Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me

Cheat On Me

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2013 - 13:33:
Emma had het laatst over het nieuwe programma Cheat On Me, waarin een aantal stellen in een huis (omgeving?) wordt gedumpt en iedereen moet verbergen wie zijn/haar partner is. Nou dachten we dat het misschien een leuk idee was om het na te bootsen in een verhaal.
In dit topic kunnen we ons inschrijven, I suppose, en bespreken hoe we het precies willen gaan doen. I don't know, ik ben geen held met topics 'nd so. Dus. Who's in? En doen we als onszelf, of als een personage (dat laatste lijkt mij persoonlijk leuker)?
Ehm. Ja. Let's go?

Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

May the odds be ever in your favour. Het speeltopic vind je hier.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 15:42:
O God, ik vind het eng om te beginnen.
Hebben we nog regels over hoe lang je stukjes moeten zijn?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 maart 2013 - 15:43:
Dus even kort samengevat. Hoe werkt dit ook alweer? Moeten we gewoon verhalen schrijven? Of wat?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 15:48:
Nou, we schrijven allemaal kleine stukjes tekst over onze personages en samen wordt dat soort van een verhaal.

Maar doen we trouwens nog dat ze in een gameshow ding zitten of niet?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:53:
I don't know. Misschien wel het leukste? Anders is er een soort van no point in trying to hide who you're with.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 15:56:
Hebben we dan niet nog een presentator nodig?

Edit: ik had even de Jonas Brothers gegoogled opdat ik iets over mijn personage zou weten, en toen kwam ik erachter dat Nick en Miley gedated hebben. Oeeeeeeh spannend.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:01:
Nou, ik zou het best wel leuk vinden om betrokken te zijn bij iets waar het grootste deel van de actieve leden op het forum aan meedoen, maar maar ik schrijf echt bijna niet meer en ik krijg gewoon niets goeds meer op papier en ik ben bang dat ik dan dus niet goed genoeg mee ga doen en dat iedereen zich dan aan mij gaat ergeren en dat ik dan uit wanhoop maar iets dramatisch slechts ga posten en dat iedereen me dan nog vervelender vindt en ik de rpg verpest en dat het forum dan nog stiller wordt dan het al is en dat het internet dan ontploft. Maar misschien ben ik iets te dramatisch.


Honey, ik voel me precies zo, maar ik doe het wel gewoon, want het is zo leuk. En we vinden het allemaal alleen maar heel leuk als je meedoet <3 Want je bent awesome Ems. (ik mag je wel Ems noemen, oder? :' )

edit: Er waren btw ooit geruchten dat Nick en Darren iets hadden. Dus heel vreemd is dit niet? haha.
En die random.org is dan awesome, Bo. Lourren! Of Darris. Hell yeah, new otp.
En die andere koppels, gé-ni-aal. I mean, Justin & Kristen. :'D

En en en. Dan sussen Jennifer & Dare de boel gewoon af en toe? Een bitch fight klinkt juist awesome, dus ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:03:
(...)

Honey, ik voel me precies zo, maar ik doe het wel gewoon, want het is zo leuk. En we vinden het allemaal alleen maar heel leuk als je meedoet <3 Want je bent awesome Ems. (ik mag je wel Ems noemen, oder? :' )
N'aw, thank you! (:
En natuurlijk mag je me Ems noemen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:03:
Hebben we dan niet nog een presentator nodig?

Edit: ik had even de Jonas Brothers gegoogled opdat ik iets over mijn personage zou weten, en toen kwam ik erachter dat Nick en Miley gedated hebben. Oeeeeeeh spannend.
"Ik vond het fijn met jou!" "Wat? Zo fijn dat je er homo van werd?" Sorry.
Iig. Kunnen we zelf de presentator spelen (zodat we 'm allemaal een beetje zijn), of hebben we een separate person nodig?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:07:
Kunnen we wel zelf, als er niemand meer mee wilt doen. Maar stel er kijkt iemand in dit topic die niets liever wil in het leven dan meedoen aan deze rpg, dan moet diegene z'n kans grijpen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:08:
You're welcome Ems (haha. dat klinkt gewoon zo awesome, dus yay). <3
Ja, dat is misschien wel een idee, Bo. Gewoon dat je zelf af en toe schuin gedrukt ofzo iets typt, zo van 'die en die kwam binnen, hij was blablabla'.
Want ik weet niet of iemand zin heeft om de presentator te zijn?

En ik moet nog even een uurtje met kunst bezig, maar als dan nog niemand begonnen is en niemand durft dan dan. Dan wil ik op zich wel beginnen? :'
Ik heb nog maar een paar rp's gedaan, maar shush

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:09:
Ik zeg dat we 'm gewoon zelf doen, but whatever you guys want.
Wie doet de eerste entry? Emma, kan jij dat doen en dan gelijk de regels een soort van uitleggen? Jij bent volgens mij de enige die het programma überhaupt kent.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:10:
Schrijven we trouwens in de tegenwoordige of verleden tijd? En vanuit de eerste of derde persoon?

Ik stem zelf verleden tijd/derde persoon. Wat vinden jullie?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:10:
Ja, Emma, jij kent het idd denk ik het beste. Ik ken het een beetje (mijn zus kijkt het) maar niet heel goed dus ja. tenzij je niet wil beginnen, natuurlijk

Ja, sowieso 3e persoon lijkt me, anders raak je vast steeds in de war. Maar vt/tt maakt me niks uit (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:11:
Derde persoon v-tijd sounds good to me. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:14:
Nou, ik heb ongeveer al mijn kennis al gedeeld. Ze zitten met zijn allen in een huis en aan het begin worden er telkens koppels gemaakt die niet kloppen. Die koppels moeten dan testen doen waardoor hun relaties op de proef worden gesteld, zeg maar. Volgens mij was er een keer een zoentest, bijvoorbeeld, dus dan gingen ze kijken wie er bereid waren om hun neppe partner te zoenen en dus vreemd te gaan. Maar dat weet ik niet zeker, want ik heb nog niet eens een hele aflevering gezien. Maar zo iets.

En als een koppel wordt geraden door veel mensen moeten ze naar huis. Maar dat is hier niet leuk. Dus. Dan weet ik niet wat we in plaats van dat gaan doen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14