Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #183

Offtopic #183

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 14 juli 2012 - 0:45:
Brokeback Mountain gezien. Het blijft een gevoelige snaar raken.

-In memory of Heath Ledger



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 21:08:
Geroosterd genie <3 Fijn om te horen dat het toch nog leuk was! Hoe ging het nog met J.?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 14:33:
Weet iemand of Victoire, Dominique en Louis Wemel, die voor en achtste Veela zijn, ook nog daadwerkelijk "Veela-schoonheid", om het zo maar te zeggen, bezitten, of dat dat ondertussen afgezwakt is? En of het klopt dat ze allemaal roodharig zijn? Ja, toch?
En weet iemand hoe oud Fred, Roxanne, Molly, Lucy, Victoire en Louis zijn vergeleken met James II?

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 14 aug 2012 - 19:18:
Weet iemand of Victoire, Dominique en Louis Wemel, die voor en achtste Veela zijn, ook nog daadwerkelijk "Veela-schoonheid", om het zo maar te zeggen, bezitten, of dat dat ondertussen afgezwakt is? En of het klopt dat ze allemaal roodharig zijn? Ja, toch?
En weet iemand hoe oud Fred, Roxanne, Molly, Lucy, Victoire en Louis zijn vergeleken met James II?


Mag ik hieruit afleiden dat je een fic over de next generation aan het schrijven bent? Zo ja, briljant! <3
En harrypotter[dot]wikia is uw vriend en geeft u (denk ik) het antwoord op alle vragen! ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 19:31:
(...)

Mag ik hieruit afleiden dat je een fic over de next generation aan het schrijven bent? Zo ja, briljant! <3
En harrypotter[dot]wikia is uw vriend en geeft u (denk ik) het antwoord op alle vragen! ^^
Ik maak een opzetje, maar ik moet eigenlijk Howard's tale eerst afschrijven. *fluit onschuldig*
Thanks! Ik had al via Google gezocht, maar daar kreeg ik niet heel veel nuttigs van. Ik zal die site even bekijken. ^^"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 aug 2012 - 19:53:
JAAA HOWARD'S TALE JAAAAA. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 19:54:
Hihi. *bloost*
Eightteen is wat betreft lengte bijna klaar, maar het is. Zo. Verschrikkelijk. Slecht. Geschreven.
Echt dramatisch. Dus dat moet overnieuw. Maar het werkt niet mee D:

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 aug 2012 - 22:29:
Ik zou ook weer moeten schrijven eigenlijk, en muziek maken. Bluh, wat ben ik vreselijk bezig de laatste tijd. De hele tijd maar roepen dat ik in een band wil spelen en dat mijn beroep wordt en blablabla, en vervolgens niet eens oefenen. FAAL.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 aug 2012 - 22:32:
Jaaaaaa, word een ultraberoemde drumster en help de wereld weer aan goede muziek. ;D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 aug 2012 - 23:59:
@Emma: Ja, Wikia is geniaal voor fandoms! Krijg ik een melding als dat verhaal ooit online komt trouwens? ^-^

Ik vind dat er badmutsen moeten bestaan voor mensen met lang haar. Dan past mijn lange staart/vlecht of mijn dot er misschien ook eens in.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 aug 2012 - 0:06:
@ Natascha: Ik weet niet of het ooit zo ver komt met het tempo waarop ik nu schrijf, maar als het ooit online komt en ik heb het onthouden dat je een melding wilt, dan krijg je er een.

En ik heb nu ergens gevonden dat Roos Wemel de enige bruinharige Wemel is, dus dat mysterie is ook weer opgelost. Ook staat er dat er van de Veela-schoonheid niet bekend is hoe lang die wordt doorgegeven, dus dat kan ik zelf verzinnen. Ik kan die leeftijden echt niet vinden, dus die heb ik maar geschat naar aanleiding van het leeftijdsverschil tussen de Wemels en het feit dat ik toevallig wel weet dat Victoire vijf jaar ouder is dan James. (Als ik me niet vergis, is zij precies twee jaar na de overwinning op Voldemort geboren (vandaar ook de naam Victoire), en was ze dus zeventien jaar in het epiloog. James was daar, volgens mij, een tweedejaars en dus twaalf.)

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 aug 2012 - 11:08:
In de fanfictiewereld zijn er wel wiskundige theorieën met vermenigvuldigingen en delingen. Dus als je een beetje logisch redeneert, kan je wel zelf een acceptabele en geloofwaardige Veela-berekening maken voor je eigen personages? ^^"

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 aug 2012 - 11:08:
In de fanfictiewereld zijn er wel wiskundige theorieën met vermenigvuldigingen en delingen. Dus als je een beetje logisch redeneert, kan je wel zelf een acceptabele en geloofwaardige Veela-berekening maken voor je eigen personages? ^^"

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 aug 2012 - 22:11:
Jaaaaaa, word een ultraberoemde drumster en help de wereld weer aan goede muziek. ;D


Als jij mee gaat op tour als mijn persoonlijke coach en er voor zorgt dat ik niet gestoord wordt/anorexia krijg/drankofdrugsverslaagd wordt.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 aug 2012 - 22:58:
Random voetbalinfo: Rode Duivels verslaan Oranje met 4-2
Gekke, gekke wereld.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 aug 2012 - 22:59:
Random: @Dorien; Dr. Reid van van Criminal Minds? ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20