Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me

Cheat On Me

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2013 - 13:33:
Emma had het laatst over het nieuwe programma Cheat On Me, waarin een aantal stellen in een huis (omgeving?) wordt gedumpt en iedereen moet verbergen wie zijn/haar partner is. Nou dachten we dat het misschien een leuk idee was om het na te bootsen in een verhaal.
In dit topic kunnen we ons inschrijven, I suppose, en bespreken hoe we het precies willen gaan doen. I don't know, ik ben geen held met topics 'nd so. Dus. Who's in? En doen we als onszelf, of als een personage (dat laatste lijkt mij persoonlijk leuker)?
Ehm. Ja. Let's go?

Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

May the odds be ever in your favour. Het speeltopic vind je hier.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:16:
Haha, het enige dat ik echt gezien heb was dat een of andere vent in bed lag en op het punt stond om seks te hebben met een meisje, en toen kwam zijn vriendin binnen en die flipte hem helemaal, sleurde hem naakt de kamer uit en toen maakte ze het uit en moesten ze weg ofzo.

Maar, dat weggaan is hier misschien niet zo leuk nee. Misschien moeten we iets met punten gaan doen ofzo? Dat je per goed uitgevoerde opdracht punten of geld krijgt, en wie dan op het laatst het meest heeft, gewonnen heeft?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:17:
Dat klinkt goed ja. Mooooney.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:19:
Haha, ja, want dan zijn we ook allemaal van die vreselijke mensen die dat allemaal ook maar gewoon doen voor geld dus ja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:25:
Louis for sure.
Sounds like a deal.

Maar moeten we dan nu ook fake koppels maken? Dan gooi ik de hele zooi nog een keer door random.org.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:27:
Guys ik probeer een entry te schrijven maar het lukt voor geen meter. Ik weet niet hoe ik het spel moet uitleggen want ik weet helemaal niet goed hoe het gaat. ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:28:
Want me to start, then? But don't judge because I've never done anything like this before.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:30:
Volgens mij hoeven we geen fake koppels te maken? Volgens mij gaat iedereen gewoon met iedereen in dat programma. Dus dan meer gewoon dat je misschien onderling even aan elkaar vraagt van 'is het goed dat Lou nu dit en dit doet met Bill' ofzo?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:31:
Nou ja, ik heb nu dit. (niet haten, writer's block much)

Nick Jonas' populariteit was gedaald. De meisjes die vroeger gillend urenlang in de rij stonden om hem en zijn broers en hem te zien spelen, gingen nu liever naar One Direction of The Wanted. Over straat lopen zonder in een menigte gestoorde fans te raken, was eerder de regel dan de uitzondering. De wereld leek hem te vergeten te zijn.
Hij wilde zijn faam terug, was zelfs bereid hetgeen dat het meest voor hem betekende op spel te zetten: zijn geheime relatie met Bill Kaulitz.

Zo belandde de twee samen met zes anderen in een gameshow waar verder absoluut niemand zich voor zou laten strikken: Cheat on me. De vier koppels werden in een huis geplaatst afgezonderd van de bewoonde wereld. Het koppel dat het langst onbekend en bij elkaar kon blijven, werd de winnaar.

Maar verder weet ik niets erover. _0_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:31:
LOUIS EN BIEL HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA. *dies*
Eh. Oh my.

@Emma; nou maar dat's toch prima? Dan doen we gewoon dat zij zelf ook niet weten hoe het verder in z'n werk gaat, en dan figuren we 't met z'n allen uit in de loop van de rpg.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:33:
Ik vind het wel goed hoor, Ems. (:
Misschien nog even een heel klein stukje dat Nick in het huis aankomt ofzo, maar verder vind ik het een goeie opening!

Ja, hè, Bo. Ik moet toch even een voorbeeld verzinnen hahaha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:34:
Ik post dit wel gewoon en dan begint er iemand anders met daadwerkelijk het verhaal, zeg maar, goed? ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:34:
Is goed!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:35:
Prima. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:37:
't Staat er. Let the games begin.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 16:37:
May the odds be ever in your favour.

Zal ik next gaan? Of claimt iemand anders?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15