Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Olympische Spelen

Olympische Spelen

1 2
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 aug 2012 - 20:35:
Kijkt niemand hier naar de Olympische Spelen? Ik heb er de afgelopen dagen zowat voortdurend naar gekeken, and I love it.

Alhoewel ik moet toegeven dat ik niet zoveel nationalistische gevoelens heb, dus I could care less over hoeveel medailles wij ( België ) winnen. Voor mij zijn dat individuen, die sporters, geen landen. Zo heeft Clijsters net verloren in de tennis, maar ben ik daar stiekem heel blij om. Sharapova wint, dus tennis wint (in my opinion).

Verder kijk ik ook graag turnen, atletiek en zwemmen op de OS. Vooral die laatste sport. Zeker bij de mannen. Yum!



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 2 aug 2012 - 20:40:
Ik kijk stiekem alleen af en toe vrouwenvoetbal (Hope Solo <3), en gisteren was ik bij iemand op bezoek en hebben we turnen en judo gekeken (:

Ik heb het grootste deel van de opening wel gezien, en dat was echt gewoon wauw.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 aug 2012 - 20:43:
Ik ben niet echt een sporter, noch een grote sport-fan. Maar dit zorgt er toch wel voor dat ook ik van de OS geniet. Heheheh. :'D

Anyway, ik zag dus toevallig een keer zwemmen bij mannen, die overwinning van Frankrijk was heel mooi! En hockey was ook leuk om naar te kijken (maar ik geef toe dat ik ook vooral naar Fuchs keek, lalala 8D het nuttige aan het aangename koppelen en zo he). Ooo, en sierduiken en sier-atletiek-dinges! Dat was tof!

Ik zie vooral wat er toevallig op staat.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 aug 2012 - 21:19:
Eigenlijk zijn we hier gewoon een stel tuttebellen, hè. Geen grote sportfan, maar wél kijken vanwege de mooie mensen. :' Ik geef toe, ik kijk ook alleen maar tennis omdat ik Federer & Nadal leuk vind. Over het algemeen, dan. Ik heb van de OS dit jaar alleen de openingsceremonie gezien. & verder is het enige wat ik weet dat één van de speelsters van het Amerikaanse volleybalteam "Destinee Hooker" heet.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 aug 2012 - 21:40:
True that. ^^" Maar ja. Tuttebellen of niet, voor schone venten te kijken op de OS wil ik wel een tuttebel zijn voor een uur.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 aug 2012 - 21:47:
Oh, agree. ^^ De openingsceremonie was trouwens erg cool. Niet vanwege de mooie mensen, maar voornamelijk vanwege Rowan Atkinson. Het hele café lachte zich dood. :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 aug 2012 - 21:49:
Haaa, dat heb ik op YouTube gezien! Zalig! :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 aug 2012 - 18:14:
Er heet een turner Dong Dong :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 aug 2012 - 23:40:
Ja _o_ Elke keer als China wéér eens een medaille gewonnen heeft en ze die atleet zijn naam voorlezen, ligt mijn broer dicht van het lachen. In een super serieuze zin vol "Olympische Spelen" en "gouden medaille" en "recordsnelheid" of weet ik wat - en dan "Dong Dong". Oke, kan hij niks aan doen, maar toch. Hihi. :'D

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 aug 2012 - 12:35:
Ik heb de individuele springruiters finale gezien. En ik lachte me stiekem helemaal dood toen O'Connor die laatste balk eraf mikte in de barrage. Hihihi.
En ik heb een paar hockeywedstrijden gezien, en wat atletiek, met Lightning Bolt, die man is echt niet goed :p.
En ik heb de indivudiele dressuur gezien, dat was cool. En het is stiekem een beetje ontterecht dat Cornellissen tweede is, maar ja, zand erover.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 aug 2012 - 13:28:
Jaaaaaa, vanavond hockeyfinale!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 aug 2012 - 19:59:
Serieuze vraag aan alle NL: Is er een sport waar jullie niet goed in zijn? In zowat elke discipline, finale,.... kwamen jullie voor. _o_
Like...wtf?

En vanavond sluitingsceremonie! De spice girls zouden optreden. I, sir, will be glued to my tv screen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 20:01:
Valt toch wel mee? Ik vond dat de Britten irritant vaak medailles wonnen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 aug 2012 - 20:09:
^ Hahahahaha, wij hebben 3 medailles. En ja, omdat NL zo dichtbij en op een of andere manier 'vergelijkbaar' is (in die zin van: 'Nl is een land gelijk het onze, als zij zoveel medailles moeten kunnen halen, moeten wij dat ook kunnen), is het grote verschil echt wel opvallend. ^^

En aaaahw, ik gun het de Britten wel hoor. In hun eigen land enzo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 20:16:
Beter dan de vorige keer niet? Als ik me goed herinner, had België de vorige keer niets tot de laatste dag, toen een hoogspringster opeens goud had.

De Britten hadden wel geniaal commentaar, trouwens. "This is what happens when you don't give a Dutch dressage rider the gold medal. Their hockey team gets ANGRY!"

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 20:30:
Haha, heerlijke commentaar!

Ik vind dat het niet halen van een medaille gerelativeerd moet worden, eigenlijk. Oke, Tia Hellebaut heeft maar de vijfde plaats gehaald en is diep teleurgesteld dat ze geen medaille heeft. MAAR ze is wel de vijfde beste van de tientallen, honderden atleten die geselecteerd zijn uit duizenden, miljoenen atleten die die sport beoefenen he! Ze is vijfde beste van de fucking Olympische Spelen, that does count for something vind ik. Net zoals de Borlees. Die waren ook vijfde of zesde geloof ik, en oke, een medaille was tof geweest, maar het zijn alsnog enkele van de beste atleten ter wéreld he. En daar mogen we ook trots op zijn. ^^

En het allerleukste vind ik die zilveren medaille carabijnschieten. Omdat Lionel Cox in feite gewoon een ambtenaar is die als amateur die sport beoefent, en geen professional die er 24 uur per dag mee bezig is. Makes me proud!



1 2