Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #199

Offtopic #199

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2013 - 21:23:
OOEHHH almost 200!



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 13:30:
Ik vond die keer ook echt geweldig met Harry potter thema. Ja doen we het nu weer over twee dagen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 13:35:
Yay, dankje. Ik vond 't ook wel leuk om te hosten, maar spelen vind ik denk ik toch wel leuker. Tot nu toe ben ik nog alleen tovenaar geweest, wat best geinig is, want je hebt gewoon geen flauw idee en doet maar wat en moet hopen dat het goed komt terwijl je nergens op kan vertrouwen. Me likes. Maar het lijkt me ook wel tof om een keer een andere rol te krijgen.

Ik was trouwens van plan om, toen DA nog actiever was, een keer een Criminal Minds-DA te maken, met een trio aan copkillers als wolven en Reid als Waarzegger haha. Maar Rosalie en Suki zouden eerst gaan hosten en dat is er nooit van gekomen.

Ik denk -en hoop- dat we het inderdaad over twee dagen doen. Er is amper tijd tussen de lynch en lunch anders om wat nuttigs in te brengen.

Edit: Mijn God, ik was even het eerste speeltopic aan het bekijken want ik heb geen leven en toen viel me op dat er ook fluffs waren wanneer er gescand was en ik dacht dat dat niet hoorde, dus ben ik het topic verder door gaan bladeren om te kijken of er nog meer rare dingen in stonden en het is echt ongelooflijk hilarisch. Na een tijdje kwam ik deze wijze woorden van niemand minder dan Bodine tegen:
Let's ask them. ^^
HEE WOLFIES. Vinden jullie Nadezh ook zo lekker? *wbw*
Ik hoor iets. De struikjes ritselen. Ze komen je haaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen *spookstem* NADEZHDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH. LUUUUUUUUUUUUUNNNCCCHHHHH. KOOOOMMM DANNNNN...
Ze roepen je! Zal 'k zeggen dat je eraan komt?
Het hele topic slaat amper ergens op ;'

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 14:20:
Hihi, die is echt geniaal. En dat van criminal monde klinkt echt te gek. Lijkt me ook gaaf om te doen een keer. Ik ben wel eens iets speciaals geweest, toen was ik jager. Weet niet meer of ik verder nog iets speciaals was. Maar was te gek.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 14:23:
Was je niet een keer opperbadsider ook? Toen ik er de eerste lunch meteen uitgeknikkerd ben? ;'

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 15:03:
Oh ja dat ook, toen had ik echt het idee hoe ga ik dit aanpakken. Vond het doodeng. Hihi. Had echt het idee bij alles wat ik zei dat ik mezelf verraden

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 15:06:
Ik zou het best spannend vinden om inderdaad een keer badside te zijn. Ik ben het wel eens geweest tijdens het spelen van Weerwolven, als in, de "live" versie van DA, zeg maar, met mensen rond een tafel en theorieën meer baserend op "vage geluiden uit die hoek" dan op wie op wie gestemd had.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 15:15:
Ahhh. Ja. Ik speelde DA van de zomer met allerlei gasten die we op ons land hadden. Er waren dertien spelers in het spel, geloof ik. En ik wist er een wolf uit te krijgen omdat tijdens het wolvenuurtje ik de oorbellen van een van de vrouwen hoorde rinkelen, haha. Also, iedereen ging snurken toen het nacht was en ondertussen klonk er een hoop gegrinnik (want mijn vader en wat andere mannen waren half dronken en probeerden ook te snurken en mijn vader ging op een gegeven moment huilen als een wolf om te laten zien dat hij geen wolf kon zijn want "kijk dan! Hoor maar! Ik kan niet eens als een wolf janken!" ).
En toen in een volgend potje deden mijn oom en tante en neven mee en mijn oom en tante waren de wolven en toen ze stemden kon ik niet goed zien wie ze als wolven eruit wilden hebben dus ik vroeg aan de wolven of ze zeker van hun stem waren en om de persoon in kwestie nog eens aan te wijzen en mijn oom, toen ik dat dus vroeg, gaf hardop antwoord in plaats van te knikken en iedereen lag dubbel en surprise, surprise, hij werd er met de lynch uitgehaald.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 15:21:
Hahaha, inderdaad niet de meest tactische zet.

Ik ben even begonnen met het in elkaar flansen van het CM-DA en ik heb er zo'n zo'n zo'n zo'n zin in dat het echt debiel is.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 15:21:
Dat is geniaal, ik zie ze dat bij ons in mijn vriendengroep ook nog wel een keer doen als dan iemand die random JAAA zou roepen.
En zo hen ik mijn vriend toen ook ontmaskerd als wolf. Hij bewoog iederekeer zijn arm om iemand aan te wijzen, al zat hij ook nog dicht tegen mij aan.
Was echt grappig.

Oh en we hebben ooit iemand ontmaskerd doordat hij niet doodging toen hij burgemeester werd. Bij ons gaat standaard de burgemeester dood in de lunch, al weet ik niet waarom.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 15:25:
Wij hebben nog niet met de burgemeester gewerkt. Seems fun, though.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 15:29:
Trouwens he. Als we een Heks of Burgemeester hebben of een andere special die rond de lynch-tijd nog een keer extra moet reageren, kan iedereen die weet dat ze dat niet gaan redden, zich dan niet stiekem, zonder dat de rest het dus te weten komt, afmelden? Want het is vervelend als we elke keer op de uitslag moeten gaan wachten, misschien komt die persoon de volgende dag pas online. Het verandert het spel verder niet, lijkt mij.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 15:36:
Eh. Wat.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 3 nov 2013 - 15:37:
We hebben wel een keer burgemeester gehad, toen kayley hoste. Dat was ik toen, toen moest ik beslisse. Welke gelyncht werd als we gelijk waren. Dat was bedt spannend. Volgens mij moesten we toen eerst herstemmen op die twee en toen was het nog gelijk. Moest ik beslissen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 nov 2013 - 15:42:
Eh. Wat.
Stel we hebben een Burgemeester en het staat gelijk en die Burgemeester komt pas 10 uur later online. Best jammer.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 nov 2013 - 15:50:
Nee, maar wat bedoel je met
kan iedereen die weet dat ze dat niet gaan redden, zich dan niet stiekem, zonder dat de rest het dus te weten komt, afmelden?
?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18