Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #196

Offtopic #196

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 15:24:
POTATO!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 15:25:
@Huss; jaa wel hea. Ik werd ook echt heel vervelend wakker.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 15:34:
Gelukkig was het maar een droom. In real bel je mij en dan kom ik je beschermen. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 15:36:
Is goed. Maar dan had ik sowieso niet eens overwogen om met hem naar bed te gaan. En in mijn droom zei ik gewoon: "Naja, om de wereld te redden. Okee." Echt! What the F is wrong with me!?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juli 2013 - 15:58:
Ik had eergisteren echt een heel nare droom (om de sfeer maar even te verpesten; altijd leuk) en ik dacht echt dat het mijn hele dag ging verpesten want ik werd echt huilend wakker, but everything went better than expected. Ik was zo vrolijk en hyperactief dat ik heel veel fooi kreeg hahaha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 16:21:
Hahahaa, lekker dan Em!

Ik heb de laatste tijd wel vaker nare dromen. Heel strange. Terwijl ik wel goed in me vel zit enzo. En me hoofd is ook rustig. Misschien me onderbewust zijnde [zeg je dan zo?] niet? Geen idee.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 juli 2013 - 16:46:
Ik droom al jaren structureel over mensen en leraren van de basisschool, of dat ik weer terug moet enzo, blijkbaar is mijn onderbewustzijn daar nog niet overheen.
En ik droom nu ook steeds dat ik opeens toetsen moet maken en dan niet geleerd heb en niet aan een tafel mag zitten...
Dus ik heb een beetje hetzelfde als jij Yaar. Ik begin me eindelijk weer goed te voelen, maar ik blijf wel nare dromen houden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 16:58:
Raar zijn die dromen hea. Het is net alsof mijn onderbewustzijn terug wilt naar de basisschool/middelbare. En dat is juist waar mijn bewustzijnde [uh?] niet naar terug wil.

Gelukkig begin je je wel beter te voelen Marit. Ik hoop voor je [en voor mij] dat de dromen stoppen. Vind ze erg vervelend namelijk. En vooral die van afgelopen nacht.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 juli 2013 - 17:08:
Ja exactly, zo zit het bij mij dus ook.
En dankje Yaar (:
Ik hoop het ook voor ons.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 17:11:
Hoe is het verder met je? Alles goed?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 17:22:
@Emms; want to share?
@Hus; ja, het viel mij ook al op dat je vaak nare dromen hebt lately. Maar op zich kun je beter lekker in je vel zitten en nare dromen hebben, dan fijne dromen en niet lekker in je vel. Oder?
@Dare; Daan komt morgen middag mee. That okay?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 17:39:
@Huss; jaa idd. Ben ook erg blij dat het gelukkig maar nare dromen zijn. En dat er niet iets ergs met mij aan de hand is.

Ik voel me echt een huisvrouwtje. Heb al drie avonden deze week gekookt en vanavond weer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 17:47:
Ik vind jou ook wel een beetje een huisvrouwtje. In positieve zin, want je bent heel zorgzaam en lief en ja. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 18:01:
Aaaw, dankje. Ik voel me af en toe idd wel een beetje een moeder. Had ik vroeger al. Was ik bij me beste vriendin om samen met haar op haar twee zusjes te passen. Ik maakte het eten, ruimde op, deed de afwas en stopte der zusjes in bed. En het grappige was, dat ze naar mij wel luisterden en naar hun eigen zus niet. Haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2013 - 18:07:
Je was over mij ook heel zorgzaam etc toen ik bij jou was. Dat was echt heel lief. ^^
But don't worry, ik heb ook soortgelijke trekjes, dus ik kan ook de helft van de week voor jou koken. Anders is het zo sneu.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 juli 2013 - 18:12:
Aaaw, dat is fijn om te horen!
Naja, we zijn toch getrouwd. Als we nou alvast inplannen wanneer wie kookt als we samen gaan wonen. C; Haha. Als ik nou kook van maandag tot donderdag. En jij van vrijdag tot zondag? Of andersom, mag ook. Hoe vind je dat?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10