Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #193

Offtopic #193

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juni 2013 - 15:18:
FanFic. <3



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2013 - 15:21:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3

Oh edit @Emms; ik heb iig ruzie gehad met Tommie en met Jill. Wat ik me herinner, in ieder geval.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juni 2013 - 15:23:
-vervolg van vorig topic-
Ja, de banners. En het klinkt vervelend en stereotyp om het steeds weer te zeggen, maar 80% van de keren dat er iets mis gaat op het forum zijn er Q'ers of Q-banners bij betrokken. Sad but true.
En dan zeggen ze dat we op FF veralgemenen en negatief staan tegenover hen, maar het gebeurt gewoon net iets te vaak.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2013 - 15:25:
Op zich kun je het ze niet kwalijk nemen, though. Want ze zijn Q gewend en daar zijn mensen nou eenmaal anders - wij zitten niet voor niets hier in plaats van daar. Dus als zij hier komen met het idee dat het een soortgelijke site is, is het niet gek dat het fout gaat. Wat het niet minder vervelend maakt, maar ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juni 2013 - 15:29:
Nou, Danique was ook een Q-banner en die gedroeg zich normaal. D overgang kan natuurlijk even wennen zijn, maar een groot deel was echt niet van plan zich redelijk te gaan gedragen. Ik heb hier nooit ruzie gehad want daar ben ik veel te braaf voor, maar bij Q-banners heb ik wel eens de neiging gehad me te laten gaan, wat ik verder bij niemand heb gehad.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juni 2013 - 15:31:
Wat Emms zegt, precies. Danique deed gewoon normaal. Andere mensen kwamen het forum binnen gedonderd en maakten topics aan om ons te vertellen hoezeer de site suckt en dat we allemaal zielige losers waren en scholden iedereen uit. Like, er is érgens een grens, en dat was er ver voorbij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juni 2013 - 15:32:
Oh, ik ben met een paar anderen een keer doodgewenst in een topic, herinneren jullie je dat nog?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 juni 2013 - 15:33:
Nee, exactly. Tuurlijk zijn er altijd mensen die wel normaal kunnen doen, maar vaak waren het juist de banners die hier kwamen, oder? En die komen natuurlijk vooral om een rel te schoppen, I guess.

edit: omg, ja, Ems, dat weet ik nog. Dat ging echt zo erg veel te ver.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2013 - 15:33:
Jawel. I'm not saying dat ik het niet minstens zo irritant vond als jullie, ik zeg alleen dat ik 't ergens wel kan begrijpen.

@Emms; nee? ._.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 juni 2013 - 15:35:
Nee, Bo, ik op zich ook wel. Het ligt er gewoon een beetje aan hoe iemand er dan op reageert als een mod of iemand ze er dan op aanspreekt. I mean, als ze na een tijdje doorhebben hoe het hier werkt en dan niet meer irritant doen, dan maakt het mij echt niet uit of ze van Q komen of niet (ik kom zelf ook van Q trouwens haha). Maar als ze maar doorgaan.. nee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2013 - 15:36:
Ik kom ook van Q, maar ik ben daar nooit echt actief geweest. Ik weet nog dat ik toen contact had met één van de mods en ik vroeg haar hoe ik 't posten van m'n eerste verhaal het beste aan kon pakken. Toen adviseerde ze me absoluut geen hoofdstukken van langer dan 500 woorden te posten, want dat vinden mensen niet leuk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juni 2013 - 15:37:
Volgens mij was dat met poephoofd of lulnogiets, die ene die claimde haar capslocktoets niet te kunnen vinden. Maakte ongeloooooflijk veel topics aan en toen er eenmaal mods arriveerden, begon ze dus met het doodwensen van een deel van ons en toen werd ze geband.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juni 2013 - 15:42:
Oh ja, dat doodwensen. En meestal doken die gevallen ook op net wanneer er geen mods online waren, dus hadden wij achteraf lekker veel op te dweilen. Ik denk dat het toen was dat Yas en ik Rutger om extra mods zijn wezen vragen...
En kort daarna kregen we Jill

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 juni 2013 - 15:44:
Maar Jill komt nog steeds wel eens terug, of niet? Ik zag nog wel eens gebande users in de online-lijst staan, dan nam ik eigenlijk altijd aan dat zij het was.

En @Emma; awh. *hugs*

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 juni 2013 - 15:45:
Ohmygod. Bo. Are you kidding me ._.
Ik was actief op Q in... 2007/2008 ofzo, glaub ich. Toen het forum er net was stond ik zelfs een tijdje in de top10 van meeste posts, whut!
Maar ja. Ik ben echt heel blij dat ik nu hier zit.

edit: ja, Bo, je hebt ja ook dat banmeld topic. daar kijk ik stiekem ook wel eens, en volgens mij staat ze daar ook best vaak.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 juni 2013 - 15:46:
Ik snapte van Jill eigenlijk nooit zo goed wat ze op FF deed. Als in, ze las volgens mij geen verhalen en schreef zelf ook niet. True, ik lees nu ook bijna niets meer en ik schrijf ook niets, maar ik ben naar deze site gekomen omdat het een verhalensite is en ik toen wel veel las en nog af en toe wat schreef. Maar zij kwam vanaf het begin al alleen voor het forum en dat is zo vreemd.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10