn er vrij vaak acties dat je voor dertig euro mrt twee personen de hele dag met de trein kan reizen. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2012 - 14:30:
Ja, er is wel een pas voor jongeren waarbij je 5 euro per rit betaalt, maar je moet eerst die hele pas kopen - en het gebeurt dan wel dat het er niet van komt om die pas op te maken. Maar ik heb al afgesproken met mijn vriend dat we gewoon fijne random dagjes uit gaan houden deze zomer. ^-^ Dan moet die kaart wel ergens op raken. Ik ben soms gewoon een beetje jaloers op hoeveel mijn Nederlandse vriendinnen met elkaar afspreken, gewoon ook omdat dat zo makkelijk kan. Als ik naar hen toe wil, ben ik 70 euro kwijt in totaal. Terwijl als één van hen naar mij toe komt, ze nog minder kwijt zijn in totí¡í¡l dan ikzelf met zo'n kortingkaart, en ik moet dan maar een uurtje met een bommeltrein. Frustrates me all over again. _o_ Maar ja.

Oh ja, het is niet echt vakantie, maar 7 juli zijn mijn grootouders 50 jaar getrouwd en dat is een groot feest en ik kijk daar toch wel stiekem heel erg naar uit. ^-^



1 2 3