Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #191

Offtopic #191

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 14:22:
I'm gonna marry the music.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 maart 2013 - 13:26:
Oooooooh guys, hebben jullie ook wel eens iets van: ik moet wat meer gaan bewegen maar ik ben te lui om te gaan hardlopen dus ik begin maar met sit-ups want dat is ten minste iets, en dat je dat dan vol leuk doet en de volgende dag iets hebt van: omfg, ik kan niet meer lachen want dat doet te veel pijn aan mijn buikspieren, en dat je er dan aan wordt herinnerd dat het de tweede dag meestal erger is en dat je dan iets hebt van: EENS, MAAR NOOOIT MEER, en dat je dan de volgende maand dezelfde fout maakt?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 maart 2013 - 13:28:
Nee? Ik ga gewoon meer zwemmen zodra m'n examens achter de rug zijn.
Ik loop toch elke week in badkleding rond, dus ik hoef 's zomers niet een paar kilo's eraf te werken omdat ik me anders niet kan vertonen. Ik ben zo klaar met al dat "oh ik ben te dik" gezeur.
En sit ups zijn niets voor mij want ik trek m'n rug hol en dan krijg 'k echt heel veel rugpijn en nja daar heb je niet zoveel aan.
Maar - sterkte ermee. ^^

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 maart 2013 - 13:44:
Ja. Ik ging met mijn zus naar de sportschool en toen gingen we uiteindelijk buikspieroefeningen doen. En toen dachten we van "laten we dit blijven doen!" dus toen we thuiskwamen ging ik matjes zoeken en de volgende dag gingen we dus weer wat oefeningen doen en ik had zo'n spierpijn. En lachen deed zo'n pijn ugh. Maar ik ga er wel gewoon mee door. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 maart 2013 - 13:51:
Ik hebben vaak Paasontbijt met me vader. En vaak gaan we op tweede passagier even langs me oom en tante. Want op tweede paasdag is mijn opa overleden dus dan gaan we gezellig eten.

EDIT: @Emma; ik neem me vaak oor om te gaan hardlopen. Maar dat doe ik dan twee of drie keer en dan is dat ook over. Gelukkig heb ik nu een hardloop maatje die me er straks hopelijk door heen gaan sleuren om toch nog straks in het vel te worden voor ik me in me bikini hijs. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 maart 2013 - 13:59:
@Bodine: Niet om vervelend te zijn en zo, en ik snap ook best wel dat je het zat bent, maar voor sommige mensen is je figuur een heel gevoelig punt. Sinds mijn twaalfde heb ik al een vertekend zelfbeeld en ik kom er simpelweg niet van af. Ja, ik hoor wel eens dat ik een mooi figuur heb, maar ik hoor ook dingen als "Je bent zo dik dat je mee kan doen aan een documentaire over obesitas" en dat blijft veeeel langer hangen. Misschien heb jij er geen problemen mee en kan je je het niet voorstellen, dat kan best, maar nergens in mijn post stond iets over dat ik mezelf te dik vind, dat ik meer wil gaan bewegen heeft meer te maken met dat ik al bijna een jaar gestopt ben met hockey en gewoon amper beweeg. Ik krijg dan liever geen opmerking over "oh ik ben te dik" gezeik, snap je? Dan krijg ik het gevoel dat ik er altijd te veel over zeur en ik er zelfs op FF niet meer over mag praten, terwijl FF mijn uitlaatklep is en mijn figuur hetgeen is waar ik het meest moeite mee heb.
Sorry voor deze halve preek en zo, maar ik zit niet zo lekker in mijn vel en dan trek ik me kleine dingetjes heel erg aan. ^^"

@Jess: Goed dat je ermee doorgaat. (: Ik heb een heus schema gemaakt voor de komende drie weken, hoeveel ik van mezelf moet bewegen (niet per se zware dingen of zo, er staat ook wel eens gewoon een half uur wandelen op), dus ik hoop dat ik het ook vol ga houden!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 maart 2013 - 14:03:
@Emma: Thanks^^. Ik was zo moe toen ik de sportschool uit liep maar het voelde best goed. En een halfuur wandelen kan soms best leuk zijn. You go girl!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 maart 2013 - 14:05:
@Emma; nee, nee, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel juist dat ik mezelf ook heel lang te dik heb gevonden, en dat ik daar nu klaar mee ben en ik wil niet zeggen dat ik 't per se niet meer vind, maar ik heb gewoon geen zin meer om me er druk over te maken.
En ik weet dat het in de maatschappij en overal heel erg gepresured wordt, zegmaar, en ik snap heel goed als je er last van hebt en nee, ik bedoel niet dat je je mond moet halen. Zolang je maar blijft eten, okie? ^^
&ja, nja, weet je, ik zou best wel jouw lichaam willen hebben, stiekem.
Na gut. Nee maar zo bedoelde ik 't nieeeeet. Sorry als 't zo over kwam.

Anyway, wat ik eigenlijk wilde zeggen, als Susan niet in de finale komt dan ga ik in staking.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 31 maart 2013 - 14:11:
"Je bent zo dik dat je mee kan doen aan een documentaire over obesitas"

Exqueeze me? o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 maart 2013 - 15:07:
@Bodine: Oh, oké, sorry! Het gaat hier best af en toe over gewicht, dus ik dacht dat je bedoelde dat zat te zijn. Scusa, ik overreact een beetje snel. ^^"

@Dorien: Het vriendje van een voormalige vriendin zei dat ooit, zo'n twee jaar geleden gok ik. Dat soort opmerkingen ga ik echt nooit vergeten. :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 maart 2013 - 15:21:
Maakt niet uit.
Enen. Dude. Jij zou bijna hetzelfde effect hebben als Wendy van Dijk, zo'n skinny persoontje dat ertussendoor rent zo van "hahahaha kijk mij nou een mooi skinny lichaam hebben you'll never have that no matter how hard I try". Zegmaar.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 31 maart 2013 - 21:44:
Ik eh... Ik ken het ja. Van die kutopmerkingen, die blijven gewoon hangen, vooral als je die van je ouders krijgt. Ik heb er genoeg gehad, heel m'n leven, terwijl het best meevalt, behalve m'n kont. Maar stiekem ben ik daar wel een beetje trots op, op m'n kont. Antillianen zijn jelly.

Maar ik ben zelf ook gewoon te zwaar (en dat is niet omdat 'ew ben zo dik ik pas maatje XXS niet' maar omdat ik enorm veel last van m'n knieën heb omdat ze niet zo sterk zijn), en ik wil wel gaan bewegen en meer gaan eten (want ik eet te weinig) en iedere keer als ik wil gaan sporten zit ik wéér ergens in het gips, ben ik te moe, of weet ik veel wat. Ik word er een beetje moe van, eigenlijk.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 maart 2013 - 23:58:
Als het ooit lente wordt sleep ik mijn hond mee naar buiten. En ik moet verplicht twee uur gymmen. Eerlijk gezegd moet ik er niet aan denken meer te bewegen, maar dat ligt er waarschijnlijk aan dat ik nog altijd geen enkele vorm van sport heb gevonden die ik niet verschrikkelijk vind.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 1 april 2013 - 0:01:
Hmm, goeie. Misschien kan ik m'n kat gaan uitlaten als het weer warm weer wordt. Dan wandel ik ten minste.
En bleh, sport is bleh, maar ik heb fietsen nooit zo heel erg gevonden. Soms fiets ik om op weg naar huis vanaf school, zelfs omdat ik het gewoon leuk vind soms. Don't know why.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 april 2013 - 0:20:
Fietsen is wel oké, maar het is niet zo dat ik voor m'n lol een stuk ga fietsen.

SnowClocks
SnowClocks

SnowClocks is offline

[20]
SnowClocks zei op 1 april 2013 - 16:21:
Wandelen is ook wel leuk 's zomers om als buiteniets te doen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18