Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #199

Offtopic #199

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2013 - 21:23:
OOEHHH almost 200!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 okt 2013 - 18:28:
@Elise; ik niet. Ik weet niet eens of ik het ga halen. Ik vind het echt heel leuk, maar het is nogal pittig. En veel. En zwaar. En het slagingspercentage ligt zegmaar niet zo hoog. Dus. Ja. Eerst halen en dan zien we wel weer verder.
Btw. Kun jij Java? Want. Dat moet ik leren komend kwartaal en ik haat programmeren en ik ben als de dood voor Java dus als ik écht niet weet wat ik moet doen, wil ik een noodhulp hebben. ^^

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 29 okt 2013 - 18:38:
Ik studeer natuurwetenschappen ,tweedejaars bambam.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 okt 2013 - 19:00:
Heeeeee Rianne. Je leeft. Wat leuk.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 okt 2013 - 19:55:
@Bo; ah, dat is lastig. Maar je bent slim genoeg om 't te halen, toch? Of ligt het daar niet aan?
Eh. 't Is een work in progress? Het punt met de verschillende talen is dat ik het alleen maar goed bijhoud als ik er actief mee bezig ben. HTML en CSS blijft bij, omdat het nogal recht door zee is en ik het heel vaak gebruik, maar de rest moet ik altijd weer even doorkijken voordat ik weer helemaal bij ben. Ik kan je niet beloven dat ik kan helpen, maar je kan het me wellicht nog een keer vragen als je ergens niet uitkomt. (Lekker cryptisch antwoord. Wat ik bedoel is dat, ik kán het. Een soort van. Maar of ik tegen de tijd dat je hulp nodig hebt nog voldoende kennis heb om je te helpen... dat is een andere vraag. Dus. Ja. Ik weet niet of je daar wat aan hebt. Sorry.)

En. En. Natuurwetenschappen. Me gusta. c:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 okt 2013 - 23:34:
's okay. Anders vind ik info-vrienden, die hebben het dit kwartaal gehad.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 29 okt 2013 - 23:45:
Ik kan ook wel java trouwens en ik ga volgend kwartaal een vriend van me door dat tentamen slepen, dus ik kan ook wel helpen ;-)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2013 - 0:53:
Pssst. Heeft iemand hier ideeën voor een snel&makkelijk Halloweenkostuum? Last-minute uitnodiging voor een feestje.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2013 - 7:17:
@Rianne; thanks. (:
@Dezh; loop een feestwinkel binnen en fix iets makkelijks? Ik weet niet. x:

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 30 okt 2013 - 9:54:
Hey, was hier zegmaar terecht gekomen door verkeerd te klikken. Heb een vraagje aan Emma. Is biomedische wetenschappen leuk? Heb nu al een paar opendagen daarvan bezocht en wil het graag studeren volgend jaar, maar verschillende mensen bij mij zeggen dat het geen leuke opleiding is. Dat ik dan beter biologie kan doen.
Ga nog wel kijken in Utrecht voor BMW en biologie.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2013 - 13:18:
BMW is een ongelooflijk zware opleiding, dat is het vooral. Het is niet verschrikkelijk lastig, vind ik, tot nu toe, maar veeeeeeel. Ik vind het zelf super interessant dus ik sleep me er wel doorheen, maar er zijn veel mensen die het doen omdat ze uitgeloot zijn voor geneeskunde en ik betwijfel of het hen gaan lukken. Plantjes en boompjes doen mij persoonlijk helemaal niets, dus daarom valt biologie voor mij af. Als jij dat wel leuk vind, kan je denk ik ook wel biologie gaan doen.
@ Dezh: Zal wel nu al te laat zijn, maar mijn last-minute Halloweenkostuum was mijn hoofd wit verven en met een spinneweb bekladderen. Tadaaaaaaa.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2013 - 16:04:
Ik denk dat alle universitaire studies veel zijn. Eigenlijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2013 - 16:05:
Not true. Mijn papa is hoogleraar psychologie en klaagt over hoe weinig hij zijn eerstejaars mag leren. Er zit echt wel verschil tussen verschillende soorten studies.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2013 - 17:41:
Natuurlijk, maar mijn docenten klagen daar ook over. Dat wil niet zeggen dat het voor vwo-studenten ineens heel veel is als ze naar de universiteit gaan. Maar er zit een verschil tussen wat een docent weet + de hoeveelheid stof die een mens in een semester op kan slaan + de hoeveelheid stof die een docent aan zijn studenten zou willen kunnen overdragen. En natuurlijk is er verschil, maar dat betekent niet dat iets minder niet alsnog veel is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 okt 2013 - 17:58:
Mijn papa zegt dat hij denkt dat psychologie makkelijker is dan de middelbare.
Hij overdrijft vast, maar als ik hem erover hoor, kan ik me echt niet voorstellen dat ze het even druk hebben als andere eerstejaars.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 okt 2013 - 18:11:
What's up guys. How ya'll doin'? Ik had vandaag lekker een dagje vrij. Hoe was jullie woensdag?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12